DiffieHM
Well-known member
Worden hier een goeie 3 weken zowat geterroriseerd door een stel merels. Nuja, of het dezelfde is, weet ik niet, maar in ieder geval zijn 't 2 merels. Die komen altijd op de rechterautospiegel, fladderen ertegen ofzo en schijten vaak de boel vol, maar echt bijna evenveel als een zeikton van een tractor. Onvoorstelbaar wat eruit komt. Als de auto er ook niet is, komen die ook niet.
We hebben zelfs foto's in de auto gehangen van roofvogels, wie weet dat wat maar njet. Vogelnet erover gelegd, dan komen die sjarels natuurlijk niet.
Zwaar kak.
Bij mij was het uiteindelijk opgelost door een paar dagen de auto een paar meter verder te zetten. Die gingen altijd op het muurtje zitten waar mijn auto naast stond en dan sprongen ze van daar op de autospiegels. Nu zijn ze het precies afgebold.De laatste dagen als mijn auto aan huis staat, gaan er altijd een paar koolmeesjes op mijn spiegels zitten. Gelukkig nog geen krasjes op de lak, maar natuurlijk wel alles ondergescheten
Net alles schoon proper gemaakt. Als ik dit nu nog eens zie dan ga ik toch eens mijn katapult van de zolder halen denk ik![]()