Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ergernis zijn al die kleuters in Brussel vandaag. Carnaval vieren of betogen zonder mondmaskers en afstand houden. Nog nooit zoveel volwassenen gezien die zich als kleine kinderen gedragen. Met hun gedrag zal het virus opeens zeker weg zijn.

Dacht eerst dat 't een herdenking van Woodstock was tijdens de interviews :unsure:
 
Vandaag komen “mantel-zorgen” bij ons moeder. Wil haar auto nemen om naar de winkel te gaan. Start niet (van te lang stil te staan).

Ons ma: “vreemd, vorige week werkte het nog”
Ik: “hebt ge’m gestart
Ma: “ik deed de deur open en het licht ging aan, dus de batterij is nog vol”
Ik: ...

Dat gaat haar nog láng achtervolgen. Soit, ben dan maar een druppellader gaan halen.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat met al die reclames tegenwoordig met hun enorm irritante liedjes? Aldi, Humo, die reclame over melk/appelen van hier, etc.
 
Alle hup tis weer opvallerkesdag op Facebook met hun 2 verschillende kousen aan.

Vanaf nu ontvolg ik iedere kuddeloper die zo een foto erop zet.
 
Als ik al mensen ontvolg omdat ze de kudde daarvan volgen wil je niet weten wat ik wil doen met de trendsetter van die actie. 🤬
giphy.gif
 
Mensen die het verschil niet kennen tussen potentie en potentieel. Het Temptation island taaltje sijpelt in de samenleving door.
 
Heel mijn leven in duigen door 1 post van Tonerider.
Even op introspectie...
 
T-shirts in alle maten, t-shirts op jouw maat. Girav
Girav met een V.

Aaaaaaaargh, ik kan het niet horen. Ik durf voor 100 euro wedden dat die merknaam binnen dit en 2 jaar niet meer bestaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan