Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 23u30 in slaap gevallen
3u: de hond stormt naar beneden voor een rondje blaffen aan de voordeur. Als ik kijk, natuurlijk niets te bespeuren. Well done, doggy! 😑
Rond 4u30 val ik eindelijk terug in slaap.
5u20:
-Mamaaaaaaaa... Ik ben nat!
- dat zal van het zweten zijn schattie, het is te vroeg, slaap maar verder!
-wat zeg je?
- slaap maar!
- maar ik ben nat en mijn bedje ook!
*Ga inwendig vloekend de slaapkamer binnen waar een urinewalm me tegemoet komt*

Bon, de hond slaapt, de dochter ligt met een verse pyjama in mijn bed te knorren en ik probeer mijn migraine te verzuipen met koffie nu. Maar jippie, bijna weekend! 😭
 
Rond 23u30 in slaap gevallen
3u: de hond stormt naar beneden voor een rondje blaffen aan de voordeur. Als ik kijk, natuurlijk niets te bespeuren. Well done, doggy! 😑
Rond 4u30 val ik eindelijk terug in slaap.
5u20:
-Mamaaaaaaaa... Ik ben nat!
- dat zal van het zweten zijn schattie, het is te vroeg, slaap maar verder!
-wat zeg je?
- slaap maar!
- maar ik ben nat en mijn bedje ook!
*Ga inwendig vloekend de slaapkamer binnen waar een urinewalm me tegemoet komt*

Bon, de hond slaapt, de dochter ligt met een verse pyjama in mijn bed te knorren en ik probeer mijn migraine te verzuipen met koffie nu. Maar jippie, bijna weekend! 😭
Sterkte!
 
Rond 23u30 in slaap gevallen
3u: de hond stormt naar beneden voor een rondje blaffen aan de voordeur. Als ik kijk, natuurlijk niets te bespeuren. Well done, doggy! 😑
Rond 4u30 val ik eindelijk terug in slaap.
5u20:
-Mamaaaaaaaa... Ik ben nat!
- dat zal van het zweten zijn schattie, het is te vroeg, slaap maar verder!
-wat zeg je?
- slaap maar!
- maar ik ben nat en mijn bedje ook!
*Ga inwendig vloekend de slaapkamer binnen waar een urinewalm me tegemoet komt*

Bon, de hond slaapt, de dochter ligt met een verse pyjama in mijn bed te knorren en ik probeer mijn migraine te verzuipen met koffie nu. Maar jippie, bijna weekend! 😭
It's fun to be a single mom :woohoo:
 
Als er plas-, kots- of kakcidenten gebeuren 's nachts ontfermt er zich altijd 1 iemand zich over de dochter en de papa ontfermt zich over de plas, kak of kots :unsure:
Eerst heel neutraal "1 iemand" om dan iets anders duidelijk te maken. 🤣

Al hangt de dochter dan doorgaans ook wel weer vol kots, plas of kak dan... Dus "double the fun!" 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Deze morgen kreeg ik telefoon van een onbekend gsm nummer. Ik neem al niet snel op als ik een nummer niet ken, maar deze keer was ik ook gewoon te laat.
Er volgde geen berichtje dat er iets ingesproken was, dus gaf ik er geen gevolg aan.
Daarnet krijg ik plots een sms dat er een bericht ingesproken is op mijn voice mail en dat is van deze morgen, ik begrijp niet waar dat bericht zo lang blijven hangen is?
Blijkt dus van op de bureau van het werk te zijn.
 
Blijkbaar heeft iemand op mijn Amazon ingelogd ondanks OTP en heeft mijn cadeauboncodes verzilverd in Xbox-bonnen en met mijn Visa een Sonicare besteld. Vreemde aan de zaak is, dat die ook gewoon zou toekomen op mijn adres. Ondertussen alles al aangepast van wachtwoorden et cetera. Hopelijk blijft het bij een eenmalig dingetje.

Toch even schrikken.
 
Blijkbaar heeft iemand op mijn Amazon ingelogd ondanks OTP en heeft mijn cadeauboncodes verzilverd in Xbox-bonnen en met mijn Visa een Sonicare besteld. Vreemde aan de zaak is, dat die ook gewoon zou toekomen op mijn adres. Ondertussen alles al aangepast van wachtwoorden et cetera. Hopelijk blijft het bij een eenmalig dingetje.

