Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne was Basic Instinct. Eerst naakt, dan sex, dan bloed. Heerlijk. Krijg er nog altijd een erectie van.

Naakt? Volgens mij zag je toch enkel haar doos toen ze haar benen ging spreiden? Vond dat ook wel een geile film.
Anyway ik herken hier veel trauma's.
@Sylverscythe die film heb ik volgens mij ook gezien, ook veel slapeloze nachten.:cry:
Ik heb als volwassene The Descent (ofzoiets, ging over een groepje vrouwen die in een grot terechtkwamenen één voor één verdwenen) gezien en was er dagen nog ziek van hell no dat ik ooit nog zo'n films ga bekijken.:frown:

Naakt? Volgens mij zag je toch enkel haar doos toen ze haar benen ging spreiden? Vond dat ook wel een geile film.
@Sylverscythe die film heb ik volgens mij ook gezien, ook veel slapeloze nachten.:cry:
Ik heb als volwassene The Descent (ofzoiets, ging over een groepje vrouwen die in een grot terechtkwamenen één voor één verdwenen) gezien en was er dagen nog ziek van hell no dat ik ooit nog zo'n films ga bekijken.:frown:
The Descent echt een topfilm. Al 5 keer ofzo gezien. Echt een geweldige horrorfilm.

Allez nu, ik kom ook uw handje vasthouden

Zitten in Centerparcs. Normaal gezien sluiten we via een HDMI-kabel een laptop aan op de tv om 's avonds via de laptop gezellig samen een filmpje of serie te kijken. Na de renovatie van de cottage, hebben ze ervoor gezorgd dat je niet aan de poorten van de tv kan. En tis net tvkijkweer de komende dagen en reguliere tv zijn we niet meer gewoon. 😢

#firstworldproblems I know.

Zitten in Centerparcs. Normaal gezien sluiten we via een HDMI-kabel een laptop aan op de tv om 's avonds via de laptop gezellig samen een filmpje of serie te kijken. Na de renovatie van de cottage, hebben ze ervoor gezorgd dat je niet aan de poorten van de tv kan. En tis net tvkijkweer de komende dagen en reguliere tv zijn we niet meer gewoon. 😢

#firstworldproblems I know.
Knus bij elkaar voor het laptopscherm!

Idd allemaal in bed met de laptop. Super gezellig.

Centerparks zou ik wel mijn geld niet voor kunnen geven. Veel te duur voor triestige huisjes, voor dat geld kun je al in het zuiden iets mooier huren.
Is dat niet sowieso het geld van uw (rijke) vrouw? :unsure:
M’n kinderen zijn voorlopig grote fan van centerparcs, vooral owv het subtropisch zwembad dus ik hang er in mei ook weer aan 🤓
In de huisjes zijn we eigenlijk alleen om te slapen. Of een bbq.

Knus bij elkaar voor het laptopscherm!
@Coolguy is z'n bril vergeten...
Centerparks zou ik wel mijn geld niet voor kunnen geven. Veel te duur voor triestige huisjes, voor dat geld kun je al in het zuiden iets mooier huren.
Ik boek nooit volle pot en flink op voorhand tijdens de een of andere actie, dan valt het al bij al nog mee. Wilden ook niet al te ver van huis gaan als eerste vakantie met ons masjoefel.

Plus voor mij is het nostalgie

M’n kinderen zijn voorlopig grote fan van centerparcs, vooral owv het subtropisch zwembad dus ik hang er in mei ook weer aan 🤓
De wildwaterbaan en overal zeer hebben daarna is de real deal!

Op dat geld zal het wachten zijn tot de ouders hun laatste adem uitblazen. Ik had beter bij de dochter van het grootste bouwbedrijf van de streek gebleven want die ouders delen wel al uit.

Idd allemaal in bed met de laptop. Super gezellig.

De wildwaterbaan en overal zeer hebben daarna is de real deal!
@Coolguy is z'n bril vergeten...

Ik boek nooit volle pot en flink op voorhand tijdens de een of andere actie, dan valt het al bij al nog mee. Wilden ook niet al te ver van huis gaan als eerste vakantie met ons masjoefel.

Plus voor mij is het nostalgie
Binnenkort zijn die problemen opgelost. Er gaat binnenkort een BG vakantiepark open in Aalst.

Zwembad,poolhouse en BBQ met kok inbegrepen.

Bij de buren kunnen de sportievelingen over de fitnessruimte beschikken.

Voor de juiste data @Tomski en @zwarten

Op de S van Skoda staat zo een strepeke en in de Engelse reclames beginnen ze dat nu ‘correct’ uit te spreken. Ik krijg nu dus tussen mijn afleveringen van Snapped telkens ads voor Schkoda. Dat zal wel juist zijn maar het klinkt schtom.
Waar ik ook van omver val is dat in diezelfde reclame disclaimers op het scherm komen dat niet alles volstrekt realistisch of onbewerkt is. Er moet dus ooit een Engelse schtommekloot zijn Schkoda terug gebracht hebben al klagende dat er bij het starten geen confetti uit zijn ramen kwam.

Redelijk wat lege rekken vandaag hier in den Aldi, als ik op de papieren erop mag afgaan door te hamsteren.
In de colruyt viel het goed mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan