En ge gaat zien, allemaal van die pipo's gelijk ik met in de 40 euro gerief.Ik dacht dat er niet te veel volk ging staan aan de frituur. Nu staat er hier nog 5 man buiten voor mij en ik heb mijn jas niet mee -_-
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ge gaat zien, allemaal van die pipo's gelijk ik met in de 40 euro gerief.Ik dacht dat er niet te veel volk ging staan aan de frituur. Nu staat er hier nog 5 man buiten voor mij en ik heb mijn jas niet mee -_-
Op vrijdagavond zeg, wat vreemd.
Die krijgen kletse!En ge gaat zien, allemaal van die pipo's gelijk ik met in de 40 euro gerief.

Alsof spotify achter dit forum zou gaan voor die 2 accounts die gedeeld zouden worden :’) en een TOS breken is niet verboden.Start dan eigen server/forum of zo. Forums/social media worden verantwoordelijk gehouden voor wat leden posten, dus ik begrijp dat 100% dat ze dit niet kunnen toelaten.

"Met de verpakking kan een producent wél het verschil maken om voor elk wat wils aan te bieden. De consument let bij dit soort van producten namelijk niet op de prijs, maar laat zich gewoon verleiden door het uitzicht. Liever een grote of een kleine doos, een piramidevorm of een kerstboom? Maakt niet uit! Er is keuze te over", aldus Billiet.
Amai, dat lijkt mij extreem veel. Hopelijk is het een administratieve fout van hen.Ik kreeg gisteren de eindafrekening: 5300€ bij te betalen... Ik betaal ongeveer 1400€ per jaar voor gas en elektriciteit en heb zonnepanelen.
Ben weer vertrokken voor een hele resem telefoontjes, emails ed.
Ik blijf het raar vinden om ferrero rocher als "praline" te zien. Dat is een wafeltje met een kwak nutella en een noot erin.![]()
Het Ferrero Rocher-raadsel verklaard: waarom de praline in 9 verschillende verpakkingen zit | VRT NWS Nieuws
Het was Sven Pichal opgevallen in de supermarkt: Ferrero Rocher, de bekende pralines gevuld met chocoladepasta, zitten in veel verschillende verpakkingen en ook de prijzen zijn divers. De speciale kerstverpakkingen hebben meestal dezelfde prijs, maar de pralines die in andere formaten verkocht...www.vrt.be
Tot 50% meer betalen voor een andere vorm van uw afval, en dat is dan zogezegd goed voor de consument dat die "keuze" er is.
Klotewereld toch, dat ze stikken in hun Ferrero Rochers.
Bij sommigen blijft ook de reputatie hangen dat ze luxueus zijn. Ik vind dat nu niet slecht, maar Neuhaus ofzo it ain't.Ik blijf het raar vinden om ferrero rocher als "praline" te zien. Dat is een wafeltje met een kwak nutella en een noot erin.
Dat komt waarschijnlijk door al hun reclame spotjes vroeger in de bioscopen.Bij sommigen blijft ook de reputatie hangen dat ze luxueus zijn. Ik vind dat nu niet slecht, maar Neuhaus ofzo it ain't.

Kzou dat ook geen praline noemen :') (maar ik eet dat wel graag)Ik blijf het raar vinden om ferrero rocher als "praline" te zien. Dat is een wafeltje met een kwak nutella en een noot erin.

Lili en Marleen speelt zich toch af in Antwerpen?Lili en Marleen wordt nu ondertiteld!
Langs een kant wel grappig want hahaha de west-vlamingen worden ondertiteld.