Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai de 5G staat HOOG vandaag precies als ik hier al die vermoeide personen zie 😬
Vacsinaatsie begint eindelijk TE werken precies .

Laatst bewerkt:
Uitnodiging voor de keuring in de bus. Staat daar als datum tussen 21/7 en 21/9 op.
Moest dat dan al niet een maand geleden in de bus gezeten hebben? :unsure:

Ik ben er nog op aan het wachten, vervalt 9/09. 😬

Die uitnodiging die je krijgt moet de overheid niet opsturen.
Dat is een gunst om jou tijdig eraan te doen herinneren dat je wagen op controle moet.
Tijdens corona heb ik de mijne voor de eerste keer niet gehad

Mijn vriendin moet belastingen bijbetalen en ik krijg een teruggave. Op hetzelfde moment onze tax on web doorgestuurd en geheel toevallig heeft zij al haar rekening ontvangen, te betalen voor 24/10, maar staat de mijne op myminfin nog onder "te behandelen". Elk jaar opnieuw, hoe toevallig zeg. Eigenlijk zouden ze gewoon intrest moeten betalen over dat geld dat ze teveel ontvangen hebben.

Hoog tijd dat we eens wat zon zien.
Die kwakkelzomer toch!

7b0.png

Eigenlijk zouden ze gewoon intrest moeten betalen over dat geld dat ze teveel ontvangen hebben.
Dat moeten ze ook doen indien de terugbetaling niet voor een bepaalde datum gebeurt (ik dacht eind mei aanslagjaar+1)
Na deze datum worden er moratoriuminteresten toegekend.

Ik vind dit kwakkelen, te warm is ook geen zomer. Die gasten die nu in onze straat werken, chapeau, de zon zit vlak daar over de namiddag, die zijn gebakken.

Andere ergernis: als je kind naast je kar loopt en een ander kar moet passeren die kleinen zo een snok geven en zeggen ‘ik word zó moe van jou’ terwijl die dus echt niks mis deed en zelfs de kar vasthield om er dicht bij te zijn.

Ik vind dit kwakkelen, te warm is ook geen zomer. Die gasten die nu in onze straat werken, chapeau, de zon zit vlak daar over de namiddag, die zijn gebakken.
Da's nu al niet meer de eerste keer dat je dit een kwakkelzomer noemt. Je moet dan wel eens dringend de definitie daarvan opzoeken, want hoe de fuck is dit een kwakkelzomer?

Of was het in Kortrijk lokaal erg nat en fris de laatste twee maand mss?
En dat is dus mijn ergernis, mensen die dit nog steeds een kwakkelzomer blijven noemen.

Da's nu al niet meer de eerste keer dat je dit een kwakkelzomer noemt. Je moet dan wel eens dringend de definitie daarvan opzoeken, want hoe de fuck is dit een kwakkelzomer?

Of was het in Kortrijk lokaal erg nat en fris de laatste twee maand mss?
En dat is dus mijn ergernis, mensen die dit nog steeds een kwakkelzomer blijven noemen.
Mits global warming moeten ze misschien de definitie van kwakkel herzien? Maar idd, het is gewoon een kutzomer.

Mits global warming moeten ze misschien de definitie van kwakkel herzien? Maar idd, het is gewoon een kutzomer.
Als kind had ik deze zomer fantastisch gevonden eigenlijk (ik kon toen precies ook beter tegen de warmte dan nu). Maar voor een grote mens die toch al iets meer begrijpt van de problemen die dit met zich meebrengt, is het idd een zorgwekkende kutzomer.

Andere ergernis: als je kind naast je kar loopt en een ander kar moet passeren die kleinen zo een snok geven en zeggen ‘ik word zó moe van jou’ terwijl die dus echt niks mis deed en zelfs de kar vasthield om er dicht bij te zijn.
Sorry maar wees toch eens wat consequent, ik hoor je nog altijd zeggen in het juli zeggen dat het een echte kwakkelzomer was na enkele dagen minder weer.

Sorry maar wees toch eens wat consequent, ik hoor je nog altijd zeggen in het juli zeggen dat het een echte kwakkelzomer was na enkele dagen minder weer.
Niemand komt naar Squidward voor logica of consequent zijn, dat weet je al. Onze oudste heeft in deze hitte erg veel moeite met ademhalen, dus ik trek kwakkel in en upgrade naar kut. Ooit zal jij die kans misschien ook krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan