Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is de buurman een heel weekend bezig geweest met z'n kiezelvoortuin te kuisen met bleekwater. De hele straat ruikt naar javel.
En achterbuur heeft alle bomen weggedaan in zn tuin. Nu zijn ze bezig met de installatie van airco. The irony.
Daar kan ik mij ook aan ergeren, die voorliefde van veel mensen voor een steriel gazon (oh nee, een madeliefje!) en klinker (oh nee, mos). Misschien heb ik het geluk tussen een weide, een verwaarloosde tuin, en een soortement verwilderde weide te wonen zodat ik geen druk voel, maar ik begrijp niet goed waarom mensen zoveel tijd steken in zo'n zaken terwijl het alles erger maakt (ecologisch én tijdsbesteding).

Soms is dat ook iets van vroeger: bleekwater is de shit. Mijn vader goot dat ook op alles en leek te denken dat het zeep was, terwijl het gewoon zaken doodt en bleekt.
 
Daar kan ik mij ook aan ergeren, die voorliefde van veel mensen voor een steriel gazon (oh nee, een madeliefje!) en klinker (oh nee, mos). Misschien heb ik het geluk tussen een weide, een verwaarloosde tuin, en een soortement verwilderde weide te wonen zodat ik geen druk voel, maar ik begrijp niet goed waarom mensen zoveel tijd steken in zo'n zaken terwijl het alles erger maakt (ecologisch én tijdsbesteding).

Soms is dat ook iets van vroeger: bleekwater is de shit. Mijn vader goot dat ook op alles en leek te denken dat het zeep was, terwijl het gewoon zaken doodt en bleekt.
Wij hebben een buur die vlak voor onze voortuin zich veel bezig houdt met kiezeltjes te harken. Dat is een stukje grond dat eigenlijk van niemand eigendom is, maar hij wil dat deftig houden. Ik denk vooral omdat hij zich veel verveelt en hij een beetje een bemoeial is die graag de buurt in de gaten houdt, je kent het type wel. Of hij wil dat het stukje grond voor ons huis er picobello uitziet, dat kan ook. :p

Gisteren zat hij daar bloemetjes te planten, met ondermeer "fuck you" van Lily Allen als achtergrond muziek. Heeft een paar uur geduurd. Toen ik later thuis vertrok, zag ik dat hij welgeteld 1 bloem heeft gepland in al die uren tijd. :') Zolang hij niet met bleekwater en zo begint, vind ik het allemaal best schattig en misschien ook wat ontroerend.
 
Same.
Hoeveel goeie muziek ik vroeger wel niet leerde kennen door hele nachten door te klikken op YouTube... Nu krijg ik alleen nog maar aanbevelingen a.h.v. het nummer dat ik dan aan het beluisteren ben, en het zijn er altijd dezelfde 😥
Ik krijg in mijn recommended gewoon totaal irrelevante dingen. Of dingen die ik gewoon net bekeken heb.
Met rood 'viewed' balkje enal. Waarom zou ik dat nog eens willen zien, youtube?
 
Wij hebben een buur die vlak voor onze voortuin zich veel bezig houdt met kiezeltjes te harken. Dat is een stukje grond dat eigenlijk van niemand eigendom is, maar hij wil dat deftig houden. Ik denk vooral omdat hij zich veel verveelt en hij een beetje een bemoeial is die graag de buurt in de gaten houdt, je kent het type wel. Of hij wil dat het stukje grond voor ons huis er picobello uitziet, dat kan ook. :p

Gisteren zat hij daar bloemetjes te planten, met ondermeer "fuck you" van Lily Allen als achtergrond muziek. Heeft een paar uur geduurd. Toen ik later thuis vertrok, zag ik dat hij welgeteld 1 bloem heeft gepland in al die uren tijd. :') Zolang hij niet met bleekwater en zo begint, vind ik het allemaal best schattig en misschien ook wat ontroerend.
Misschien is die gewoon graag het huis uit omdat zijn wederhelft niet uit te staan is?
 
Misschien is die gewoon graag het huis uit omdat zijn wederhelft niet uit te staan is?
Goeie gok! Het lijkt erop dat er inderdaad veel strubbelingen zijn met zijn vrouw. Een paar keer gehad dat ze 's avonds onder ons raam tegen hem was aan het roepen en meer dan lichtjes aangeschoten was. Ik heb er wel compassie mee, daarom laat ik hem maar wat begaan met dat stuk voor onze tuin. Als dat nu zijn uitlaat is, fijn voor hem.
 
inderdaad, bij mij ook keiveel songs die ik net bekeken heb. en steeds dezelfde !!!


tis zelfs zo ver gekomen dat ik niet meer een video durf liken, omdat ik bang ben dat hij anders in die rechtse kolom bij recommended komt :D, en straks tot vervelends toe blijf horen.

hoe kan dit dat die algoritme zo fucked up is ??

is dit bij spotify ook zo? ik dacht dat je daar ok recommended tracks had? misschien eens overwegen dat opnieuw te installeren.....
 
Bij mij blijft dat de laatste tijd ook cirkelen tussen de videos/kanalen die ik al bekeken heb. Met af en toe ineens iets irrelevant zoals onlangs die dansgroep. Spijtig, want vroeger werkte dat goed en kon je zo nieuwe groepen leren kennen.
 
Hier is de buurman een heel weekend bezig geweest met z'n kiezelvoortuin te kuisen met bleekwater. De hele straat ruikt naar javel.
En achterbuur heeft alle bomen weggedaan in zn tuin. Nu zijn ze bezig met de installatie van airco. The irony.

Ik denk echt dat sommigen gewoon kicken op het gegeven dat ze hun omgeving naar hun hand kunnen zetten. En uw voorbeeld is daar het mooiste bewijs van.
 

Misschien een ontevreden klant?
Dat is toch maar normaal? Ik had onlangs ook een pakje dat onterecht bij de buren was afgeleverd. Die facteur heb ik bewusteloos geslagen en vervolgens in mijn hakselaar getrokken.

:unsure: wat een wereld...
 
Geen ergernis, maar een mededeling van algemeen niveau en m.b.t. verschillende threads:
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor zijn expertise, interessante analyses van data, het blootleggen van complottheorien, de snoeiharde vergelijkingen tussen verschillende regeringen en het openbaar maken van de linkse agenda van de media. Het is spijtig dat jullie woorden enkel tot dit forum gelimiteerd zijn en niet gehoord worden bij de beleidsmakers over de grenzen heen.
 
Laatst bewerkt:
Terug blokjes laten zetten vandaag (als kind ook gehad). Heb mijn retainer jaren niet gedragen waardoor een paar tanden weer wat scheef stonden. 6 maanden behandeling zou voldoende zijn en nu met die mondmaskers is het de goede moment.
 
Toch eens horen bij de gemeente of dat vergund was...
Zal ook afhangen van de dikte van de bomen en de gemeente natuurlijk. Hier mogen we bv alles was minder dan 1m omtrek heeft op 1m hoogte zonder vergunning kappen. Zelfs als die boom 20m hoog is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan