Status
Niet open voor verdere reacties.
Koerierdiensten. Voor mij moet een pakje nooit de dag na mijn bestelling arriveren.

Dus vorig weekend iets besteld en levering met UPS gekozen gisteren 2 juni want dan had ik verlof en moest nergens heen. Track en trace gaf levering aan tussen 12u en 15u. Ganse dag niemand gezien en om 22u een mail dat levering verzet is naar komende maandag.

Eergisteren nog iets anders besteld en levering met PostNL gekozen voor komende dinsdag 6 juni want dan heb ik thuiswerk. Vandaag bericht dat het verzonden is en dat het komende maandag komt.

Maar maandag zit ik op kantoor. :scream:
 

Kunnen ze hier niets aan doen? Hoe komt iemand daarin vast te zitten? Dit is namelijk belange na niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar ditmaal helaas met een dodelijke afloop. Dit was echter 100% voorspelbaar. Vroeg of laat wist je dat dit ging gebeuren.

Zit daar geen detectie / beveiligingssysteem op om zo'n situaties te voorkomen?
soms zit er een detectie in poorten voor als ze dichtgaan en er nog iemand onder staat, maar omgekeerd kan bijna niet he. Dit is iemand die prutst aan de normale werking en dan er de gevolgen van draagt.
Ge kunt bewegende voorwerpen beveiligen met sensoren, e.d. maar 100% foolproof kunt ge bijna nooit bereiken.
 
Staat toch in het artikel?
Of wel zie ik spoken, of wel hebben ze die extra tekst na het uploaden van dit artikel, nog extra toegevoegd vooraleer ik mijn caching had leeggemaakt :tongue: (Wat wel meermaals gebeurt, gisteren zelfs nog met een artikel over Messi)

Ok, dat verklaart het dan natuurlijk wel.

---

Update - Ze hebben sinds ik bovenstaande heb neergeschreven, het artikel nog minstens 2 keer aangepast.
(Met nieuwe info maar anderzijds hebben ze ook bepaalde info weer verwijderd)

Zo wordt het natuurlijk wel moeilijk om jou correct te beantwoorden. :baard:
 
Laatst bewerkt:
Zonet een (vermoedelijk autistisch?) meisje als kassierster gehad. Ze deed me althans sterk denken aan een vriend van me die autisme heeft.
Soit, ze was enorm nerveus, vermoedelijk haar eerste dag/dagen.
Ze deed de kassa heel 'traag' open en ik was de eerste in de rij. Een vrouw achter mij zat er te zuchten en haar gemene blikken te geven.
Ik zeg tegen de kassierster dat ze maar op haar gemak moet doet en dat ik alle tijd van de wereld heb.
Ze gaf me een glimlach en zei heel stil "Dank je."
Anyway, dat was mijn glimlach van de dag.

Also, een algemene opmerking: kassiersters doen ook hun job maar. Ze verzuurde blikken toewerpen met de geassisteerde "pfffff..." helpt niemand en zorgt er niet voor dat de ze speciaal voor jou sneller gaan werken.
Ik heb meer problemen met de "onnodige" traagheid van sommige mensen aan de kassa dan de traagheid van een kassierster.

Uw post deed mij meteen denken aan die wat oudere dame vorige week in de Carrefour.

Zo'n oudere dame die eerst wilde betalen met een kaart van Monizze, maar deze werd 3x geweigerd wegens te weinig saldo. Ze had geen enkel idee hoeveel er nog op de kaart stond. dus ze gokte steeds een lager bedrag. Eens dit gelukt was gaf ze wat briefjes cash geld, maar dat was nog steeds onvoldoende, dus daarna grabbelde ze naar haar muntstukjes. En ineens na een eeuwigheid (of zo leek het wel): Oei ik kom nog ne euro te kort. Kan ik dat betalen met de bankkaart? :unsure:

Maar die vond ze niet meteen, ze wist deze niet steken en maar dabben en dabben in haar handtas! OK dan had ze eindelijk alles betaald, ineens zegt ze: Oei ik ben dit rats vergeten! Ik heb nog bonnetjes met punten. Kan dit nog geregeld worden of is dat te laat? :wallbash:

Ondertussen moesten ze dus een extra kassa open doen omdat de wachtrij ondertussen ferm gestegen was.

En ik stond daar met alleen maar met een brood (just kidding - maar dit was erg vervelend)
 
sommige mensen zijn gewoon trager dan anderen. daar kan ik mee leven.

maar die ene Karen die pas begon in te pakken toen alles gescand en betaald was, en dan lastig was dat ik mijn spullen wou ik inpakken als een normale mens: dààr erger ik mij aan.
 
Ik lijk geen last meer te hebben van mijn allergieën. Neem al 6 maanden niets meer in (terwijl ik al > 15 jaar systematisch Zyrter / Bellozal innam). Weet niet hoe dat komt, maar kan daar best mee leven.
 
Ik lijk geen last meer te hebben van mijn allergieën. Neem al 6 maanden niets meer in (terwijl ik al > 15 jaar systematisch Zyrter / Bellozal innam). Weet niet hoe dat komt, maar kan daar best mee leven.
Is dat niet iets dat met de leeftijd kan veranderen (ook heviger worden dacht ik)?

Mijn broer kreeg vroeger een soort astmatische aanval als er een vriendje die thuis katten had op zijn kamer was geweest. Nu heeft hij zelf drie katten.
 
Is dat niet iets dat met de leeftijd kan veranderen (ook heviger worden dacht ik)?

Mijn broer kreeg vroeger een soort astmatische aanval als er een vriendje die thuis katten had op zijn kamer was geweest. Nu heeft hij zelf drie katten.
Gaat hier al jaren op en af. Drie jaar geleden scoorde werd ik getest op allergie. Dokter checkte de resultaten en gaf toen aan
Hond "3" -> ok, lichtgevoelig voor hond
Pollen "9" -> dat is toch wel al flink allergisch
Kat "42" -> "wow, da's hoog" zei ze toen.

Maar ik heb dus ook een kat, en heb er op dit ogenblik amper last van
 
Onze laatste familietelg die deze nacht rond 2 uur het fantastisch vond om het kot wakker te schreeuwen en daarna niet meer wou slapen tenzij in de armen. Al wie zegt dat slaaptekort overrated is mag zwijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan