Busted , ik lees idd graag al eens de commentaren bij de artikels van HLN.Misschien iets doen aan de media die je consumeert? Ik zie die letterlijk nooit.

Maar inderdaad , moet dringend eens gaan snoeien in m'n gazetten en apps.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Busted , ik lees idd graag al eens de commentaren bij de artikels van HLN.Misschien iets doen aan de media die je consumeert? Ik zie die letterlijk nooit.

Dat is vast diezelfde clown die dat fantastisch vindt in een mojitoDe clown die het een goed idee leek om papieren rietjes te introduceren bij Capri-Sun wens ik jeuk op onbereikbare plekken toe.
En zelfs daar heb je tegenwoordig een schaartje voor nodig.Voor ieder papieren rietje die ik geserveerd krijg in mijn drankjes trek ik een plastic dopje af en spaar die in een zak.
2x per jaar ga ik die dan in de zee gooien.
Beu ben ik het.
Draaien en trekken, m'n beste, draaaaien en trekken.En zelfs daar heb je tegenwoordig een schaartje voor nodig.
Schrapen en schuren, m'n beste. Schraaapen en schuren.Ik erger me de laatste tijd heel hard aan het geluid dat m'n vrouw klaarblijkelijk graag hoort.
Zijnde het schrapen van peperdure velgen tegen de borduur.
Misschien kun je wat meeroepen. Het is ten slotte een open mic.Ene die het nodig vond om op luidspreker te converseren met zijn telefoon in een vrij volle trein.![]()
Kwelen van “you’ll neeeeever talk alone” voor de extra groepsdynamiek in de treincoupé.Misschien kun je wat meeroepen. Het is ten slotte een open mic.
Het is nu eenmaal een bankholiday vandaag omwille van de Vlaamse feestdag:Spreekt een mens af met zijn familie om belangrijke zaken in orde te brengen, in de nasleep van het overlijden van een ouder, is die kl*tebank weer gesloten.
Voor de minste scheet zijn belangrijke instellingen dicht, wat een pannenkoeken landje is me dat hier toch geworden.
Ik houd daar geen rekening mee, want ik heb nog nooit die dag vrijaf gehad.Het is nu eenmaal een bankholiday vandaag omwille van de Vlaamse feestdag:
![]()
Banksluitingsdagen | Febelfin
Elk jaar zijn de banken een aantal dagen dicht. Die dagen worden ruim op voorhand vastgelegd in het PC 310. Zo zijn bankmedewerkers goed voorbereid en kunnen ook bankklanten tijdig hun voorzorgen nemen.www.febelfin.be
Genoeg overheidsinstellingen die wel werken vandaag ook hoor. Om maar te zeggen dat je best op voorhand altijd eens kijkt.Ik houd daar geen rekening mee, want ik heb nog nooit die dag vrijaf gehad.
Een bank is naar mijn mening GEEN overheidsinstelling.
Maar dat komt door de absurdheid van dit land om alles op te splitsen. Overheidsdiensten/banken in Brussels gewest of Wallonië zijn gewoon geopend en hebben hun eigen feestdagen.Genoeg overheidsinstellingen die wel werken vandaag ook hoor. Om maar te zeggen dat je best op voorhand altijd eens kijkt.
Alweer een verhaal dat ik kan bijvoegen aan mijn case study wanneer ik tegen mensen zeg dat het telefoonetiquette zou moeten zijn om bij aanvang van een gesprek onmiddellijk te zeggen wanneer mensen op speaker staan.Mijn vrouw juist een wtf momentje bezorgd denk ik. Ze belde me terwijl ze in de winkel was waar er altijd 1 zit die liever lui dan moe is.
Blijkbaar stond ik op speaker op het moment dat ze aan die kassa stond en zei "Pff er is weer een hele rij aan de kassa" waarop ik zei: "het is weer die dikke leegaard zeker die daar zit zijn tijd te verdoen?"
Ik vond het al raar dat ze plots aflegde. Haar bericht ("kun jij nu nooit eens normaal praten over de mensen?" ) waarvan ik een beetje frustratie tussen de regels door kon lezen verklaarde veel.