Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem.Zo vermoeid vandaag, geraak echt niet wakker.![]()

Uitnodiging voor de keuring in de bus. Staat daar als datum tussen 21/7 en 21/9 op.
Moest dat dan al niet een maand geleden in de bus gezeten hebben?![]()
Ik ben er nog op aan het wachten, vervalt 9/09.![]()
Hier is het echt warm op de bureau dus dat kan zeker daar aan liggen.Ik steek die vermoeidheid op onze "kwakkelzomer".
Hier is het ook bakken op mijn bureau op het werk of thuis. Maar ik denk dat die vermoeidheid (bij mij) toch vooral komt omdat het om te slapen ook redelijk warm is.Hier is het echt warm op de bureau dus dat kan zeker daar aan liggen.
Hoog tijd dat we eens wat zon zien.Ik steek die vermoeidheid op onze "kwakkelzomer".
Dat moeten ze ook doen indien de terugbetaling niet voor een bepaalde datum gebeurt (ik dacht eind mei aanslagjaar+1)Eigenlijk zouden ze gewoon intrest moeten betalen over dat geld dat ze teveel ontvangen hebben.
Da's nu al niet meer de eerste keer dat je dit een kwakkelzomer noemt. Je moet dan wel eens dringend de definitie daarvan opzoeken, want hoe de fuck is dit een kwakkelzomer?Ik vind dit kwakkelen, te warm is ook geen zomer. Die gasten die nu in onze straat werken, chapeau, de zon zit vlak daar over de namiddag, die zijn gebakken.
Mits global warming moeten ze misschien de definitie van kwakkel herzien? Maar idd, het is gewoon een kutzomer.Da's nu al niet meer de eerste keer dat je dit een kwakkelzomer noemt. Je moet dan wel eens dringend de definitie daarvan opzoeken, want hoe de fuck is dit een kwakkelzomer?
![]()
kwakkelzomer - de betekenis volgens Algemeen Nederlands Woordenboek
wisselvallige zomer.www.ensie.nl
Of was het in Kortrijk lokaal erg nat en fris de laatste twee maand mss?
En dat is dus mijn ergernis, mensen die dit nog steeds een kwakkelzomer blijven noemen.
Als kind had ik deze zomer fantastisch gevonden eigenlijk (ik kon toen precies ook beter tegen de warmte dan nu). Maar voor een grote mens die toch al iets meer begrijpt van de problemen die dit met zich meebrengt, is het idd een zorgwekkende kutzomer.Mits global warming moeten ze misschien de definitie van kwakkel herzien? Maar idd, het is gewoon een kutzomer.
- Enkel 's nachts zou het wat meer mogen afkoelen van mij.Sorry maar wees toch eens wat consequent, ik hoor je nog altijd zeggen in het juli zeggen dat het een echte kwakkelzomer was na enkele dagen minder weer.Ik vind dit kwakkelen, te warm is ook geen zomer. Die gasten die nu in onze straat werken, chapeau, de zon zit vlak daar over de namiddag, die zijn gebakken.
Andere ergernis: als je kind naast je kar loopt en een ander kar moet passeren die kleinen zo een snok geven en zeggen ‘ik word zó moe van jou’ terwijl die dus echt niks mis deed en zelfs de kar vasthield om er dicht bij te zijn.
Niemand komt naar Squidward voor logica of consequent zijn, dat weet je al. Onze oudste heeft in deze hitte erg veel moeite met ademhalen, dus ik trek kwakkel in en upgrade naar kut. Ooit zal jij die kans misschien ook krijgen.Sorry maar wees toch eens wat consequent, ik hoor je nog altijd zeggen in het juli zeggen dat het een echte kwakkelzomer was na enkele dagen minder weer.