Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat valt nog mee :)

Ik ga dit binnenkort kopen:
Echt moeilijk is dat tv-meubel niet, maar daar ga ik toch enkele uurtjes zoet mee zijn. Dat zijn veel verschillende stukken die je moet ineensteken.

Ivm deurtjes, ja die moeten goed gemonteerd worden. De allereerste keer dat ik deuren monteerde (30 jaar geleden of zo) stonden die helemaal schots en scheef en kreeg ik die niet dicht en ons vader was mij toen aan het uitlachen. :laugh: Je zou denken dat dat perfekt past, maar ne millimeter hier en daar fout is al genoeg.
Ik heb deze 1,5 jaar geleden in elkaar gezet hier. Een paar tips:
Zorg dat de rail die je op de muur hangt loodrecht (waterpas op de muur als tov de grond) hangt, de kleinste afwijking op de muur (en op de rail zelf) zorgt ervoor dat de kast gaat knellen of openstaat aan de voorkant, met veel gepruts en hangen/afhalen van de bovenste kastenrij. Zorg dat je met minstens 2, bij voorkeur 3 bent, want dat ding is lomp om te handelen. De rail past op 2 manieren in elkaar, als het lichtjes wringt, ben je niet op de juiste manier bezig. :D Als je een laser hebt om op de muur projecteren of je kan hem van iemand lenen, zeker doen, 3 meter flimsy rail loodrecht hangen is anders een huzarenstuk.

1 van mijn stokpaardjes qua ergernissen is presentaties met een moderator.
"Our next speaker is Amélie. Amélie is responsible for sales and business development in the Nordic region. She will share us insights on our new product. I give the floor to Amélie"

"Thank you for the nice introduction Veronique.
Hello Everyone, my name is Amélie Peeters. I am responsible for sales and business development in the Nordic region. I will give a presentation about the new product C we have launched".

Elke. keer. opnieuw. Ik zit klaar, ik wacht, en het gebeurt.

Laatst bewerkt:
Maar het volk weet nu wel haar volledige naam, én dat ze een presentatie gaat geven. De informatie was dus wel aanvullend :lol:

Iemand laten langskomen voor een offerte
2.5week moeten wachten, zelf nog eens moeten bellen. Nu de offerte krijgen en er staat gewoon een deel niet op.
Zeg dan van het begin dat ge het werk niet wilt

Levering van hollandbikeshop die maar uitblijft.
Oorspronkelijke besteldatum 06/03 .
Wat kan ik eraan doen dat PostNL niet kan lezen.

Nu toch schot in de zaak, track&trace van PostNL werkt vanaf morgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand laten langskomen voor een offerte
2.5week moeten wachten, zelf nog eens moeten bellen. Nu de offerte krijgen en er staat gewoon een deel niet op.
Zeg dan van het begin dat ge het werk niet wilt
Hebben in den tijd ook zo es een offerte laten maken voor iets dat max 1500-2000 euro zou mogen kosten.
Kerel had er geen zin in, offerte opgemaakt voor 6000 excl btw :lol:

Grmbl. Weer een vetzak die zijn hond laat schijten op onze oprit. Deze keer stond er eene vertikaal vlak voor onze brievenbus. In een colère heb die op straat geschopt, dus nu mag ik mijn schoen nog gaan afkuisen. Het toppunt is dat we vlak naast een open weide wonen, dus hij kan gewoon zijn hond daar laten schijten eh.

Ik zou die zo graag eens betrappen en dat de drol in zijn haar wrijven :) In b4 HLN artikel met kop "Ruzie om hondendrol loopt uit de hand in Roosdaal". :unsure:
Moh, wij wonen ook in Roosdaal en toevallig vandaag voor de deur ook een paar hondendrollen op het trottoir gevonden.
De man die vandaag onze ramen kwam opmeten, had dan ook nog eens goed in ene getrapt met zijn bottines. Gelukkig op tijd gezien zodat hij er niet heel de toer van het huis mee heeft gedaan. Maar hey fijne maandagochtend hoor 🙄

Facebook Marketplace... (nog los van sommige reacties die je krijgt op advertenties dan)
Wat een gedrocht van een webapplicatie is me dat zeg.

Constant vage bugs en bij het verwijderen van een advertentie, komt die gewoon terug na een refresh.
Zelfde met het plaatsen in enkele groepen tegelijk. Dat werkt redelijk maar verwijderen moet dan weer manueel in iedere groep apart.

Sinds dit weekend blijven advertenties voor mij precies op "in behandeling" staan. Ze worden niet afgekeurd maar dus ook niet goedgekeurd. Geen idee aan wat dat nu weer kan liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan