Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tweedehands dingen verkopen, tblijft toch iets speciaals. Heb ne fiets te koop gezet, volgende koper gekregen:
- iemand uit diksmuide die half duits sprak en "er niet om kon komen door zijn job, maar een koerierdienst ging sturen en op voorhand betalen"
- een knulletje uit Wallonië die vroeg op welk item hij precies aan het bieden was
- iemand die uit Dakar kwam en 10% bood van de vraagprijs
- een tweehands fietswinkel die 40% bood (hier kon ik nog mee leven, twas ne sympathieke mens)
- nu iemand gevonden die om 9u30 ging komen kijken, stuurt 2 minuten geleden dat het 10u15 gaat zijn.

Ge moet der toch moeite voor doen ze, en dan is mijn vrouw verwonderd dat ik hare fiets niet wil verkopen :p da moet ze maar zelf doen
Je moet soms oppassen met tweedehands.
Ooit iets willen verkopen op2dehands. 5 min later al een mail binnen dat hij het wou kopen. Hij stuurde me een link door (omdat 2de hands zogezegd met een nieuwe en veilige betalingssysteem zou werken (weet niet meer waarom ik dit moest doen).. ik vertrouwde het toen al niet maar toch de link geopend (volgens niets erg, als ik enkel een link open). Kwam ik terecht op een site die identiek leek op 2de hands, logo, kleuren, tekst.. en een mogelijkheid om in te loggen op je homebanking. K controleerde de URL een was iets van www.tweedehands.be.ur (of iets dergelijks)..

Ooit iets willen verkopen op2dehands. 5 min later al een mail binnen dat hij het wou kopen. Hij stuurde me een link door (omdat 2de hands zogezegd met een nieuwe en veilige betalingssysteem zou werken (weet niet meer waarom ik dit moest doen).. ik vertrouwde het toen al niet maar toch de link geopend (volgens niets erg, als ik enkel een link open). Kwam ik terecht op een site die identiek leek op 2de hands, logo, kleuren, tekst.. en een mogelijkheid om in te loggen op je homebanking. K controleerde de URL een was iets van www.tweedehands.be.ur (of iets dergelijks)..
Met een dosis gezond verstand raak je geen geld kwijt 😆

Ik ook zo ooit. Een paar onnozele puzzels van de klein mannen opgezet voor 5€. Iets opzetten doe ik altijd via pc normaal, nu had ik dat via app gedaan en niet gezien dat die er mijn telefoonnummer bijgezet had. Nog geen 2 minuten later een nummer uit Zimbabwe dat op de koop toe 10 € bood zeg in gebroken Engels. Ik heb kon het toch niet laten om te antwoorden in het Nederlands: ik stuur niet op naar Zimbabwe, enkel afhaal en cash te betalen. Niets meer van gehoord zeg :unsure:

Wou naar Awakenings vandaag voor mijn verjaardag, natuurlijk gecanceled door het noodweer. Stelt mijn vriend voor om toch naar daar te rijden om op het terras te gaan zitten.

Ik heb iets van… noodweer ginds en dan toch speciaal naar Tilburg rijden om buiten te zitten?

Natuurlijk ruzie want ik vind zijn voorstellen nooit oke. Happy birthday to me :sarcastic:

Een week gestresseerd gelopen omdat ik dacht dat onze brandverzekering niet in orde was want ik vond niets in m'n mails. Kdurfde zelfs niet meer 3d printen. Vandaag bevestiging van het verzekeringskantoor dat we van dag 1 verzekerd waren. I'm an idiot.

ne klusjesman ingehuurd voor afwerking van keuken en badkamer hier.
vorige maandag offerte opgemaakt (vrij informeel), geen officiële bevestiging gehad en afgesproken vandaag hier om 9u beginnen.
niemand gezien. net voor de middag stuur ik dan een mail waar hij was. meteen antwoord dat hij een dringende herstelling moest gaan doen elders. gewoon een mailtje of sms was voldoende geweest om mij niet te doen wachten of in de illusie te houden dat em kwam.

(en nu zit ik hier met een volledig geprepareerde keuken en badkamer, tegels staan klaar etc...)

Dit weekend op restaurant een thais gerecht gekocht van 20 euro met koeivlees.
Wat ik dus haat is dat het vlees precies een kaugom is.... allemaal pezen. Wellicht van het goedkoopste vlees dat er te vinden is.

Ik snap niet, zijn er echt mensen die dit door slikken?? Van zodra ik op zoiets bijt, spuw ik het direct uit. Dat is niet voedzaam, en zorgt alleen maar voor extra vet opslag denk ik.

Voor een goei 5 euro extra kon ik wellicht elders een biefstuk friet krijgen :wallbash:

Ondertussen al een negatieve review gepost. Spijtig van de mooie bedienster, maar goed ... wat ben je daarmee, als je met honger van tafel weg gaat.

Wat ik dus haat is dat het vlees precies een kaugom is.... allemaal pezen. Wellicht van het goedkoopste vlees dat er te vinden is.

Ik snap niet, zijn er echt mensen die dit door slikken?? Van zodra ik op zoiets bijt, spuw ik het direct uit. Dat is niet voedzaam, en zorgt alleen maar voor extra vet opslag denk ik.

Voor een goei 5 euro extra kon ik wellicht elders een biefstuk friet krijgen :wallbash:

Ondertussen al een negatieve review gepost. Spijtig van de mooie bedienster, maar goed ... wat ben je daarmee, als je met honger van tafel weg gaat.
Je had liever gehad dat zij van je oud stukske vlees zou proeven hé? :s

Als ze er gehakt van gedraaid hadden eten het gros van de mensen het met veel smaak op. Smaak en mondgevoel is geen metric voor voedzaamheid

Nu weet je hoe uw vrouw zich elke avond voelt ^^

De fucking UPS website. In de praktijk onmogelijk om het bezorgadres een dag op voorhand aan te passen naar een drop-off punt aangezien ik niet thuis zal zijn en een handtekening vereist is.

Meer ergernis vd week ondertussen.

Die draak van een Leslie Ann Poppe met haar kromme kop en afschuwelijk plastic lijf die met bikini foto's overal opduikt in de media.
Hoe marginaal en vol van jezelf kan je zijn ?

Moest dat de laatste vrouw op aarde zijn en de mensheid hing van onze copulatie af.
Ik ging naakt in een bos wachten tot een wolf of een of ander beest mijn derde been afbeet.

Afschuwelijk mens.

bikinifoto's van Leslie Ann Poppe?

tco_-_2021-11-24T113041.108.jpg

Die draak van een Leslie Ann Poppe met haar kromme kop en afschuwelijk plastic lijf die met bikini foto's overal opduikt in de media.

Moest dat de laatste vrouw op aarde zijn en de mensheid hing van onze copulatie af.
Ik ging naakt in een bos wachten tot een wolf of een of ander beest mijn derde been afbeet.

Afschuwelijk mens.
weinig bikinifoto´s gezien van haar, de meeste waren monokini 😔

Afschuwelijk mens.
Misschien iets doen aan de media die je consumeert? Ik zie die letterlijk nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan