Je moet soms oppassen met tweedehands.Tweedehands dingen verkopen, tblijft toch iets speciaals. Heb ne fiets te koop gezet, volgende koper gekregen:
- iemand uit diksmuide die half duits sprak en "er niet om kon komen door zijn job, maar een koerierdienst ging sturen en op voorhand betalen"
- een knulletje uit Wallonië die vroeg op welk item hij precies aan het bieden was
- iemand die uit Dakar kwam en 10% bood van de vraagprijs
- een tweehands fietswinkel die 40% bood (hier kon ik nog mee leven, twas ne sympathieke mens)
- nu iemand gevonden die om 9u30 ging komen kijken, stuurt 2 minuten geleden dat het 10u15 gaat zijn.
Ge moet der toch moeite voor doen ze, en dan is mijn vrouw verwonderd dat ik hare fiets niet wil verkopenda moet ze maar zelf doen
Ooit iets willen verkopen op2dehands. 5 min later al een mail binnen dat hij het wou kopen. Hij stuurde me een link door (omdat 2de hands zogezegd met een nieuwe en veilige betalingssysteem zou werken (weet niet meer waarom ik dit moest doen).. ik vertrouwde het toen al niet maar toch de link geopend (volgens niets erg, als ik enkel een link open). Kwam ik terecht op een site die identiek leek op 2de hands, logo, kleuren, tekst.. en een mogelijkheid om in te loggen op je homebanking. K controleerde de URL een was iets van www.tweedehands.be.ur (of iets dergelijks)..
da moet ze maar zelf doen

.