Ik heb deze 1,5 jaar geleden in elkaar gezet hier. Een paar tips:Dat valt nog mee
Ik ga dit binnenkort kopen:
Echt moeilijk is dat tv-meubel niet, maar daar ga ik toch enkele uurtjes zoet mee zijn. Dat zijn veel verschillende stukken die je moet ineensteken.Al onze meubels en producten voor jouw interieur
Vind gemakkelijk alle IKEA producten en items, gesorteerd op categorie. Geniet van click & collect of levering wanneer je online winkelt.www.ikea.com
Ivm deurtjes, ja die moeten goed gemonteerd worden. De allereerste keer dat ik deuren monteerde (30 jaar geleden of zo) stonden die helemaal schots en scheef en kreeg ik die niet dicht en ons vader was mij toen aan het uitlachen.Je zou denken dat dat perfekt past, maar ne millimeter hier en daar fout is al genoeg.
Zorg dat de rail die je op de muur hangt loodrecht (waterpas op de muur als tov de grond) hangt, de kleinste afwijking op de muur (en op de rail zelf) zorgt ervoor dat de kast gaat knellen of openstaat aan de voorkant, met veel gepruts en hangen/afhalen van de bovenste kastenrij. Zorg dat je met minstens 2, bij voorkeur 3 bent, want dat ding is lomp om te handelen. De rail past op 2 manieren in elkaar, als het lichtjes wringt, ben je niet op de juiste manier bezig.
Als je een laser hebt om op de muur projecteren of je kan hem van iemand lenen, zeker doen, 3 meter flimsy rail loodrecht hangen is anders een huzarenstuk.
Je zou denken dat dat perfekt past, maar ne millimeter hier en daar fout is al genoeg.