Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zullen vast mensen getrouwd zijn met familie van Annemie Struyf... Dan kom je er niet met een afgelegen zolderkamer hoor, amaaaaaaaaai zeg!

Al ne tijd een plek op ne muur hier. Paar keer al es over geveegd maar gaat niet weg.
Nu dacht ik net es een sponske te maken, ewa dreft erbij enzo.
Mja ineens zie ik na wat lustig schrobben dat er allemaal verf op mijn spons en handen hangt.
Dus denk dat ik de muur opnieuw kan verven.

Het ziet er nu zo uit en is groot als een wok in doorsnee ongeveer

Al ne tijd een plek op ne muur hier. Paar keer al es over geveegd maar gaat niet weg.
Mja ineens zie ik na wat lustig schrobben dat er allemaal verf op mijn spons en handen hangt.

Schilderen met badkamer of keuken verf, kan je tenminste met water dan iets afkuisen. Gewone verf gaat dat niet.

Volgende keer een sok zonder gat gebruiken ;)

Mensen die belachelijk laag bieden via 2ehands, kan mij daar zo in opjagen als ze daar 0 besef van tonen...
Je moet maar eens Facebook Marketplace proberen. Daar gaan ze nog net iets lager. Om zot van te worden. Ook de vraag "Wat is uw minimumprijs" maakt me gek bij dit soort sites.

Ik los dat op door in de advertentie gewoon te zetten: "Ik heb geen tijd & zin in heen & weer mailen: de meeneemprijs is xxx€", en dan zet ik de bieden-functie daar 25€ onder (dus bvb een gitaar die ik verkoop, zet ik te koop aan 650€, in de advertentie zeg ik "600€ neemt'm zo mee", en de biedingen zet ik dan vanaf 575€). Works like a charm.

Daarmee filter je het grootste deel zeveraars er toch van tussen hoor.

Verder is 2dehands.be (en marktplaats) natuurlijk lang niet meer de website die ze waren. Vroeger was het daar aangenaam op vertoeven, tegenwoordig is het huilen met de pet op. Ik ben erg blij dat in de muziekinstrumentenbranche er toch nog serieuze mensen te vinden zijn. Heb ooit eens een tablet willen verkopen: nooit meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan