Plas en kak seks?
Da doen we alleen in de living.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plas en kak seks?
Zijt gij van dat volk dat constant plastieken overtrekken over hun zetels. heeft liggen dan?Da doen we alleen in de living.
Ze vergeten zeker de langs de pot plassers of de stan, peter en den sean - types.Door heel die hetze rond operatie Sky komen de Luciens en Georgettes weer tevoorschijn om te roepen hoe encryptie enkel door criminelen gebruikt is, als je niet te verbergen hebt heb je dat toch niet nodig!?
t is form over function geworden.Function over form.

Ik bestel bewust bij Krëfel om de Belgische economie wat te steunen
Krëfel is al sinds 2019 in Franse handen.
In 2019 werd Krëfel voor iets minder dan 200 miljoen euro overgenomen door de Franse consumentenelektronicaketen Boulanger dat op zijn beurt grotendeels in handen is van de Association Familiale Mulliez van Auchan-oprichter Gérard Mulliez. Terzelfdertijd kocht Boulanger de Luxemburgse zusterketen Hifi International, die 11 winkels telde.[1]
Chance dat ik sarcastisch wasEasily triggered @Nivanons is![]()
).
Ja neen dus.Reclame van een gepimpte kippen
Ja maar je moet dat snappen. Dat taalgebruik is....ni van ons!!!
Tgoh, of die hoofdzetel nu in Frankrijk of Zweden of whatever zit, het blijft wel een "Belgisch" bedrijf in de zin van voor tewerkstelling hier te zorgen. Ik probeer er ook op meer en meer op te letten in elk geval.Hehe damn, daar gaat m'n goeie daad van de dag. Da's wel degelijk een ergernis. Er zijn ook veel Hollandse webshops die een .be adres kopen en daar heel goed verstoppen dat ze van Holland zijn. En dan merk je dat pas (tenzij je doorzoekt) eenmaal de bestelling is geplaatst.
Chance dat ik sarcastisch was).
EDIT: mijne frank viel nogal laat
Ja neen dus.
dit, het geld gaat nog steeds naar de belgische economie: het zorgt voor de tewerkstelling in Belgie. Anders zouden er maar weinig (online)-ketens zijn waar je de belgische economie mee kunt steunen.Tgoh, of die hoofdzetel nu in Frankrijk of Zweden of whatever zit, het blijft wel een "Belgisch" bedrijf in de zin van voor tewerkstelling hier te zorgen. Ik probeer er ook op meer en meer op te letten in elk geval.
Absoluut, maar het is naar mijn idee dan toch een veel kleiner deel dat terugstroomt dan dat het een Belgisch bedrijf was geweest. Alhoewel...dit, het geld gaat nog steeds naar de belgische economie: het zorgt voor de tewerkstelling in Belgie. Anders zouden er maar weinig (online)-ketens zijn waar je de belgische economie mee kunt steunen.

wilt ge een groot deel voor een belgisch bedrijf dan moet ge echt lokaal bij een kleine handelaar gaan he. Bijna elke keten in de electronica/ict is in buitenlandse handen denk ik.Absoluut, maar het is naar mijn idee dan toch een veel kleiner deel dat terugstroomt dan dat het een Belgisch bedrijf was geweest. Alhoewel...
Het is me het afgelopen jaar (door nog extra online te shoppen) opgevallen dat Belgische bedrijven zwaar achter staan qua e-commerce. Deels door hun eigen toedoen en deels door de wetgeving hier vermoed ik.
En als BPost je logistieke partner is: nóg een extra reden.Deels door hun eigen toedoen en deels door de wetgeving hier vermoed ik.