Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fnac ik kots van die winkel, het kat en muis spel blijft duren.
Deze ochtend bellen we, ja pakket is verzonden hoor.
We kunnen dat spijtig genoeg niet annuleren.
Je kan het pakket wel weigeren, maar kans is groot dat ze het niet terug gaan mee nemen.

Bellen naar Bpost, ja meneer je pakket staat gewoon nog in de depot van Fnac, wij hebben dat nog niet opgehaald alvast.
Dus ze kunnen dat perfect annuleren, maar ik zal een melding maken. Fnac doet nu gewoon moeilijk, want het is nog niet in ons bezit.
En ze zeggen dat het verstuurd is op 4/10, kan niet want dan zou je het al lang hebben.

Ze zijn verplicht van het terug mee te nemen als je u pakket weigerd.
Probeer ook eens te bellen naar Dynalogic, die gingen u pakket komen brengen.

Weer aan die telefoon, ja meneer u pakket is niet door ons opgehaald. Staat effectief nog in de depot van Fnac.
Als de koerier belt, dan kan je via de telefoon gewoon zeggen voor te weigeren.

Ale dus dan maar wachten voor een telefoon van de koerier dat hij niet moet komen.
Jezus waarom doet die Fnac zo moeilijk zeg, het staat letterlijk nog daar.

Ik begrijp dat het de moment van oogst is, maar om nu om 23u48 te starten met heel uw veld maïs af te doen... Dat vind ik echt asociaal en absoluut onaanvaardbaar. Volgende x bel ik meteen de politie wegens nachtlawaai.
Mijn haat voor boeren en hun moordmachines is bij deze nog groter geworden. Vorige week moeten uitwijken in de gracht (bijna) omdat boer met zijn moordmachine voorrang van links nam.

Allez, mensen kunnen dan nu reageren met 'is maar 1x per jaar, maak je niet druk' of 'zonder boeren geen eten op uw bord' of 'de boeren hebben het al moeilijk genoeg'. Dat laatste ook, is er precies niet aan te zien met al hun kasten van huizen.

/einde ergernis
Zoek het gemeentelijk reglement maar is op. Hier in het Pajottenland mogen die 24/7 lawaai maken. Bel maar, de politie gaat u niet helpen.

Edit: ze waren me al voor 🤣

Koppijn. Wie had kunnen denken dat 9 Omer's geen goed idee was. Ikke niet in ieder geval, ikke niet...
rookie-numbers.gif

Mijn laadpas van mijn auto kwijt :sop:
Heel het huis afgezocht, niks te vinden.
Waarschijnlijk ergens verloren tijdens het wandelen met de hond OF die kaart duikt volgende maand ergens op.

Ik heb er zelfs slecht van geslapen…

Koppijn. Wie had kunnen denken dat 9 Omer's geen goed idee was. Ikke niet in ieder geval, ikke niet...

Jamaja, ge zoekt het zelf e, door oneven te eindigen.
Had ge 8 Omer's, of 10 gedronken, ge zou geen hoofdpijn hebben achteraf.

Levenswijsheid van m'n grootvader zaliger!

Voorbehoedsmiddelen gaan kopen in de medimarket. Want ja, ze kennen me daar toch niet.

Keuzestress. Durex. Is nu met de nadruk op X, zoals Twitter.

Durex nude heb ik niet de beste ervaring mee. Welke kiezen we dan? Classic? Of Classic safe? Maar ik dacht net dat alle condooms safe waren.

Dan maar naar extra thin. Of gewoon thin? Of extra thin feeling? Of toch gewoon een gele met ribbelkes?

Om 02u20 al roepend en tierend naar huis fietsen, moet dat nu echt? Welke graad oen ben je om niet door te hebben dat er in een donkere woonwijk op dat moment betere manieren zijn om te passeren. Was al duidelijk dat het ver boven het theewater roepen was, en dan kijken ze vreemd als ze hun hoofd openbreken met een valpartij (zie de saga van de Kortrijkse straatverlichting, zat zijn is hier gevaarlijker na 23u)

Daar juist mijn vrouw op 2e hands baby/Kinder spullen beurs afgezet om onze laatste baby/peuter/kleuterspullen te verkopen. Was ik content dat ik met de kinderen terug kon vertrekken. Zo een bende kakelende kippen, een kiekenkot is er niets tegen 🙉

Voorbehoedsmiddelen gaan kopen in de medimarket. Want ja, ze kennen me daar toch niet.

Keuzestress. Durex. Is nu met de nadruk op X, zoals Twitter.

Durex nude heb ik niet de beste ervaring mee. Welke kiezen we dan? Classic? Of Classic safe? Maar ik dacht net dat alle condooms safe waren.

Dan maar naar extra thin. Of gewoon thin? Of extra thin feeling? Of toch gewoon een gele met ribbelkes?
Xtrasmall voor u 🐷 .

:oink:Mijn toetsenbord dat veel te gevoelige toetsen heeft. De helft van de keren typ ik mijn letters dubbel. Ik zit soms meer te backspacen en/of corrigeren dan er een zin wordt gevormd. Rare is dat dit enkel met periodes is, soms typed het okay en dan ineens begint dat alles dubbel te typen en mag ik de toetsen echt maar heel licht aanraken. Ik kan mij niet herinneren dat het aan het begin ook zo was. Misschien slijtage (is van 2020)

edit: Amai, de prijs is ook serieus gestegen. Ik heb dat toetsenbord ong. 125 euro betaald en het staat nu 206, ofwel had ik toen serieuze korting :p)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan