Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje duur voor een bukkake.
Ik weet dat het niet slim is om op links te klikken van 1 of andere internet rando, maar het was echt gewoon een scheerapparaatje. Nu misschien mis ik iets, en heb jij een bepaalde link tussen scheermachien en bukake? Ik kan dan alleen maar aanraden om eerst de stekker uit te trekken. Safety first koude speelster !

Nochtans de enige zero's waar je imo bijna geen verschil proeft.
Sprite is de enige frisdrank waar ik de sugarfree even lekker vind als de gewone
Zero nooit gedronken, maar Sprite smaakt ZO mierzoet dat ik spontaan kriebels in mijn keel krijg en mijne bek toeplekt.
Als de zero variant dezelfde ervaring geeft ZONDER suiker, is dat best indrukwekkend :thumb:.

Warhammer Vermintide 2 gespeeld van de namiddag (gratis dit weekend).
eerste uur had ik nog zoiets van `yes, deze ga ik kopen`, maar na een halve dag spelen was het me toch iets te repetitief.
Spijtig: had gehoopt van eens een ander genre te vinden dat me ligt.

Op mijn sloefen mijne moto willen verzetten in de garage, zijpikkel vergeten inklappen en met het steunplaatje en 200+ rollend gewicht mijn dikke teennagel half uitgerukt. :cry::angry:

Op mijn sloefen mijne moto willen verzetten in de garage, zijpikkel vergeten inklappen en met het steunplaatje en 200+ rollend gewicht mijn dikke teennagel half uitgerukt. :cry::angry:
Zot zeg. Hoeveel ongeluk kun je hebben dat je begint te rollen en je teennagel blijft aan je moto hangen.

Geweldig, een fles olijfolie laten vallen in de keuken, dan wat "opgedweild" en daarna uren rondgelopen in dat "opdroogsel" waarna heel het huis vol olie ligt.
Olie krijg je er goed af met groene Dreft!
Ook olievlekken/boter/.. Uit kleding.

Goedkoper afwasmiddel is minder efficiënt.

Wat gaan kopen in de brico omdat het vandaag 21% korting is. Ik wist op voorhand wat ik wou, dus die winkel binnengelopen, gepakt, en gaan afrekenen.
"Dat is dan 198 euro aub meneer"
Ehm, op de website staat het voor 139 euro dacht ik? Kan u het even nakijken?
"Nee de computer zegt 198 euro"
5 minuten over en weer staan discussiëren, checkt hij eindelijk.
"U heeft gelijk meneer, dat is dan 139 euro aub"
En mijn 21% korting?
Diepe zucht, toch mijn korting gekregen.

Ergste is, net voor mij stond der een koppel die exact hetzelfde gekocht hebben, die zijn dus buitengewandeld met krak hetzelfde aan 90 euro meer. Schandalig is het.

en wat was het item dat je kocht :)
Een tuinslang van 50m :p Sinds we verhuisd zijn hele tijd aan het sukkelen met ene van 30 en dan ene van 10, twas tijd voor een nieuwe. Die van 30 kon ik ook beter gebruiken als sproeier met al de gaten die erinzaten na 10 jaar :unsure:

Ik laat het leveren op het werk, tenzij het ècht grote of zware spullen zijn die ik toch niet deftig in mijn mini autootje krijg gepropt.
Ferm gevloekt toen ik op 10 minuutjes de hond uitlaten, anderhalf uur voor ze normaal langsskomen, toch naar het kantoor kon sjeezen om mijn 3 ikea kastjes 🤨

ik normaal ook, maar wegens Corona verbod om pakjes te laten leveren op werk.

Kon eindelijk es in de zetel gaan zitten na ne toch best drukke zondag.
5 min zit ik, kotst die hond m'n broek onder. Dan de zetel af, de mat onder gekotst.
1 uur later zit ik dus eindelijk terug op m'n gemak.

Kon eindelijk es in de zetel gaan zitten na ne toch best drukke zondag.
5 min zit ik, kotst die hond m'n broek onder. Dan de zetel af, de mat onder gekotst.
1 uur later zit ik dus eindelijk terug op m'n gemak.
Wat is dat toch met honden dat die ALTIJD op een zachte ondergrond moeten kotsen.

Als ik die van mij zie beginnen kokhalzen, is het eerste wat ik doe alle tapijtjes en dekentjes in de nabije omgeving zo snel mogelijk in veiligheid te gooien en de zetel met wijdgespreidde armen te barricaderen.

Daarna ontferm ik me over de hond. :unsure:

Wat is dat toch met honden dat die ALTIJD op een zachte ondergrond moeten kotsen.

Als ik die van mij zie beginnen kokhalzen, is het eerste wat ik doe alle tapijtjes en dekentjes in de nabije omgeving zo snel mogelijk in veiligheid te gooien en de zetel met wijdgespreidde armen te barricaderen.

Daarna ontferm ik me over de hond. :unsure:

Das nu es echt nu ge 't zegt. Altijd op een dekentje of de mat, hier ook.
Die loopt soms zelfs naar z'n bench om daar op 't dekentje te kotsen.

Das nu es echt nu ge 't zegt. Altijd op een dekentje of de mat, hier ook.
Die loopt soms zelfs naar z'n bench om daar op 't dekentje te kotsen.
En met kaka is het hier het omgekeerde: hij wou heel lang enkel op een harde, effen ondergrond zijn gevoeg doen. Dus meestal in het midden van de straat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan