TNTim
Well-known member
En ik mag me daaraan ergeren, cirkel is rond.Laat mensen keer discussiëren op een forum, wilt ge geen commentaar post uw ergernis dan niet op een website specifiek gemaakt om commentaar te geven.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik mag me daaraan ergeren, cirkel is rond.Laat mensen keer discussiëren op een forum, wilt ge geen commentaar post uw ergernis dan niet op een website specifiek gemaakt om commentaar te geven.

Tgoh, de speaker heeft wel zijn nut vind ik, in sommige situaties.FTFY
Die speaker is gewoon een hatelijke evolutie.
Volledig eens hoor.Tgoh, de speaker heeft wel zijn nut vind ik, in sommige situaties.
Wanneer je bijvoorbeeld met het gezin naar de oma belt, of je moet met een groepje iets regelen met iemand anders. Of je doet mee in een verbouwprogramma waarin je moet bellen naar de presentator om dan tot je grote consternatie voor de camera te horen te krijgen dat er iets verkeerd is gegaan, dat soort zaken.
Maar van mensen die hun telefoon zonder enige reden op speaker zetten krijg ik het ook wel. Ook al omdat die geluidskwaliteit vaak rotslecht is aan de andere kant. Zet dat ding tegen je oor zodanig dat ik die werf naast je niet moet horen, dankjewel. En hou je privégesprekken in het openbaar ook gewoon privé. Niemand heeft er zaken mee dat je toasts moet meebrengen uit de winkel omdat manlief met diarree zit.
Zijn andere feestdagen dan zoveel beter. De nationale feestag is toch van hetzelfde bedje ziek. Nog een voordeel dat dan veel mensen in verlof zijn en er een hoop idioten op dat moment al in het buitenland vertoeven.Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?
Vette fret van het hamburgerkraankraam vreten, wegspoelen met lauw bier uit een plastieken bekertje en daarna meekwelen met Vlaamse charmezangers/zangeressen. In het naar huis gaan nog de Vlaamse vlag in de voortuin omverstrompelen en in uw oervlaamse pompbak overgeven. De brokjes door de afvoer duwen en met de kleren aan in bed in slaap vallen.
Vreemd hoe herkenbaar dit is.Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?
Vette fret van het hamburgerkraankraam vreten, wegspoelen met lauw bier uit een plastieken bekertje en daarna meekwelen met Vlaamse charmezangers/zangeressen. In het naar huis gaan nog de Vlaamse vlag in de voortuin omverstrompelen en in uw oervlaamse pompbak overgeven. De brokjes door de afvoer duwen en met de kleren aan in bed in slaap vallen.
helpt toast tegen diarree?Tgoh, de speaker heeft wel zijn nut vind ik, in sommige situaties.
Wanneer je bijvoorbeeld met het gezin naar de oma belt, of je moet met een groepje iets regelen met iemand anders. Of je doet mee in een verbouwprogramma waarin je moet bellen naar de presentator om dan tot je grote consternatie voor de camera te horen te krijgen dat er iets verkeerd is gegaan, dat soort zaken.
Maar van mensen die hun telefoon zonder enige reden op speaker zetten krijg ik het ook wel. Ook al omdat die geluidskwaliteit vaak rotslecht is aan de andere kant. Zet dat ding tegen je oor zodanig dat ik die werf naast je niet moet horen, dankjewel. En hou je privégesprekken in het openbaar ook gewoon privé. Niemand heeft er zaken mee dat je toasts moet meebrengen uit de winkel omdat manlief met diarree zit.
Klinkt goed.Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?
.Mac-bc is that you?Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?
Vermits ze dit als "werken" ziet zal ze dat allemaal mooi op haar vennootschap hebben gefactureerd. "Content creator" is eigenlijk wel een goeie manier om van die zever in onkosten te steken.Mijn ergernis van vandaag is Madam Poppe die wereldkundig maakt dat haar vakantie, aan hotelovernachting vlot 1000€ per overnachting is. Dat voor haar het niet meer dan normaal is dat dit wat mag kosten (1000€ per nacht... terwijl gewone stervelingen 2000 - 4000€ netto per maand verdienen) Dat ze ook tijdens haar vakantie verder blijft werken door het maken van haar foto's voor haar volgers.
Waarbij mijn ergernis dan ook vooral getriggerd wordt door influencer (geclaimde) status waar men dit aan werken gelijkstelt, de koppeling van zelfstandige statuut met aftrekbare kosten en dergelijke uitgave als niet meer dan normaal stellen voor een vakantie.
grmbls grmbls grmbls als de oude verzuurde blanke die hij is.
De enigste manier waarop ik dergelijke onzin te weten kom is dit forum.Mijn ergernis van vandaag is Madam Poppe die wereldkundig maakt dat haar vakantie, aan hotelovernachting vlot 1000€ per overnachting is. Dat voor haar het niet meer dan normaal is dat dit wat mag kosten (1000€ per nacht... terwijl gewone stervelingen 2000 - 4000€ netto per maand verdienen) Dat ze ook tijdens haar vakantie verder blijft werken door het maken van haar foto's voor haar volgers.
Waarbij mijn ergernis dan ook vooral getriggerd wordt door influencer (geclaimde) status waar men dit aan werken gelijkstelt, de koppeling van zelfstandige statuut met aftrekbare kosten en dergelijke uitgave als niet meer dan normaal stellen voor een vakantie.
grmbls grmbls grmbls als de oude verzuurde blanke die hij is.

Allez, het was fijn je gekend te hebben. Het gaat je goedDe enigste manier waarop ik dergelijke onzin te weten kom is dit forum.
Misschien moet ik iets aan mijn mediagebruik doen![]()
Dit is duidelijk fout gepost en moest in het glimlach topic staan, juist??Vlaamse feestdag. Is er één gemeente waar de geplande activiteiten het niveau van een pensenkermis overstijgen?

Of in een ‘TIL’ thread… voor anderen moet het daarvoor een feestdag zijn, voor mij is dat gewoon ne zaterdagavond.Dit is duidelijk fout gepost en moest in het glimlach topic staan, juist??![]()

Vooral houden zoals het is.De enigste manier waarop ik dergelijke onzin te weten kom is dit forum.
Misschien moet ik iets aan mijn mediagebruik doen![]()
Clement Peerens explosition heeft een nummer over haar gemaaktMeer ergernis vd week ondertussen.
Die draak van een Leslie Ann Poppe met haar kromme kop en afschuwelijk plastic lijf die met bikini foto's overal opduikt in de media.
Hoe marginaal en vol van jezelf kan je zijn ?
Moest dat de laatste vrouw op aarde zijn en de mensheid hing van onze copulatie af.
Ik ging naakt in een bos wachten tot een wolf of een of ander beest mijn derde been afbeet.
Afschuwelijk mens.
In dit warme weer aan de kassa mijn werk aan doen. Het was druk dus is serieus doorwerken. De combinatie van warmte en drukte dus verre ideaal, maar we doen ons best. Haalt 1 of andere grave gast er voldoening uit om zijn vrouw, die in de rij stond te wachten, te vragen hem op speaker te laten zetten om mij doodleuk uit te schelden voor dikke leegaard. Zogezegd had hij het niet door dat hij op speaker stond. Mij dus én fatshamen én lui noemen. Zijn vrouw dan ineens super geambeteerd natuurlijk. Ben er oprecht niet goed van en hoop dat deze held snel de definitie van karma mag ondervinden.