Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze ochtend een berichtje van Youtube ontvangen dat een video op men playlist Favorites, die überhaupt door hen aangemaakt is niet in lijn is met hun regels. In plaats van de video te verwijderen hebben ze heel de playlist verwijderd. Nog iets tegen proberen in te brengen maar dat zijn natuurlijk geautomatiseerde systemen, ik kreeg dan ook een geautomatiseerd mailtje terug dat het niet mogelijk is de video terug te plaatsen. Wat ook helemaal mijn vraag niet was.

Dag dan maar aan jaren clips die ik wel eens leuk vond en in men favorietenfolder had geplaatst.

Weer een ganse dag wind(stoten) :headshake:
Echt hé! Sinds die ene grote storm een tijd terug, Cindy, Bianca, of Sandy of Rebecca of wat was het ook weer, ben ik echt niet meer gerust als het hard waait. Toen was er in menne hof een groot stalen hek geplooid, over ne volledig lege bouwgrond gevlogen en dan had het bijna het zwembad van mijn achterburen doorboord. Ik snap et nog altijd nie, da ding was voor ne normale mens te zwaar om alleen terug in menne hof te dragen (mij was het natuurlijk wel net gelukt).

mR4TdTZ.jpg

Total-getrouwheidskaart die steeds een foutmelding geeft, dus punten komen er niet automatisch op.

Ik moet dan steeds naar binnen, in die shop waar ze ticket aan de kassa scannen, maar ik heb nu al twee keer gemerkt dat de punten er niet bijstaan nadien...

Moet ik nu echt telkens echt zelf nadien controleren?

Altijd te laat in bed kruipen en dan om 6u als de wekker ga bedenken, had je maar vroeger in je bed gezeten :sarcastic:
Nochtans 7u slaap zou moeten voldoende zijn, heb daar precies echt niet mee genoeg.

Echt hé! Sinds die ene grote storm een tijd terug, Cindy, Bianca, of Sandy of Rebecca of wat was het ook weer, ben ik echt niet meer gerust als het hard waait. Toen was er in menne hof een groot stalen hek geplooid, over ne volledig lege bouwgrond gevlogen en dan had het bijna het zwembad van mijn achterburen doorboord. Ik snap et nog altijd nie, da ding was voor ne normale mens te zwaar om alleen terug in menne hof te dragen (mij was het natuurlijk wel net gelukt).
How shit dat is nog erger ja :)

Wij hebben vorig jaar dezelfde panelen laten plaatsen, ook zo geweven. Niet normaal hoeveel druk erop staat.
Tijdje terug zijn ze moeten terug komen om die panelen dieper in te betonneren zo werden die weggedrukt. denk dat het 21kg per paneel is ? maar lomp om te dragen :D

zonet het houten klimfort van de gasten op de grond zien kwakken. :eek:
Had er de trampoline aan vastgebonden met een kettingslot.

How shit dat is nog erger ja :)

Wij hebben vorig jaar dezelfde panelen laten plaatsen, ook zo geweven. Niet normaal hoeveel druk erop staat.
Tijdje terug zijn ze moeten terug komen om die panelen dieper in te betonneren zo werden die weggedrukt. denk dat het 21kg per paneel is ? maar lomp om te dragen :D
Ja, ze zijn die bij ons op sommige plaatsen nu ook komen verstevigen, maar ik vertrouw het nog niet. Dat zijn gewoon echt windzeilen. Als het echt te erg wordt haal ik er soms zo een paar van die banden uit, dan is de druk er wel voldoende af. Van de hekken hé, niet van mijne poeper, dat gaat blijvend zijn vrees ik.

Iemand die weet wat ik nu moet doen, mijn gebuur zijn vogel huis grens aan mijn tuin. Dat dak ( zo golf plaat ) Is geknakt in 2 en nog paar goede wind stoten en die is gaan vliegen. Diene mens is niet thuis, moet ik melding maken bij brandweer of zou da stom zijn ? Tis maar als die plaat vliegt en vliegt door de ruit van men achtergebuur dat erger zou zijn. Zitten vogels in ook.

Iemand die weet wat ik nu moet doen, mijn gebuur zijn vogel huis grens aan mijn tuin. Dat dak ( zo golf plaat ) Is geknakt in 2 en nog paar goede wind stoten en die is gaan vliegen. Diene mens is niet thuis, moet ik melding maken bij brandweer of zou da stom zijn ? Tis maar als die plaat vliegt en vliegt door de ruit van men achtergebuur dat erger zou zijn. Zitten vogels in ook.
1722 als er niet direct iemand in gevaar is.

Ja, ze zijn die bij ons op sommige plaatsen nu ook komen verstevigen, maar ik vertrouw het nog niet. Dat zijn gewoon echt windzeilen. Als het echt te erg wordt haal ik er soms zo een paar van die banden uit, dan is de druk er wel voldoende af. Van de hekken hé, niet van mijne poeper, dat gaat blijvend zijn vrees ik.
Nee ik ken het gevoel. Mijn vriendin vertrouwd het ook totaal niet. Ben net buiten geweest en alles staat nog muurvast dus is wel oké denk ik
Die banden uithalen heb ik ook al gedaan, maakt het inderdaad wel iets beter.

Ik dacht een goed en stevig alternatief gevonden te hebben voor een gewone draad en toch meteen privacy.. Het heeft precies toch nadelen :)
Deze week ook de melding op mijn gsm gekregen dat exact 2j geleden onze aluminium venstertabletten waren gaan waaien, het is hier al iets geweest met de wind

Omdat @utred een Scrubs clipke postte, ben ik nu verzeild geraakt in een youtube-scrubs-clip-binge, en al ne halve werkdag verscheten :sarcastic:

Weer een ganse dag wind(stoten) :headshake:
Ma echt he. Zit op zolder thuis te werken en heel de tijd van die harde windvlagen. Echt handig is dat ook niet voor de concentratie. Ik voel mij precies zoals een van de biggetjes in dat sprookje van de Grote Boze Wolf. :sop:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan