Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben vorige maand voor de eerste keer geweest in Kruibeke, moest daar toch toevallig stoppen over de middag. Wou vooral weten of het even grote bagger is als McDonalds, maar vond het precies wel een stuk beter. Geen haute cuisine natuurlijk, maar wel goed voor zo een keer per 2 maand.
Burgerking is beter. Nochtans is de rij bij de McDonalds hier gemiddeld 5x zo lang (no kidding). Dus Belgen eten liever brol.

Five Guys > all als t op fastfood aankomt.

Ja Five is iets duurder wel, akkoord.
Five Guys is inderdaad het sterrenrestaurant van de fastfood. Maar daar betaal je dan ook voor ;)
 
Van die advertenties die vage, absurde foto’s gebruiken, vermoedelijk om u uit nieuwsgierigheid te laten klikken.

Voorbeeld:

9-DD53324-9382-40-E7-A583-13-F7-F3-E50009.jpg

 
Five Guys > all als t op fastfood aankomt.

Ja Five is iets duurder wel, akkoord.
Five Guys :drool:
Elke keer als ik naar de UGC Antwerpen ga (dus alweer 1 jaar geleden :eek:) vertrek ik 30min vroeger om daar binnen te springen. Thank the lord voor mijn snel metabolisme.
 
Zou ik ook willen proberen, maar ze liggen wel op plekken waar ik nooit van mijn leven passeer. En als ik er passeer, kan ik niet parkeren. :unsure:
Die in Antwerpen heeft nu idd niet de meest ideale parkeergelegenheden :D . Al zeker niet voor een truck :p .
 
Five Guys :drool:
Elke keer als ik naar de UGC Antwerpen ga (dus alweer 1 jaar geleden :eek:) vertrek ik 30min vroeger om daar binnen te springen. Thank the lord voor mijn snel metabolisme.
Ah meneer is meerwaardezoeker? Hier is het burgerking + metropolis zoals de rest van het plebs en de ollanders :unsure:
 
Dat we al ruime tijd niks meer van @puni vernomen hebben hier op het forum sinds dat debacle in het coronatopic. Ik maak me toch wel wat zorgen om hem.
 
Dat we al ruime tijd niks meer van @puni vernomen hebben hier op het forum sinds dat debacle in het coronatopic. Ik maak me toch wel wat zorgen om hem.
zijn laatste post:
Voor alle duidelijkheid, ik ben er nog. Ik ben alleen niet meer van plan om mij hier nog te komen vertonen. Zondagavond compleet gecrasht in een gigantische paniekaanval, chance dat ik bij het begin van de 2e lockdown tijdelijk ergens bij gaan inwonen want als ik nog alleen op mijn appartement had gezeten wanneer dit gebeurd was, was ik er nu misschien niet meer geweest.

Ik kan alle toxische zever hier best wel missen en ben dus niet van plan om voorlopig nog terug te komen. De enige reden waarom ik nog even ingelogd ben, is om iedereen te bedanken die mij via pm heeft proberen te contacteren. Dat toont aan dat er tenminste nog een aantal mensen zijn die hun gevoel voor common decency nog niet helemaal kwijtgespeeld zijn in deze tijden. En om te zeggen dat ik dat enorm waardeer.
 
zijn laatste post:
Ja die had ik al gelezen. Nooit gedacht dat hij zo lang van het forum ging wegblijven
 
Ja die had ik al gelezen. Nooit gedacht dat hij zo lang van het forum ging wegblijven
mja, ik begrijp wel dat hij gewoon weg blijft. Dat ging er toen echt over.
zolang hij er niet bovenop geraakt (en aangezien het bij hem ook ligt aan de corona-maatregelen zal dat nog wel effe duren) kan hij best weg blijven van een forum waar extreme ideeen worden neergepend en sommigen ook persoonlijk worden.
 
Puni gaf aan dat hij er mentaal helemaal doorzat door de Corona-maatregelen en hij werd door iemand belachelijk gemaakt. Het was toxisch en het escaleerde enorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Beetje zoals altijd op het internet.
Al valt het hier dik mee tegenover andere plekken.
mja, maar hier was het tegenover iemand die suicidaal is en zoals Nestorius zegt er toch wel over. de thread was een tijdje entertainend om gewoon te volgen, maar op een bepaald moment ging het ineens bergaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan