Str8_6
Well-known member
Ja, net daarom. Ze mogen die ook eens ondertitelen.Lili en Marleen speelt zich toch af in Antwerpen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, net daarom. Ze mogen die ook eens ondertitelen.Lili en Marleen speelt zich toch af in Antwerpen?
Ze schrijven het als hapsjaar.APSJAAR!
Heh, ik kan me inbeelden dat zoiets wel voor u zou zijn. Iets bij gaan studeren is geen lachertje, maar als je wat gedreven bent kan er veel gebeuren. Ondersteuning van je vriendin is natuurlijk erg belangrijk, want sowieso moet zij daarvoor ook wel offers brengen, al is het maar de extra stress tijdens de blok die zij dan ook ervaart. Maar bij mij is het het alleszins waard: Ik ben zelf ook veel gelukkiger nu ik weer gekozen heb om te studeren.Nu een goeie anderhalve maand in mijn tweede lockdown (niet-medisch contactberoep, zelfstandig in hoofdberoep). Perspectief? Niet veel voor de moment, mss 1/02 wie weet.
Begin deze maand begonnen met vrijwilligerswerk in AZ Delta Roeselare, de logistieke diensten (goederenlogistiek, ziekenhuisapotheek, ...). Best interessant om zo in contact te komen met een wereld waar je niet zomaar in terecht kunt komen. Je leert nieuw zaken kennen die je graag doet, zaken die ik in vorige werken ook leuk vond om te doen en voldoening uit kon halen (heb het dan over het logistieke). Maar dan begin je te denken... zo van die "wat als"-situaties. Wat als ik de stap zet naar de zorgsector? Welk impact op mijn leven nu? En dan voor mijn vriendin? Wat met onze mogelijke toekomstplannen? Is dit geen bevlieging omdat ik hele dagen niets kan doen? Haal ik alles uit de kast met mijn huidig beroep? Mis ik dan toch niets?
Naja, je begint zo aan alles te twijfelen...
Ben zelfs al gaan kijken naar vacatures... welke opleidingen nodig zijn voor bepaalde jobs... heb al iets gevonden dat ik zie van "ja, dat is op mijn lijf geschreven" ... mja
Pff.
Morgen wandeling maken met de vriendin, altijd een moment voor beide om over van alles te praten dat op onze maag ligt![]()
Het is toch “hapklaar”? Nom nom nom.Ze schrijven het als hapsjaar.
Vanwaar die H komt weet ik niet.
Haha, moet maar seintje gevenHeh, ik kan me inbeelden dat zoiets wel voor u zou zijn. Iets bij gaan studeren is geen lachertje, maar als je wat gedreven bent kan er veel gebeuren. Ondersteuning van je vriendin is natuurlijk erg belangrijk, want sowieso moet zij daarvoor ook wel offers brengen, al is het maar de extra stress tijdens de blok die zij dan ook ervaart. Maar bij mij is het het alleszins waard: Ik ben zelf ook veel gelukkiger nu ik weer gekozen heb om te studeren.
Trouwens, toevallig, maar ik begin binnenkort in Brussel te werken voor het architectenkantoor dat de nieuwe campus van AZ Delta Roeselare ontworpen heeft, en het hoofdkantoor van het bureau is ook in Roeselare. Mss spring ik nog eens binnen in uw zaak als ie weer opent.

Hier ook, 2 weken geleden moest ik m'n gewicht doorgeven voor een medisch onderzoek. 87kg voor 1m78 te zijn. Ik stond al 20j op 75kg, het laatste jaar heb ik me precies wat laten gaan..Nog eens op de weegschaal gestaan: + 10kg sinds begin dit jaar.
Zal het maar op Corona steken zeker ...
Ditto. Van 82 naar 92 kg (1.83m). Meer eten, meer drinken en minder sport.Nog eens op de weegschaal gestaan: + 10kg sinds begin dit jaar.
Zal het maar op Corona steken zeker ...

't Is eentje van het werk dus kan 'm gewoon inruilen voor de 16" die er heel erg verleidelijk uitziet (groter scherm en veel beter toetsenbord in dezelfde form factor) maar ik wil wachten op de M1-versie ... Maar het zal nog effe duren tegen wanneer die uit is, en nog wat langer tegen dat de IT-dienst (Digipolis) die zal kunnen leveren![]()
Tip: met een credit card betalen. Dan ziet ge dat te laat en hoeft ge momenteel niet schuldig te voelen.Zeer veel geld aan het uitgeven de laatste tijd en vandaag keek ik naar mijn rekening en dacht ah het valt precies nog mee maar dan zag ik dat mijn loon was gestort ;_;
Ik zie alle rekeningen in mijn bank app, ook van mijn kredietkaart.Tip: met een credit card betalen. Dan ziet ge dat te laat en hoeft ge momenteel niet schuldig te voelen.

Dan kan je er tenminste van uitgaan dat Corona je reukzin nog niet aangetast heeft.Ontsmettende gel die echt stinkt naar parfum, om van te braken, zal aan mijn neus liggen.

Daar heb je gelijk in.Dan kan je er tenminste van uitgaan dat Corona je reukzin nog niet aangetast heeft.![]()