Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet het natuurlijk niet. Maar oordop heeft gelijkaardige oorproblemen als ik. Moest je het zelf ervaren zou je ver van lachen. Ironie, ik weet het.Wel een heerlijk ironische 'support'-smiley van @Oordop op deze post.

Ik krijg gewoonlijk enkele dagen voor mijn afspraak een sms om mij eraan ge herinneren.
Welke agenda gebruiken jullie?Hier ook, sms bij vastzetten, een paar dagen ervoor en de dag ervoor.
Eigen ergernis: Tramadol doet niks en hoe goed ik ook probeer uit te leggen wat, hoe en waar het pijn doet, er is niemand die ‘gerichter’ kan zeggen waar ik heen moet. Mja, ik neem die dokter dat niet kwalijk ipv ergernis misschien eerder frustratie.
Dat wordt vanuit het ziekenhuis zèlf gedaan bij veel ziekenhuizenWelke agenda gebruiken jullie?
Wij gebruiken Klender, een gedeelde agenda. Daar zie ik niet meteen een mogelijkheid om meldingen via mail of sms te krijgen.
En voor hun facturen doen ze dat ook, AZG toch.Dat wordt vanuit het ziekenhuis zèlf gedaan bij veel ziekenhuizen
Ah, op die manier.Dat wordt vanuit het ziekenhuis zèlf gedaan bij veel ziekenhuizen
Nee, niemand is verplicht die Service aan te bieden he. Het is nog steeds JOUW schuld ja, Mr Nonchalance!Ah, op die manier.
Dus eigenlijk, is 't hun schuld?

Ik heb dat bij facturen van hen nog nooit gehad! Geen mail of sms, gewoon de factuur in de brievenbus!En voor hun facturen doen ze dat ook, AZG toch.
Altijd sms! Meestal met ‘u bent misschien vergeten…’Ik heb dat bij facturen van hen nog nooit gehad! Geen mail of sms, gewoon de factuur in de brievenbus!

Dat verklaart veel. Ik vergeet niet.Altijd sms! Meestal met ‘u bent misschien vergeten…’![]()

't Is met natrappen vandaag.Nee, niemand is verplicht die Service aan te bieden he. Het is nog steeds JOUW schuld ja, Mr Nonchalance!![]()

In mijn verdediging, toen de factuur nog met de post kwam vergat ik ze ook niet. Ergens in hun informatieketting zit een kink!Dat verklaart veel. Ik vergeet niet.![]()
Natuurlijk, dat is het leukste.'t Is met natrappen vandaag.
![]()

Een nachtje goed slapen, dan zijn uw batterijen opnieuw opgeladenDrukke dag gehad, beetje KO momenteel, rondgereden naar waar een inzamelpunt zou moeten zijn voor mijn lege batterijen te deponeren en daar was niets te vinden. Nochtans gecheckt via de Recycle app. Geen droge voeding voor de kat kunnen kopen en nog niet van de batterijen af. Meh.