Toch even schrikken.
Da’s wel heel straf en ambetant idd. Toen ik van mijn eigen account gewoon wou aangeven dat we verhuisd waren, heb ik door een heel aantal hoepels moeten springen en ik wou op dat moment enkel iets van een €10 bestellen.
 
'Uw maandelijkse 2 GB mobiele data is erdoor Mr.Anderson'.

Dus 't is te betalen per MB dat ik erover ga. Dat zal wel meevallen. Enkele keren gaan lopen en 4G aangelegd voor mijne Strava.

I.p.v. € 15,99 per maand heb ik een factuur van € 67,60 gekregen. FML :')

Destijds heb ik dat tegengekomen met Telenet. Mijne collega idem in dezelfde maand. Hij had gebeld en ze hebben dat laten vallen wegens goede klant. Ik had exact dezelfde bundel bij Telenet en belde ook. Mijn internet was geen fiber en van mijn collega wel en daardoor wouden ze het van mij niet laten vallen. Direct overgeschakeld naar Proximus.

Waar moet ik nu gaan?
 
'Uw maandelijkse 2 GB mobiele data is erdoor Mr.Anderson'.

Dus 't is te betalen per MB dat ik erover ga. Dat zal wel meevallen. Enkele keren gaan lopen en 4G aangelegd voor mijne Strava.

I.p.v. € 15,99 per maand heb ik een factuur van € 67,60 gekregen. FML :')

Destijds heb ik dat tegengekomen met Telenet. Mijne collega idem in dezelfde maand. Hij had gebeld en ze hebben dat laten vallen wegens goede klant. Ik had exact dezelfde bundel bij Telenet en belde ook. Mijn internet was geen fiber en van mijn collega wel en daardoor wouden ze het van mij niet laten vallen. Direct overgeschakeld naar Proximus.

Waar moet ik nu gaan?

Ik heb orange met "betaalkaart" als mijn 4g op is (4gb voor 15€) wat zeldzaam is. Dan neem ik voor 15€ nog eens enkel data bij en dat is dan 8gb voor een maand.
 
Da’s wel heel straf en ambetant idd. Toen ik van mijn eigen account gewoon wou aangeven dat we verhuisd waren, heb ik door een heel aantal hoepels moeten springen en ik wou op dat moment enkel iets van een €10 bestellen.
Exact. Voor alles moet je die otp ingeven , maar voor wat Xbox kaarten en een sonicare van 180euro niet hoor. Die laatste heb ik gelukkig nog kunnen annuleren. Nu maar hopen dat ik die 70 euro terug kan krijgen op men Amazon saldo.
 
'Uw maandelijkse 2 GB mobiele data is erdoor Mr.Anderson'.

Dus 't is te betalen per MB dat ik erover ga. Dat zal wel meevallen. Enkele keren gaan lopen en 4G aangelegd voor mijne Strava.

I.p.v. € 15,99 per maand heb ik een factuur van € 67,60 gekregen. FML :')

Destijds heb ik dat tegengekomen met Telenet. Mijne collega idem in dezelfde maand. Hij had gebeld en ze hebben dat laten vallen wegens goede klant. Ik had exact dezelfde bundel bij Telenet en belde ook. Mijn internet was geen fiber en van mijn collega wel en daardoor wouden ze het van mij niet laten vallen. Direct overgeschakeld naar Proximus.

Waar moet ik nu gaan?
terug naar telenet, net een mail gekregen dat de limiet per sim kaart opgetrokken wordt naar 300Gb
 
'Uw maandelijkse 2 GB mobiele data is erdoor Mr.Anderson'.

Dus 't is te betalen per MB dat ik erover ga. Dat zal wel meevallen. Enkele keren gaan lopen en 4G aangelegd voor mijne Strava.

I.p.v. € 15,99 per maand heb ik een factuur van € 67,60 gekregen. FML :')

Destijds heb ik dat tegengekomen met Telenet. Mijne collega idem in dezelfde maand. Hij had gebeld en ze hebben dat laten vallen wegens goede klant. Ik had exact dezelfde bundel bij Telenet en belde ook. Mijn internet was geen fiber en van mijn collega wel en daardoor wouden ze het van mij niet laten vallen. Direct overgeschakeld naar Proximus.

Waar moet ik nu gaan?
Bij Orange heb je voor die prijs 10 GB per maand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan