Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwerp Marathon... Door een buurt waar al ik weet niet hoeveel wegenwerken zijn en parkeerverboden, twee dagen parkeerverbod extra in hele straten... Helicopters, fanfares,... Maar je gras afrijden op een zondag mag niet 🥴

Antwerp Marathon... Door een buurt waar al ik weet niet hoeveel wegenwerken zijn en parkeerverboden, twee dagen parkeerverbod extra in hele straten... Helicopters, fanfares,... Maar je gras afrijden op een zondag mag niet 🥴
Dat kan gewoon in Antwerpen hoor. Get your facts right.

3. Mag ik op zondag en feestdagen het gras maaien?
In de politiecodex staat nergens dat je op zon- of feestdagen en na 22 uur ’s avonds het gras niet mag maaien. In de codex staat wel dat elk geluid of lawaai verboden is dat zonder noodzaak wordt veroorzaakt en de rust van de inwoners kan verstoren. Wanneer je jouw gras maait, is dus enkel en alleen een kwestie van gezond verstand en rekening houden met jouw buren.

Donderdag en vrijdag verlof gepakt, zodat ik de tuin winterklaar kon krijgen en misschien nog eens een klein uitstapje kon maken. Helaas wordt het kutweer. Regen regen regen.

Dan maar Netflixen en gamen.

:unsure:

Kutweer idd, ze geven vanavond regen dus ik ben maar met de auto gaan werken. Ziet er niet naar uit dat er zullen veel goede dagen zijn deze week om per fiets te gaan.
Ik hoop dan natuurlijk dat het ook regent vanavond, want niets vervelender dan dan geen regen te krijgen wanneer het zo voorspeld is. Dan voel ik mij slecht als ik niet met de fiets geweest ben.
Ik zit aan 86x met de fiets naar het werk dit jaar, mijn doel is 100x (met 2 dagen / week thuiswerk). Ik zou een gemiddelde van 1,4x / week moeten halen tot het einde van dit jaar, deze week inbegrepen.

Donderdag en vrijdag verlof gepakt, zodat ik de tuin winterklaar kon krijgen en misschien nog eens een klein uitstapje kon maken. Helaas wordt het kutweer. Regen regen regen.

Dan maar Netflixen en gamen.

Same, had donderdag een dag verlof gepakt om naar de jaarmarkt te gaan en pinten te gaan drinken met de Guy. Helaas, wat een voorspeld zeikweer. :(

Het is eens een week wat minder weer en daar is de eerste keelontsteking van het seizoen alweer. Keelpijn, vermoeidheid en hoofdpijn. Geen idee of het COVID is want geen testen meer maar swat, ik ben toch alleen thuis en dus een paar dagen uitzieken. Sinds dat lief van 20 jaar terug mij opgezadeld heeft met klierkoorts zijn die keelontstekingen toch altijd felle beestjes geworden.

Een verstopte neus in combinatie met CPAP is nu ook niet ideaal. Gelukkig bestaat er Otrivine maar dat spul moet je nu ook niet meer dan een paar dagen gebruiken.

Wat een maandag morgen alweer...

Kind ziek. Goed ik had vandaag toch enkel bureauwerk, ik vraag of ik kan van thuis werken en ga dan even over en weer naar mijn werk om mijn pc te halen. Stap in de auto, na halve meter heb ik al door: tiens die bolt niet normaal. Platte band...
Dan maar met de fiets om die pc, maar dan moet de zieke even alleen thuis blijven want vrouw intussen al vertrokken naar haar werk.
Intussen ook sensor van mijn glucosemeting kapot gegaan, mag ik daar straks met de fabrikant gaan aan de lijn hangen.
Weer al genoeg meegemaakt en we zijn nog maar 10u... :cry:

Kutweer idd, ze geven vanavond regen dus ik ben maar met de auto gaan werken. Ziet er niet naar uit dat er zullen veel goede dagen zijn deze week om per fiets te gaan.
Ik hoop dan natuurlijk dat het ook regent vanavond, want niets vervelender dan dan geen regen te krijgen wanneer het zo voorspeld is. Dan voel ik mij slecht als ik niet met de fiets geweest ben.
Ik zit aan 86x met de fiets naar het werk dit jaar, mijn doel is 100x (met 2 dagen / week thuiswerk). Ik zou een gemiddelde van 1,4x / week moeten halen tot het einde van dit jaar, deze week inbegrepen.

41162399_2662433087369834_95087651060711424_n.jpg

Hoe vaak regent het in Vlaanderen?

Ik ben wel fan van die mens zijn jaren 90 stijl website, er staat trouwens best veel interessante info op. En ook wel stiekem een beetje trots dat ik hem ooit eens via Twitter osmand heb aangeraden als navigatieapp op de fiets en dat hij dat jarenlang effectief heeft gebruikt.

Diabetici die ondertussen van misserie naar Nederland gaan om Ozempic te vinden omdat het in België opgekocht wordt door een hoop luierikken zonder enig greintje wilskracht. Dat dokters dat hier ook maar losjes voorschrijven zegt toch ook veel over de ethiek van dergelijke artsen.

Afgelopen weekend bij een bevriend koppel gaan eten.
Rode wijn heeft rijkelijk gevloeid, aangezien het wel wijnliefhebbers/kenners zijn had ik wel verwacht dat er goei bij zouden zitten.

Vandaag stuur ik een smsje om te vragen welke wijn het was, krijg ik als antwoord "Oei haha dat weet ik nietmeer hoor" en "die flessen zitten al in de glasbol hoor"

Komop ge zijt zo'n wijnliefhebber dat ge huis nog wel weet wat ge op tafel hebt gezet en ge in uw kast hebt staan.
Hoe kinderachtig kunt ge nu zijn om dit nie te willen zeggen.

Rode wijn heeft rijkelijk gevloeid, aangezien het wel wijnliefhebbers/kenners zijn had ik wel verwacht dat er goei bij zouden zitten.

Vandaag stuur ik een smsje om te vragen welke wijn het was, krijg ik als antwoord "Oei haha dat weet ik nietmeer hoor" en "die flessen zitten al in de glasbol hoor"

Komop ge zijt zo'n wijnliefhebber dat ge huis nog wel weet wat ge op tafel hebt gezet en ge in uw kast hebt staan.

aka, ge hebt brol gekregen :D

Er stond toch "château" op de fles, dan heb je zeker goeie gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan