Wa ne rare tandarts. Zegt die dan ineens van: "yo, wilt ge ne keer aan uw zenuw ruiken? Da stinkt serieus"?
Deed me spontaan aan deze lolbroek denken:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa ne rare tandarts. Zegt die dan ineens van: "yo, wilt ge ne keer aan uw zenuw ruiken? Da stinkt serieus"?
Nee dank u, zei zeDeed me spontaan aan deze lolbroek denken:

schaamtelijkDeed me spontaan aan deze lolbroek denken:

Doet me aan iets denken.Mijn energieleverancier die het nodig vindt om een reminder van zijn facturen te sturen een week voor vervaldag. Grmbl.
Ja ge moet ze een herinnering (met vervaldag) sturen hé. En als ze dan te laat zijn, een extra herinnering met €14 extra administratiekosten.Doet me aan iets denken.
Op 30/10 eindafrekening gekregen van elektriciteit en aardgas.
Elektriciteit 90€ te betalen voor 14/11, onmiddelijk gedaan
Aardgas krijgen we 200€ terug. Is tot op vandaag nog niet gestort geweest...
Hier al herinneringen gehad van facturen nog voor ik de effectieve factuur ontvangen had, factuur stond wel op 2 weken ervoor maar de datum op de envelop was veel later, bleek dat die ze vergeten posten waren bij het bedrijf. Leuk maar zend dan geen rappels he,Mijn energieleverancier die het nodig vindt om een reminder van zijn facturen te sturen een week voor vervaldag. Grmbl.
Men zal zich altijd de herfst van '20 herinneren als de grote DnDBeyond frietworst veldslag.Dat die curryworsten discussie het 2de grootste topic van dit subforum is.
kost zot veel hé... ik zit hier ook nog met verfdeuren van de gamma... tzal nog efkes moeten blijven. Der zijn ander prioriteiten momenteel.Ben wat aan het rondkijken voor binnendeuren.
Man, kost ook wel stukken van mensen, mij toch wat aan mispakt vrees ik.
Als iemand die dit jaar een huis heeft gekocht en ook wat werken heeft laten uitvoeren/zaken heeft gekocht, kan ik dat enkel beamen. Het is soms gek wat ze vragen voor kleinigheden. Anderzijds, bij veel zaken kan je je troosten met het idee dat het jaren meegaat zeker.kost zot veel hé... ik zit hier ook nog met verfdeuren van de gamma... tzal nog efkes moeten blijven. Der zijn ander prioriteiten momenteel.
Mijn energieleverancier die het nodig vindt om een reminder van zijn facturen te sturen een week voor vervaldag. Grmbl.
Doet me aan iets denken.
Op 30/10 eindafrekening gekregen van elektriciteit en aardgas.
Elektriciteit 90€ te betalen voor 14/11, onmiddelijk gedaan
Aardgas krijgen we 200€ terug. Is tot op vandaag nog niet gestort geweest...
5300???Ik kreeg gisteren de eindafrekening: 5300€ bij te betalen... Ik betaal ongeveer 1400€ per jaar voor gas en elektriciteit en heb zonnepanelen.
Ben weer vertrokken voor een hele resem telefoontjes, emails ed.

Daar klopt inderdaad wel iets niet...Ik kreeg gisteren de eindafrekening: 5300€ bij te betalen... Ik betaal ongeveer 1400€ per jaar voor gas en elektriciteit en heb zonnepanelen.
Ben weer vertrokken voor een hele resem telefoontjes, emails ed.
5300???![]()
Daar klopt inderdaad wel iets niet...
Wij moesten zo ooit 1500€ opleggen, en we betaalden toen nog met domiciliëring. Gelukkig stond er niet genoeg op onze rekening toen. Bleek dat ze foutieve meterstanden hadden gebruikt. Ze hadden 2 verschillende en hebben maar die genomen die voor hen het best uitkwamen.
Na heel veel heen en weer gebel bleek dat we zelfs nog 200€ moesten terugkrijgen..
Wij betalen nu ongeveer 1500€ per jaar aan aardgas en elektriciteit. 5 personen en geen zonnepanelen.
Zie dat je alles van die klacht en communicatie op mail hebt wel zou ik zeggen. Ik zou zo'n bedrag ook niet zomaar betalen (ik denk niet dat veel mensen dat zomaar even willen afgeven in de hoop dat ze het eens terugkrijgen), maar de kans is groot dat al de diensten van Fluvius niet zo goed met elkaar communiceren en de rappels gewoon worden opgestuurd.Ja bij Fluvius zeiden ze al dat er waarschijnlijk iets fout is gelopen bij de meters. Vooral de nachtmeter was exponentieel gestegen. Er is een klacht geopend. Benieuwd wat dat gaat geven, maar betalen ga ik in elk geval niet doen.
Op vrijdagavond zeg, wat vreemd.Ik dacht dat er niet te veel volk ging staan aan de frituur. Nu staat er hier nog 5 man buiten voor mij en ik heb mijn jas niet mee -_-