Status
Niet open voor verdere reacties.
"Gewoon van een lager niveau zijn"...
Dude, ik heb die richting ook gevolgd en meer dan 70% van mijn klas heeft daarna zonder veel problemen een bachelor behaald hoor... 25j geleden toen het niveau van de bachelors wèl nog "niveau" had. 🙄
(De meesten trouwens als leerkrachten en op de 2de plaats verpleegkundige.)
Ja klopt. Misschien had ik het zo niet mogen verwoorden. Dat zijn evengoed intelligente en kundige mensen!
 
Kritiek komen geven op lasagne terwijl ge zelf niet zo goed kan koken. Il faut le faire:unsure:
Hoezo?
VID-20210501191010.gif

Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.

Heb m'n pensen voor maandag er ook maar ingesmeten
 
Al enkele weken een ergernis: die klote reclame van Proximus op Spotify met hunne fiber :angry:.

"Als ik meer op de pot zit dan op mijn bureaustoel, fibbah!"
 
Ik vind veel van jouw posts hier een beetje exemplarisch voor hoe we al jaren bepaalde (BSO vermoed ik) richting in het middelbaar opgegeven hebben. In mijn groep vrienden zit ook een leerkracht die allerhande vakken aan het BSO geeft zoals "verzorging" of hoe dat heet, en als ik daarvan een mail kreeg destijds was mijn eerste indruk dat ik op mijn 12 jaar waarschijnlijk al beter schreef. Maar kennelijk is dat ok om les te geven daar.
Ik zie hier professionele mails van leerkrachten passeren die ook vol fouten staan
 
Lasagna van de Colruyt, damn, wat voor smakeloze brij is dat. Dat was ook geen plezier om op te eten. Zelfs de kaas erop was niet lekker.
Boni of everyday?

Die van everyday is echt slecht.

Everyday heeft best goede producten, maar de lasagna is puur chemisch preparaat.
 
Maandag werken.

Goed nieuws! Op 02/06/2023 won je € 5,90 met EuroMillions!

2 pakken everyday lasagna van een kilo gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
In het BSO hebben ze het vak Nederlands of Biologie niet apart, dat is allemaal 1 algemeen vak... Wat betekent dat het dus TSO of ASO is... 🙈
Dat is wel aan het veranderen wat betreft Nederlands en wiskunde bv. Volgend schooljaar in het eerste jaar van de derde graad. Of dadt zooden aan de deik brengt, laad ik in het midden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan