Oldskooler
Well-known member
Dat vlees, van die dorre minikorrels.yep, was van everyday..
Afschraapsel, niet van het karkas, maar van de lopende band.
Restjes van de boniverwerking.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vlees, van die dorre minikorrels.yep, was van everyday..
Het was geen aanval op de airfyer, want saar had Tonerider een sappige steak mee gemaakt.Zo slecht is nen airfryer nu toch ook weer niet...
ofte :
![]()
Mozessoep, ze blijft gewoon ter plekke staan. It's a miracle.
of 250gram stoofvlees..Maandag werken.
Goed nieuws! Op 02/06/2023 won je € 5,90 met EuroMillions!
2 pakken everyday lasagna van een kilo gewonnen.
Dat is wel aan het veranderen wat betreft Nederlands en wiskunde bv. Volgend schooljaar in het eerste jaar van de derde graad. Of dadt zooden aan de deik brengt, laad ik in het midden.In het BSO hebben ze het vak Nederlands of Biologie niet apart, dat is allemaal 1 algemeen vak... Wat betekent dat het dus TSO of ASO is...![]()
En een maand constipatie vermeden.of 250gram stoofvlees..

Staat toch in het artikel? Hij (en anderen voor hem) probeerden het metrostation binnen te dringen, net voor de luiken open gaan.Hoe komt iemand daarin vast te zitten?

soms zit er een detectie in poorten voor als ze dichtgaan en er nog iemand onder staat, maar omgekeerd kan bijna niet he. Dit is iemand die prutst aan de normale werking en dan er de gevolgen van draagt.![]()
Man overleden in Brussels metrostation: "Hij wou het rolluik forceren en werd toen meegetrokken" | VRT NWS Nieuws
In het Brusselse metrostation Rogier is afgelopen nacht een man overleden nadat hij klem kwam te zitten in een rolluik. Dat meldt de Brusselse brandweer. Het is het vierde incident, en het eerste met dodelijke afloop, met rolluiken in Brusselse metrostations sinds maart. De brandweer bevrijdde...www.vrt.be
Kunnen ze hier niets aan doen? Hoe komt iemand daarin vast te zitten? Dit is namelijk belange na niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar ditmaal helaas met een dodelijke afloop. Dit was echter 100% voorspelbaar. Vroeg of laat wist je dat dit ging gebeuren.
Zit daar geen detectie / beveiligingssysteem op om zo'n situaties te voorkomen?
Of wel zie ik spoken, of wel hebben ze die extra tekst na het uploaden van dit artikel, nog extra toegevoegd vooraleer ik mijn caching had leeggemaaktStaat toch in het artikel?
(Wat wel meermaals gebeurt, gisteren zelfs nog met een artikel over Messi)
Ik heb meer problemen met de "onnodige" traagheid van sommige mensen aan de kassa dan de traagheid van een kassierster.Zonet een (vermoedelijk autistisch?) meisje als kassierster gehad. Ze deed me althans sterk denken aan een vriend van me die autisme heeft.
Soit, ze was enorm nerveus, vermoedelijk haar eerste dag/dagen.
Ze deed de kassa heel 'traag' open en ik was de eerste in de rij. Een vrouw achter mij zat er te zuchten en haar gemene blikken te geven.
Ik zeg tegen de kassierster dat ze maar op haar gemak moet doet en dat ik alle tijd van de wereld heb.
Ze gaf me een glimlach en zei heel stil "Dank je."
Anyway, dat was mijn glimlach van de dag.
Also, een algemene opmerking: kassiersters doen ook hun job maar. Ze verzuurde blikken toewerpen met de geassisteerde "pfffff..." helpt niemand en zorgt er niet voor dat de ze speciaal voor jou sneller gaan werken.

Tis echt vreselijk dit jaar bij mij, desondanks een enorme verbetering ondervonden sinds ik van Aerius naar Rupatall ben overgestapt.Pollen![]()