Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel geen geplette decolleté om ermee weg te komen jammer genoeg :unsure:
Dat van haar is nog wel te begrijpen ook. Sneaked was vroeger de enige correcte vorm van verleden tijd. Op een of andere manier is snuck in gebruik geraakt en populairder geworden waardoor het nu ook correct is :v
 
Achilles pees links dat de laatste dagen serieus pijn doet.
Backstory: deze week 10km lopen maar cardio (hartslag niet boven de 150), 2 dagen er na interval 5km en kpeins dak me daar overdaan heb
Nu paar weken niks dus, wandelen mss...lap
 
Ik had er over nagedacht, ik ben ooit van computerxp naar vista gegaan... en computer7 werd me geweigerd :(

Maar Vista it will be forever want er mankeert net als aan het OS ook aan mij meer als 1 vijs :D
 
Dit is een basis voor een mooi gedicht.
Frituur is al twee dagen dicht, en die hangen nooit een bericht.

Ik had mijn zinnen op een Cervela gezet, en ben uiteindelijk voor een Giant van de Quick gezwicht.

De zure oprispingen en dat opgeblazen gevoel achteraf vind ik niet zo prettig, maar vergeef me...ik wou zo graag iets vettig.

Binnen een paar dagen voel ik me hopelijk terug beter en weer licht...hopelijk is tegen dan de frituur niet meer dicht.
 
Frituur is al twee dagen dicht, en die hangen nooit een bericht.

Ik had mijn zinnen op een Cervela gezet, en ben uiteindelijk voor een Giant van de Quick gezwicht.

De zure oprispingen en dat opgeblazen gevoel achteraf vind ik niet zo prettig, maar vergeef me...ik wou zo graag iets vettig.

Binnen een paar dagen voel ik me hopelijk terug beter en weer licht...hopelijk is tegen dan de frituur niet meer dicht.
Ik wil es naar de BurgerKing :( jammer genoeg moet ik daarvoor naar Drongen :(

Zal gaan tijd zijn dat die van Ninove opengaat.
 
Ik wil es naar de BurgerKing :( jammer genoeg moet ik daarvoor naar Drongen :(

Zal gaan tijd zijn dat die van Ninove opengaat.
Ben vorige maand voor de eerste keer geweest in Kruibeke, moest daar toch toevallig stoppen over de middag. Wou vooral weten of het even grote bagger is als McDonalds, maar vond het precies wel een stuk beter. Geen haute cuisine natuurlijk, maar wel goed voor zo een keer per 2 maand.
 
Ben vorige maand voor de eerste keer geweest in Kruibeke, moest daar toch toevallig stoppen over de middag. Wou vooral weten of het even grote bagger is als McDonalds, maar vond het precies wel een stuk beter. Geen haute cuisine natuurlijk, maar wel goed voor zo een keer per 2 maand.
Ge proeft aan dat vlees dat ze dat op een andere manier bakken. Dat vlees is precies wat gerookt ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan