Mr.Fingers
Well-known member
Er zullen vast mensen getrouwd zijn met familie van Annemie Struyf... Dan kom je er niet met een afgelegen zolderkamer hoor, amaaaaaaaaai zeg!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al ne tijd een plek op ne muur hier. Paar keer al es over geveegd maar gaat niet weg.
Nu dacht ik net es een sponske te maken, ewa dreft erbij enzo.
Mja ineens zie ik na wat lustig schrobben dat er allemaal verf op mijn spons en handen hangt.
Dus denk dat ik de muur opnieuw kan verven.
Het ziet er nu zo uit en is groot als een wok in doorsnee ongeveer
![]()
Schilderen met badkamer of keuken verf, kan je tenminste met water dan iets afkuisen. Gewone verf gaat dat niet.Al ne tijd een plek op ne muur hier. Paar keer al es over geveegd maar gaat niet weg.
Mja ineens zie ik na wat lustig schrobben dat er allemaal verf op mijn spons en handen hangt.
![]()
Volgende keer een sok zonder gat gebruikenAl ne tijd een plek op ne muur hier. Paar keer al es over geveegd maar gaat niet weg.
![]()

Volgende keer een sok zonder gat gebruiken![]()

Bloedvlekken krijg je er inderdaad moeilijk vanaf. Volgende keer platte hand gebruiken.De vlek was van een duo-activiteit in de slaapkamer deze keer![]()
Uw kakavonturen beginnen mythische proporties aan te nemen...De vlek was van een duo-activiteit in de slaapkamer deze keer![]()
Misschien een busje Masculout in huis halen

2 sokken?De vlek was van een duo-activiteit in de slaapkamer deze keer![]()
Je moet maar eens Facebook Marketplace proberen. Daar gaan ze nog net iets lager. Om zot van te worden. Ook de vraag "Wat is uw minimumprijs" maakt me gek bij dit soort sites.Mensen die belachelijk laag bieden via 2ehands, kan mij daar zo in opjagen als ze daar 0 besef van tonen...
En de 'veel succes nog' laat mijn bloed koken.Je moet maar eens Facebook Marketplace proberen. Daar gaan ze nog net iets lager. Om zot van te worden. Ook de vraag "Wat is uw minimumprijs" maakt me gek bij dit soort sites.

Hier nietSteam is down![]()

Plas en kak seks?De vlek was van een duo-activiteit in de slaapkamer deze keer![]()