Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
FTFY

Die speaker is gewoon een hatelijke evolutie.
Tgoh, de speaker heeft wel zijn nut vind ik, in sommige situaties.

Wanneer je bijvoorbeeld met het gezin naar de oma belt, of je moet met een groepje iets regelen met iemand anders. Of je doet mee in een verbouwprogramma waarin je moet bellen naar de presentator om dan tot je grote consternatie voor de camera te horen te krijgen dat er iets verkeerd is gegaan, dat soort zaken.

Maar van mensen die hun telefoon zonder enige reden op speaker zetten krijg ik het ook wel. Ook al omdat die geluidskwaliteit vaak rotslecht is aan de andere kant. Zet dat ding tegen je oor zodanig dat ik die werf naast je niet moet horen, dankjewel. En hou je privégesprekken in het openbaar ook gewoon privé. Niemand heeft er zaken mee dat je toasts moet meebrengen uit de winkel omdat manlief met diarree zit.

Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?
Vette fret van het hamburgerkraankraam vreten, wegspoelen met lauw bier uit een plastieken bekertje en daarna meekwelen met Vlaamse charmezangers/zangeressen. In het naar huis gaan nog de Vlaamse vlag in de voortuin omverstrompelen en in uw oervlaamse pompbak overgeven. De brokjes door de afvoer duwen en met de kleren aan in bed in slaap vallen.

Wanneer je bijvoorbeeld met het gezin naar de oma belt, of je moet met een groepje iets regelen met iemand anders. Of je doet mee in een verbouwprogramma waarin je moet bellen naar de presentator om dan tot je grote consternatie voor de camera te horen te krijgen dat er iets verkeerd is gegaan, dat soort zaken.

Maar van mensen die hun telefoon zonder enige reden op speaker zetten krijg ik het ook wel. Ook al omdat die geluidskwaliteit vaak rotslecht is aan de andere kant. Zet dat ding tegen je oor zodanig dat ik die werf naast je niet moet horen, dankjewel. En hou je privégesprekken in het openbaar ook gewoon privé. Niemand heeft er zaken mee dat je toasts moet meebrengen uit de winkel omdat manlief met diarree zit.
Volledig eens hoor.

Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?
Vette fret van het hamburgerkraankraam vreten, wegspoelen met lauw bier uit een plastieken bekertje en daarna meekwelen met Vlaamse charmezangers/zangeressen. In het naar huis gaan nog de Vlaamse vlag in de voortuin omverstrompelen en in uw oervlaamse pompbak overgeven. De brokjes door de afvoer duwen en met de kleren aan in bed in slaap vallen.
Zijn andere feestdagen dan zoveel beter. De nationale feestag is toch van hetzelfde bedje ziek. Nog een voordeel dat dan veel mensen in verlof zijn en er een hoop idioten op dat moment al in het buitenland vertoeven.

Vreemd hoe herkenbaar dit is.

helpt toast tegen diarree?

Klinkt goed.
Hier is niks te doen :frown: .

Mac-bc is that you?

Mijn ergernis van vandaag is Madam Poppe die wereldkundig maakt dat haar vakantie, aan hotelovernachting vlot 1000€ per overnachting is. Dat voor haar het niet meer dan normaal is dat dit wat mag kosten (1000€ per nacht... terwijl gewone stervelingen 2000 - 4000€ netto per maand verdienen) Dat ze ook tijdens haar vakantie verder blijft werken door het maken van haar foto's voor haar volgers.

Waarbij mijn ergernis dan ook vooral getriggerd wordt door influencer (geclaimde) status waar men dit aan werken gelijkstelt, de koppeling van zelfstandige statuut met aftrekbare kosten en dergelijke uitgave als niet meer dan normaal stellen voor een vakantie.

grmbls grmbls grmbls als de oude verzuurde blanke die hij is.

Mijn ergernis van vandaag is Madam Poppe die wereldkundig maakt dat haar vakantie, aan hotelovernachting vlot 1000€ per overnachting is. Dat voor haar het niet meer dan normaal is dat dit wat mag kosten (1000€ per nacht... terwijl gewone stervelingen 2000 - 4000€ netto per maand verdienen) Dat ze ook tijdens haar vakantie verder blijft werken door het maken van haar foto's voor haar volgers.

Waarbij mijn ergernis dan ook vooral getriggerd wordt door influencer (geclaimde) status waar men dit aan werken gelijkstelt, de koppeling van zelfstandige statuut met aftrekbare kosten en dergelijke uitgave als niet meer dan normaal stellen voor een vakantie.

Vermits ze dit als "werken" ziet zal ze dat allemaal mooi op haar vennootschap hebben gefactureerd. "Content creator" is eigenlijk wel een goeie manier om van die zever in onkosten te steken.

Laatst bewerkt:

De enigste manier waarop ik dergelijke onzin te weten kom is dit forum.

Misschien moet ik iets aan mijn mediagebruik doen🤔

Dit is duidelijk fout gepost en moest in het glimlach topic staan, juist?? :thinking:

De enigste manier waarop ik dergelijke onzin te weten kom is dit forum.

