Status
Niet open voor verdere reacties.
De mensen die het harste roepen ... ik zit er mentaal ook door. Ik geef dat toe. Maar wie niet?
er is een verschil tussen iemand die kan zeggen `ik zit er door, maar wie niet` en iemand die zegt `ik heb me al drie keer willen verhangen`. Maar goed, voor het hier ook bergaf gaat: lees de topic door, ik heb naar de post gelinked waar het escaleerde (eigenlijk net daarvoor al). Voor de rest ga ik er niet op in. Ik hoop gewoon dat Puni toch een manier kan vinden om zich staande te houden, maar BG gaat hem er zeker niet bij helpen.
 
mja, maar hier was het tegenover iemand die suicidaal is en zoals Nestorius zegt er toch wel over. de thread was een tijdje entertainend om gewoon te volgen, maar op een bepaald moment ging het ineens bergaf.
OK niet proper natuurlijk. Ik heb wat gelezen en zag het nooit ZO hard erover gaan, maar ik gok dat wel al wat posts zijn verdwenen. Ik hoop in elk geval dat em ok is!

Maar ik snap zijn punt wel van wegblijven. Ik blijf speciaal weg uit de corona thread (en anderen op P&A) omdat ik weet dat er daar toch enkel frustratie op mij wacht.
 
Puni gaf aan dat hij er mentaal helemaal doorzat door de Corona-maatregelen en hij werd door iemand belachelijk gemaakt. Het was toxisch en het escaleerde enorm.
Hallo, je refereert wel naar de verkeerde post. Ik zei dat het al bij al meeviel omdat we nog met mensen kunnen afspreken buiten(komt onze mentale gezondheid alleen maar ten goede). Toen kwam Puni af met zijn verhaal, maar tis pas na onderstaande post begonnen te escaleren.
Ik heb begrip voor mensen die een dip zitten. Ik wou gewoon zeggen dat er mensen zijn die het veel zwaarder hebben. (verlies van job, mensen die naar voedselbank moeten, etc) https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/0...-littekens-bij-mensen-in-armoede-het-is-mijn/

Vanaf dit begon het te escaleren:
 
Ja die had ik al gelezen. Nooit gedacht dat hij zo lang van het forum ging wegblijven
Als ik zie hoe sommigen reageren begrijp ik hem volledig.
Uw bijdrages bijvoorbeeld zijn er ook vaak over vind ik.

Ergernis: die godverdomse cookies popups die verspringen op de smartphone op bepaalde websites.
 
Gisteren kip van't spit gegeten en ik zit vandaag heel de dag op den bureau. Die gaan het geweten hebben :unsure:

Serieus, stinken dat dat doet!
 
Als ik zie hoe sommigen reageren begrijp ik hem volledig.
Uw bijdrages bijvoorbeeld zijn er ook vaak over vind ik.

Ergernis: die godverdomse cookies popups die verspringen op de smartphone op bepaalde websites.
Dat zullen we dan voor de desbetreffende thread houden.
 
Ergernis van de dag: terrein achter ons wordt bouwklaar gemaakt, blij dat er eindelijk schot in de zaak komt maar qua timing is het wel ni ideaal. al de vogels zijn in die boompje en struiken hun nest aan het maken, we zien veel pimpelmezen en mussen met materiaal op en af vliegen. Hopelijk hebben ze nog geen eitjes gelegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan