Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg gewoonlijk enkele dagen voor mijn afspraak een sms om mij eraan ge herinneren.
Hier ook, sms bij vastzetten, een paar dagen ervoor en de dag ervoor.

Eigen ergernis: Tramadol doet niks en hoe goed ik ook probeer uit te leggen wat, hoe en waar het pijn doet, er is niemand die ‘gerichter’ kan zeggen waar ik heen moet. Mja, ik neem die dokter dat niet kwalijk ipv ergernis misschien eerder frustratie.

Hier ook, sms bij vastzetten, een paar dagen ervoor en de dag ervoor.

Eigen ergernis: Tramadol doet niks en hoe goed ik ook probeer uit te leggen wat, hoe en waar het pijn doet, er is niemand die ‘gerichter’ kan zeggen waar ik heen moet. Mja, ik neem die dokter dat niet kwalijk ipv ergernis misschien eerder frustratie.

Toen ik een ontsteking in m’n elleboog had deed tramadol ook niks.

Het enige dat de pij wegnam was oxy.

I'll raise you.

1000 liter mazout laten komen voor om en bij de 1300 euro. Vorige keer toen we dezelfde hoeveelheid lieten leveren om en bij de 400 euro. :woohoo:

ja

een tijdje terug kostte zo'n pakje 6 euro
Niet in discussie gaan met Nestorius over dit soort dingen, die mens moest indertijd veertig km bergop naar school, in de sneeuw zelfs in juni. Hij moest indertijd drie weken werken (werkdagen van 22 uur) voor 1 schel hesp. Dus dat jij uberhaupt vlees kan kopen, maakt u een chance-hebbende bourgeois.

I'll raise you.

1000 liter mazout laten komen voor om en bij de 1300 euro. Vorige keer toen we dezelfde hoeveelheid lieten leveren om en bij de 400 euro. :woohoo:
Uit het "hoe besparen zonder kwaliteit in te boeten" leer ik wel dat je nu wel een veel kwalitatievere mazout zal krijgen :unsure:

Flexi-jobs in het onderwijs. Wat een randdebielen zijn dat bij N-VA.

Die halve zool reed hier dus gisteren in de buurt.
Hij was duidelijk goed van de planeet af, stond zelfs te wateren waar iedereen er zicht op had.
Daarop bel ik naar de politie, omdat ik kan anticiperen dat er ongelukken van gingen komen.
Getuige het artikel, wat nu wel eerder een glimlach opwekte dan ergernis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan