Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Redelijk wat lege rekken vandaag hier in den Aldi, als ik op de papieren erop mag afgaan door te hamsteren.
In de colruyt viel het goed mee

Ze zijn de mensen weer zot aan het maken via de gazet hé

"fabrieken zijn aan het stoppen met produceren!!"

Flitsboete 😖 allez , traject-controle-boete
Waarom maken ze die waarschuwingsborden van traject controle ook zo klein.
Binnenkort nog beter opletten dus!

Ze zijn de mensen weer zot aan het maken via de gazet hé

"fabrieken zijn aan het stoppen met produceren!!"

Maak van je zwembad een mayo-opslag.

Binnenkort zijn die problemen opgelost. Er gaat binnenkort een BG vakantiepark open in Aalst.

Zwembad,poolhouse en BBQ met kok inbegrepen.

Bij de buren kunnen de sportievelingen over de fitnessruimte beschikken.

Voor de juiste data @Tomski en @zwarten
Mensen met stofallergie niet gewenst. Tenzij ze Nen plumeau meebrengen om de spinnenkoppen weg te ruimen.

Het aantal remotes en controllers dat ik nodig heb om een avondje te gamen en series te kijken.
Momenteel liggen ze allemaal in de zetel naast mij, maar dat is niet handig wanneer er bezoek is en oogt vrij rommelig, dus ik zoek naar een oplossing.

Iets waar dus in moet kunnen op een geordende manier:

- 2 PS5 controllers
- 1 Nintendo Switch pro controller
- 1 AVR controller
- 1 LG TV controller
- 1 NVIDIA Shield controller
- 1 GSM
- 1 Tablet

De gsm is optioneel, die kan ik een pocket van de zetels, de tablet in principe ook, maar het zou nog handiger zijn als die op een stand naast mijn zetel zou staan, die ik op ooghoogte naar mij kan draaien voor wat te kunnen opzoeken. Er is ook geen tafel in de buurt, enkel 3 single-seaters. Die hebben wel alle drie USB aansluitingen en 4 pockets om stuff in te steken, maar echt handig is dat toch niet om telkens uit te nemen.

Ik weet niet of Jos haar gat zoveel kippeneieren gaat trekken....
Alee, Tomski, zo traag van begrip! Ge pikt die eieren op een ander. Gelijk uw patatten.
fox.jpg

Verklaar u nader?
Rond 5u ‘s morgens - als Madam Tomski nog de slaap der onschuldigen slaapt - sluip jij het huis uit. Je gaat in elk naburig hoenderhok de eitjes gaan nemen.
Passeer langs uw gebuur voor zijn patatten.
Vervolgens - nog steeds al sluipend - ga je via uw laptop op incognito en met een VPN naar Collishop online om olie, azijn en citroen te bestellen.
Je laat dit rechtstreeks in uw leeg zwembad leveren. Aan Madam Tomski zeg je dat dit de waterdichtheid zal helpen.
Kraak uw eieren en begin aan een rottempo baantjes te trekken óf gooi er twee gasten in die niet kunnen zwemmen. Het gekluts maakt uw mayonaise.
Hang boven uw onafgewerkt poolhouse een bordje Barak Frituur en voila…

Het aantal remotes en controllers dat ik nodig heb om een avondje te gamen en series te kijken.
Momenteel liggen ze allemaal in de zetel naast mij, maar dat is niet handig wanneer er bezoek is en oogt vrij rommelig, dus ik zoek naar een oplossing.

- 2 PS5 controllers
- 1 AVR controller
- 1 LG TV controller
- 1 GSM
- 1 Tablet

De gsm is optioneel, die kan ik een pocket van de zetels, de tablet in principe ook, maar het zou nog handiger zijn als die op een stand naast mijn zetel zou staan, die ik op ooghoogte naar mij kan draaien voor wat te kunnen opzoeken. Er is ook geen tafel in de buurt, enkel 3 single-seaters. Die hebben wel alle drie USB aansluitingen en 4 pockets om stuff in te steken, maar echt handig is dat toch niet om telkens uit te nemen.
Zoiets?

- 2 PS5 controllers
- 1 AVR controller
- 1 LG TV controller
- 1 GSM
- 1 Tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan