Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan gewoon in Antwerpen hoor. Get your facts right.Antwerp Marathon... Door een buurt waar al ik weet niet hoeveel wegenwerken zijn en parkeerverboden, twee dagen parkeerverbod extra in hele straten... Helicopters, fanfares,... Maar je gras afrijden op een zondag mag niet![]()
3. Mag ik op zondag en feestdagen het gras maaien?
In de politiecodex staat nergens dat je op zon- of feestdagen en na 22 uur ’s avonds het gras niet mag maaien. In de codex staat wel dat elk geluid of lawaai verboden is dat zonder noodzaak wordt veroorzaakt en de rust van de inwoners kan verstoren. Wanneer je jouw gras maait, is dus enkel en alleen een kwestie van gezond verstand en rekening houden met jouw buren.
Verstoren openbare rustBon, dan rij ik vannacht mijn gras af om 2h ;-)
"goed idee, dan kan ik hem gebruiken om jou op te branden."De vrouw des huizes deze middag op een terrasje in een niet nader te vernoemen Henegouws provinciestadje:
"Zeg, als we nu eens een airfryer kopen..."
't Is dat ze de autosleutels had...
Dus binnenkort kunnen we ook een post van u verwachten in het volgende topic: https://www.beyondgaming.be/threads/opnieuw-op-eigen-benen-na-een-lange-relatie.5418/De vrouw des huizes deze middag op een terrasje in een niet nader te vernoemen Henegouws provinciestadje:
"Zeg, als we nu eens een airfryer kopen..."
't Is dat ze de autosleutels had...
Donderdag en vrijdag verlof gepakt, zodat ik de tuin winterklaar kon krijgen en misschien nog eens een klein uitstapje kon maken. Helaas wordt het kutweer. Regen regen regen.
Dan maar Netflixen en gamen.
![]()

Kutweer idd, ze geven vanavond regen dus ik ben maar met de auto gaan werken. Ziet er niet naar uit dat er zullen veel goede dagen zijn deze week om per fiets te gaan.
Ik hoop dan natuurlijk dat het ook regent vanavond, want niets vervelender dan dan geen regen te krijgen wanneer het zo voorspeld is. Dan voel ik mij slecht als ik niet met de fiets geweest ben.
Ik zit aan 86x met de fiets naar het werk dit jaar, mijn doel is 100x (met 2 dagen / week thuiswerk). Ik zou een gemiddelde van 1,4x / week moeten halen tot het einde van dit jaar, deze week inbegrepen.
Hoe vaak regent het in Vlaanderen?Kutweer idd, ze geven vanavond regen dus ik ben maar met de auto gaan werken. Ziet er niet naar uit dat er zullen veel goede dagen zijn deze week om per fiets te gaan.
Ik hoop dan natuurlijk dat het ook regent vanavond, want niets vervelender dan dan geen regen te krijgen wanneer het zo voorspeld is. Dan voel ik mij slecht als ik niet met de fiets geweest ben.
Ik zit aan 86x met de fiets naar het werk dit jaar, mijn doel is 100x (met 2 dagen / week thuiswerk). Ik zou een gemiddelde van 1,4x / week moeten halen tot het einde van dit jaar, deze week inbegrepen.
Afgelopen weekend bij een bevriend koppel gaan eten.
Rode wijn heeft rijkelijk gevloeid, aangezien het wel wijnliefhebbers/kenners zijn had ik wel verwacht dat er goei bij zouden zitten.
Vandaag stuur ik een smsje om te vragen welke wijn het was, krijg ik als antwoord "Oei haha dat weet ik nietmeer hoor" en "die flessen zitten al in de glasbol hoor"
Komop ge zijt zo'n wijnliefhebber dat ge huis nog wel weet wat ge op tafel hebt gezet en ge in uw kast hebt staan.
Hoe kinderachtig kunt ge nu zijn om dit nie te willen zeggen.

Er stond toch "château" op de fles, dan heb je zeker goeie gekregen.Afgelopen weekend bij een bevriend koppel gaan eten.
Rode wijn heeft rijkelijk gevloeid, aangezien het wel wijnliefhebbers/kenners zijn had ik wel verwacht dat er goei bij zouden zitten.
Vandaag stuur ik een smsje om te vragen welke wijn het was, krijg ik als antwoord "Oei haha dat weet ik nietmeer hoor" en "die flessen zitten al in de glasbol hoor"
Komop ge zijt zo'n wijnliefhebber dat ge huis nog wel weet wat ge op tafel hebt gezet en ge in uw kast hebt staan.
Hoe kinderachtig kunt ge nu zijn om dit nie te willen zeggen.