Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
50-F6-C6-C8-C22-D-43-FD-AD87-235994-CA338-B.jpg

Want de mensen hebben nog niet genoeg misserie aan hun hoofd? Nuja, is weer 20€ per maand voor het tv abonnement uitgespaard. :unsure:

Wel een heerlijk ironische 'support'-smiley van @Oordop op deze post.
Je weet het natuurlijk niet. Maar oordop heeft gelijkaardige oorproblemen als ik. Moest je het zelf ervaren zou je ver van lachen. Ironie, ik weet het.
Oordoppen helpen niet goed tegen vooral lage tonen, als je daar naar hintte. Mijn oorsuizen was ook zeer luid gisteravond en ik probeerde me kalm te houden die avond ... en als je dan doppen insteekt word je gewoon gek

Dat ze hun fuck*n avondprogramma 2 uur vroeger starten op zondag. Gans dat dorp zal idd wel hun oordoppen boven gehaald hebben dat weekend.

En ja ik ben kribbig, heb meer pijn, gans m'n lijf doet zeer.... maar 4 uur slaap is een ramp voor me. En de werfradio hiernaast staat vandaag net ook luid, die zal wel minderen later op de dag, want dat zijn wel ok werkmannen die er op letten.

ps. de foto van Niels en James maakt mij nu moordlustig. :sarcastic:

Ik krijg gewoonlijk enkele dagen voor mijn afspraak een sms om mij eraan ge herinneren.

Hier ook, sms bij vastzetten, een paar dagen ervoor en de dag ervoor.

Eigen ergernis: Tramadol doet niks en hoe goed ik ook probeer uit te leggen wat, hoe en waar het pijn doet, er is niemand die ‘gerichter’ kan zeggen waar ik heen moet. Mja, ik neem die dokter dat niet kwalijk ipv ergernis misschien eerder frustratie.
Welke agenda gebruiken jullie?

Wij gebruiken Klender, een gedeelde agenda. Daar zie ik niet meteen een mogelijkheid om meldingen via mail of sms te krijgen.

Drukke dag gehad, beetje KO momenteel, rondgereden naar waar een inzamelpunt zou moeten zijn om mijn lege batterijen te deponeren en daar was niets te vinden. Nochtans gecheckt via de Recycle app. Geen droge voeding voor de kat kunnen kopen en nog niet van de batterijen af. Meh.

Drukke dag gehad, beetje KO momenteel, rondgereden naar waar een inzamelpunt zou moeten zijn voor mijn lege batterijen te deponeren en daar was niets te vinden. Nochtans gecheckt via de Recycle app. Geen droge voeding voor de kat kunnen kopen en nog niet van de batterijen af. Meh.
Een nachtje goed slapen, dan zijn uw batterijen opnieuw opgeladen😇

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan