Jij moet ervaringsdeskundige zijn. Dat kan niet anders.
Hamers op de vingers, stanleymes erin (halve pink eraf)
You name it, I did it!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet ervaringsdeskundige zijn. Dat kan niet anders.
Zoek het gemeentelijk reglement maar is op. Hier in het Pajottenland mogen die 24/7 lawaai maken. Bel maar, de politie gaat u niet helpen.Ik begrijp dat het de moment van oogst is, maar om nu om 23u48 te starten met heel uw veld maïs af te doen... Dat vind ik echt asociaal en absoluut onaanvaardbaar. Volgende x bel ik meteen de politie wegens nachtlawaai.
Mijn haat voor boeren en hun moordmachines is bij deze nog groter geworden. Vorige week moeten uitwijken in de gracht (bijna) omdat boer met zijn moordmachine voorrang van links nam.
Allez, mensen kunnen dan nu reageren met 'is maar 1x per jaar, maak je niet druk' of 'zonder boeren geen eten op uw bord' of 'de boeren hebben het al moeilijk genoeg'. Dat laatste ook, is er precies niet aan te zien met al hun kasten van huizen.
/einde ergernis

Oemèèr koppijn, Omer gedronken da je hebt he.Koppijn. Wie had kunnen denken dat 9 Omer's geen goed idee was. Ikke niet in ieder geval, ikke niet...
Koppijn. Wie had kunnen denken dat 9 Omer's geen goed idee was. Ikke niet in ieder geval, ikke niet...

Koppijn. Wie had kunnen denken dat 9 Omer's geen goed idee was. Ikke niet in ieder geval, ikke niet...
En de avond zelf vinden we dat altijd een schitterend idee.Koppijn. Wie had kunnen denken dat 9 Omer's geen goed idee was. Ikke niet in ieder geval, ikke niet..
Xtrasmall voor uVoorbehoedsmiddelen gaan kopen in de medimarket. Want ja, ze kennen me daar toch niet.
Keuzestress. Durex. Is nu met de nadruk op X, zoals Twitter.
Durex nude heb ik niet de beste ervaring mee. Welke kiezen we dan? Classic? Of Classic safe? Maar ik dacht net dat alle condooms safe waren.
Dan maar naar extra thin. Of gewoon thin? Of extra thin feeling? Of toch gewoon een gele met ribbelkes?
.
Mijn toetsenbord dat veel te gevoelige toetsen heeft. De helft van de keren typ ik mijn letters dubbel. Ik zit soms meer te backspacen en/of corrigeren dan er een zin wordt gevormd. Rare is dat dit enkel met periodes is, soms typed het okay en dan ineens begint dat alles dubbel te typen en mag ik de toetsen echt maar heel licht aanraken. Ik kan mij niet herinneren dat het aan het begin ook zo was. Misschien slijtage (is van 2020)
)Goed verkocht?Daar juist mijn vrouw op 2e hands baby/Kinder spullen beurs afgezet om onze laatste baby/peuter/kleuterspullen te verkopen.
De peuterspullen waren niet in trek maar de baby en de peuter waren zo de deur uit.Goed verkocht?
Ook al gestaan op 2de hands beurs. Kleuter dingen geraak je moeilijker kwijt dan baby en peuter dingen.De peuterspullen waren niet in trek maar de baby en de peuter waren zo de deur uit.
Mag niet van klagen. Speelgoed goed verkocht, boekjes ook, spullen ook. Enkel kleren, dat koopt niemand. Daar blijf je mee zitten. Die gaan voor de container zijn, daar ga ik geen moeite meer insteken.Goed verkocht?