Misschien moet ik iets aan mijn mediagebruik doen🤔
Vooral houden zoals het is.

Ik ben ze vandaag weer tegengekomen op HLN. Er is geen ontkomen aan.
In een weinig verhullende bikini met ne kamelenteen en die drakenkop van haar.

't Is niet van mijn gewoonte om zo op iemands fysiek te bashen maar als je je lichaam zo in de verkoop zet kan ik het toch niet laten.
Voor mij zit ze in dezelfde categorie als La Esterella en nu ga ik er over ophouden want 't begint traumatisch te worden.

Meer ergernis vd week ondertussen.

Die draak van een Leslie Ann Poppe met haar kromme kop en afschuwelijk plastic lijf die met bikini foto's overal opduikt in de media.
Hoe marginaal en vol van jezelf kan je zijn ?

Moest dat de laatste vrouw op aarde zijn en de mensheid hing van onze copulatie af.
Ik ging naakt in een bos wachten tot een wolf of een of ander beest mijn derde been afbeet.

Afschuwelijk mens.
Clement Peerens explosition heeft een nummer over haar gemaakt

Geise lelijk foorwijf 4x

Geise lelijk foorwijf luistert hier
Doet ou eigen een plezier
En geeft ou eigen nie zo'n air
Oue wereld is nie groter dan de laatste Flair

Geise lelijk foorwijf
Blaast hem op
Geise lelijk foorwijf
Versleten barbiepop
Geise lelijk foorwijf
Ge riekt naar kiekenssoep
Geise lelijk foorwijf (3x)
trezebees
Oue verstand zit in ou beautycase
En loopt zo nie te stoefen mee ou figuur
Gij hebt het sex-appeal van ne pot confituur
En mentaal zijde gij ne blinde muur

Geise lelijk foorwijf
Mottige kloek
Geise lelijk foorwijf
Ranzige koek
Geise lelijk foorwijf
Kruipt in oue hoek
Geise lelijk foorwijf (2x)
Ja

Geise lelijk foorwijf
Groot lawijt
Geise lelijk foorwijf

Wie denkt ge da ge zijt
Geise lelijk foorwijf
Nog liever mee een geit

Geise lelijk foorwijf (4x)

Tekst is 100% toepasbaar op haar volgens mij

Laatst bewerkt:
In dit warme weer aan de kassa mijn werk aan doen. Het was druk dus is serieus doorwerken. De combinatie van warmte en drukte dus verre ideaal, maar we doen ons best. Haalt 1 of andere grave gast er voldoening uit om zijn vrouw, die in de rij stond te wachten, te vragen hem op speaker te laten zetten om mij doodleuk uit te schelden voor dikke leegaard. Zogezegd had hij het niet door dat hij op speaker stond. Mij dus én fatshamen én lui noemen. Zijn vrouw dan ineens super geambeteerd natuurlijk. Ben er oprecht niet goed van en hoop dat deze held snel de definitie van karma mag ondervinden.

Karma delivered. Even een relaas van het vervolg van mijn dag:

Met mijn vrouw haar auto naar de keuring, heeft ze natuurlijk een afspraak gemaakt in het midden van de namiddag waarop het 31 graden was met een camionette zonder airco. Resultaat:afgekeurd.

Direct naar de garage om een nieuwe lamp te steken in het stoplicht.
Terug naar de keuring waar heel het plein vol staat van de auto's, dan stond ik in een verkeerde lijn aan te schuiven en krijg die rotbak niet in achteruit.
Uiteindelijk toch gelukt. Herkeuring gedaan en erdoor.
In het naar huis rijden plots geen 2de en 4de versnelling meer, terug naar de garage: versnellingsbak kapot.

Also: mijn hoofd verbrand van daar buiten te wachten op de keuring.

En: ik leg mijn oplader van mijn gsm op tafel, heeft er hier iemand van mijn huisgenoten die ook ergens verkeerd gelegd en heb ik een uur alle kasten overhoop mogen halen. En ja het was ook weer mijn vrouw.

Ik heb gezegd dat ze best gaat slapen want dat er precies niet veel goeds van voort komt vandaag. En godzijdank heeft ze mijn raad opgevolgd want er was een gezinsdrama in de maak.

Aan alle vrouwen hier: hoe lang plannen jullie aan zo een dag waarop je iemand zijn dag van begin tot einde helemaal kan verschijten? Of zit dat van nature in jullie?

Het is al van 2017 geleden dat ik nog eens naar een pretpark geweest ben, en ondanks dat ik ferm introvert ben kan ik hard genieten van pretparken. Eens gepolst bij familie en vrienden (niet dat ik veel vrienden heb) of zij zin hebben. Helaas vergeten dat ik zowat de enige ben die van een pretpark kan genieten, de rest heeft er een hekel aan en gaan enkel mee als de kindjes willen, maar die zijn oftewel te jong oftewel ook geen zin.

Ben in de verkeerde familie geboren. :headshake:

Dan nog maar een paar jaar wachten tot enkele kindjes oud genoeg zijn om van een pretpark zoals Bellewaerde/Bobbejaanland kunnen genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan