Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is die andere frituur dan niet beter, als het volk normaal liever daar aanschuift? :unsure:

Blijkbaar mogen hier op B&S geen streaming accounts meer gedeeld worden. Wat voor een bullshit is dat nu weer. Nu had je de kans om op een veilige manier accounts te delen en dan verdwijnt dat. Gaat dat hier echt zo’n regelneverij worden?

“In de TOS staat dat je op hetzelfde adres moet wonen”. Boehoe, wat een geween zeg. Alsof ze echt achter dit klein forum aan zouden gaan daarvoor. Is een zwaar triestige en zielige beslissing.

Laatst bewerkt:
Start dan eigen server/forum of zo. Forums/social media worden verantwoordelijk gehouden voor wat leden posten, dus ik begrijp dat 100% dat ze dit niet kunnen toelaten.

Start dan eigen server/forum of zo. Forums/social media worden verantwoordelijk gehouden voor wat leden posten, dus ik begrijp dat 100% dat ze dit niet kunnen toelaten.
Alsof spotify achter dit forum zou gaan voor die 2 accounts die gedeeld zouden worden :’) en een TOS breken is niet verboden.

Ik ging ook naar t frituur vandaag. Maar toen las ik al jullie pechscenarios van vandaag, dus heb ik maar de frietketel aangedaan en niet-zo-goed-als-frituur frieten gegeten.
I was disappointed :(

"Met de verpakking kan een producent wél het verschil maken om voor elk wat wils aan te bieden. De consument let bij dit soort van producten namelijk niet op de prijs, maar laat zich gewoon verleiden door het uitzicht. Liever een grote of een kleine doos, een piramidevorm of een kerstboom? Maakt niet uit! Er is keuze te over", aldus Billiet.

Tot 50% meer betalen voor een andere vorm van uw afval, en dat is dan zogezegd goed voor de consument dat die "keuze" er is.
Klotewereld toch, dat ze stikken in hun Ferrero Rochers.

Ik kreeg gisteren de eindafrekening: 5300€ bij te betalen... Ik betaal ongeveer 1400€ per jaar voor gas en elektriciteit en heb zonnepanelen.
Ben weer vertrokken voor een hele resem telefoontjes, emails ed.
Amai, dat lijkt mij extreem veel. Hopelijk is het een administratieve fout van hen.

Tot 50% meer betalen voor een andere vorm van uw afval, en dat is dan zogezegd goed voor de consument dat die "keuze" er is.
Klotewereld toch, dat ze stikken in hun Ferrero Rochers.
Ik blijf het raar vinden om ferrero rocher als "praline" te zien. Dat is een wafeltje met een kwak nutella en een noot erin.

Ik blijf het raar vinden om ferrero rocher als "praline" te zien. Dat is een wafeltje met een kwak nutella en een noot erin.
Kzou dat ook geen praline noemen :') (maar ik eet dat wel graag)

En als mensen zo dom zijn die dure piramides te kopen ipv de gewone bakskes /care

Gmail. Ik verwijder een paar mails, sluit de gmail tab. Paar uur later kijk ik terug naar mijn gmail, de verwijderde mails staan weer terug daar. Gmail wtf you doing?!

Ik geraak maar niet voorbij the matriarch in Gears 5. Elke keer tegen het einde sterf ik en dan mag je weer heel de fight overdoen. 🥶☠️

Nu een goeie anderhalve maand in mijn tweede lockdown (niet-medisch contactberoep, zelfstandig in hoofdberoep). Perspectief? Niet veel voor de moment, mss 1/02 wie weet.
Begin deze maand begonnen met vrijwilligerswerk in AZ Delta Roeselare, de logistieke diensten (goederenlogistiek, ziekenhuisapotheek, ...). Best interessant om zo in contact te komen met een wereld waar je niet zomaar in terecht kunt komen. Je leert nieuw zaken kennen die je graag doet, zaken die ik in vorige werken ook leuk vond om te doen en voldoening uit kon halen (heb het dan over het logistieke). Maar dan begin je te denken... zo van die "wat als"-situaties. Wat als ik de stap zet naar de zorgsector? Welk impact op mijn leven nu? En dan voor mijn vriendin? Wat met onze mogelijke toekomstplannen? Is dit geen bevlieging omdat ik hele dagen niets kan doen? Haal ik alles uit de kast met mijn huidig beroep? Mis ik dan toch niets?

Naja, je begint zo aan alles te twijfelen...

Ben zelfs al gaan kijken naar vacatures... welke opleidingen nodig zijn voor bepaalde jobs... heb al iets gevonden dat ik zie van "ja, dat is op mijn lijf geschreven" ... mja

Pff.

Morgen wandeling maken met de vriendin, altijd een moment voor beide om over van alles te praten dat op onze maag ligt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan