Status
Niet open voor verdere reacties.
terug naar telenet, net een mail gekregen dat de limiet per sim kaart opgetrokken wordt naar 300Gb
300?

Bij Orange heb je voor die prijs 10 GB per maand.
M'n vrouw is nu overgeschakeld naar BASE en daar heeft ze ook 10 GB.

Bij Proximus heb ik nu eigenlijk ook meer hé. 2,5 GB per maand voor 67 euro. :coolbrows:


Edit: maar alle gekheid op een stokje, merci voor de tips. I'll look into it.
 
One up. Eigenlijk onbeperkt, maar 300Gb snel internet en dan overschakelen op smallband.

We hebben 3 simkaarten gekoppeld en hebben 900Gb te verdelen in Belgie en 120Gb in de rest van Europa.
Hoeveel betaal je dan per maand?

Nu heb ik niet meteen 300 GB per maand nodig. 't Was eenmalig dat ik niet toekwam met mijn 2 GB. :laugh:
 
Deze post passeerde op Feestboek in de plaatselijke roddelgroep.
Wat een absoluut schabouwelijk taalgebruik. Dit is echt om hoofdpijn van te krijgen. :wallbash:

K8gwIej.png
 
2 weken geleden is hier een auto staande gehouden voor de deur, vermoedelijk drugs, en de politie vroeg of die mocht blijven staan ze kwamen die dan 'vandaag of morgen ophalen'. Ondertussen zijn we 2 weken verder en die auto staat er nog steeds. Bij de lokale politie weten ze van niks...
 
Nieuwe buren.
Koppel Bulgaren die van 't OCMW leven.
Lawaai , stank , overlast , kinderen in ondergoed die om 1h 's nachts met hun fietsen op straat tss geparkeerde auto's crossen en schreeuwen.
Geen woord Nederlands of Engels.
Deuren normaal dicht doen kennen ze niet.
Elk moment van de dag zit daar 10 tot 15 man binnen.
Vuurkorf aansteken op hun (kleine terras op 't 2de verdiep ve appartementsblok) waar ze aan de geur te ruiken niet enkel hout in fikken.
Op die 2 weken dat die hier zitten al 2x onze vriend de politie daar gezien met een combi.

Den hele dag geen hol doen buiten overlast zorgen voor de rest maar om de 2 dagen tegen de avond komen ze de vent des huizes wel oppikken met zo'n versleten camionette. Om dan 5-6 uur later met ne hoop kabaal terug te komen.
Rara wat zouden die gaan doen zijn ?

De wereld is om zeep.
Niks meer van normen en waarden.
Dank u politiekers.

Grumpy old man mode off.
 
terug naar telenet, net een mail gekregen dat de limiet per sim kaart opgetrokken wordt naar 300Gb

De mail in kwestie, want hier ook gehad.

Beste Chill Panda,​
Vanaf 23 augustus geniet jij als ONE-klant van nóg meer mobiele data om te surfen in België. We verhogen de inbegrepen data per mobiel nummer in België van 40 GB naar maar liefst 300 GB. Met zoveel data surf je er zorgeloos op los! Hoeveel mobiele data je kan gebruiken, hangt af van het aantal mobiele nummers in je ONE:​
•​
1 nummer: 300 GB​
•​
2 nummers: 600 GB​
•​
3 nummers: 900 GB​
•​
4 nummers: 1200 GB​
•​
5 nummers: 1500 GB​
Het totaal aantal mobiele data kan je nog altijd verdelen in je gezin hoe jíj het wil. Bijvoorbeeld: met een ONE(up) met 3 mobiele nummers kunnen 3 gezinsleden respectievelijk 500 GB, 150 GB en 250 GB verbruiken om aan het totale datavolume van 900 GB te komen.​
Verbruik je toch meer?
Je hebt nu GIGAntisch veel mobiele data om te surfen. Verbruik je uitzonderlijk tóch meer dan de inbegrepen data? Dan surf je verder tegen een verlaagde snelheid van 512 Kbps tot je volgende aanrekeningsperiode.​
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Al 2 jaar aan het hopen dat mijn ogen stabiel blijven omdat ik serieus begon te vrezen voor progressieve myopie.

We zijn 2 jaar later, verschillende onderzoeken om het op te volgen zijn gebeurd, afspraak vooronderzoek voor laseroperatie staat ingepland, aftellen!

Afspraak was gisteren en voor één of andere reden heb ik dat volledig over het hoofd gezien. Ik vergeet zo goed als nooit een afspraak. Uitgerekend met deze afspraak moet mij dat weer overkomen.

Eerstvolgende afspraak: april 2023. Uiteindelijk, toen de secretaresse nogal geprikkeld zei dat ik dan wel moet doorzetten met de operatie, een nieuwe afspraak gekregen op 21/11 dit jaar.

Ik ben zo kwaad op mezelf. Dommerik.
 
Ik krijg gewoonlijk enkele dagen voor mijn afspraak een sms om mij eraan ge herinneren.
Hier ook, sms bij vastzetten, een paar dagen ervoor en de dag ervoor.

Eigen ergernis: Tramadol doet niks en hoe goed ik ook probeer uit te leggen wat, hoe en waar het pijn doet, er is niemand die ‘gerichter’ kan zeggen waar ik heen moet. Mja, ik neem die dokter dat niet kwalijk ipv ergernis misschien eerder frustratie.
 
Hier ook, sms bij vastzetten, een paar dagen ervoor en de dag ervoor.

Eigen ergernis: Tramadol doet niks en hoe goed ik ook probeer uit te leggen wat, hoe en waar het pijn doet, er is niemand die ‘gerichter’ kan zeggen waar ik heen moet. Mja, ik neem die dokter dat niet kwalijk ipv ergernis misschien eerder frustratie.

Toen ik een ontsteking in m’n elleboog had deed tramadol ook niks.

Het enige dat de pij wegnam was oxy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan