Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog geen steen gelegd en ik ben al het geregel en geloop rond onze nieuwbouw nu al beu.
Hoe verschrikkelijk is dat om verschillende offertes op te vragen om te kunnen vergelijken. De eersten reageren "snel" (zeer relatief) met offertes die maar korte termijn geldig zijn, waardoor die de helft van de tijd al vervallen zijn tegen dat de laatsten antwoorden.
Of werken met variabele materiaalprijzen, wat is dan nog het nut van een offerte als het pas binnen enkele maanden zal uitgevoerd worden. 🤷‍♂️

Nu ook met het regelen van onze lening. Niet bij iedereen op dezelfde dag een afspraak kunnen maken. Vervalt morgen een interessant voorstel (is maar een week geldig in plaats van 2 weken zoals de andere en daar gewoon over gekeken 🤦‍♂️ ) terwijl we van de laatste bank al van van onze afspraak dinsdag aan het wachten zijn op hun voorstel. :S

Ik ben al meer dan een kwartier aan het wachten op een klantje.
Zij...

Komt zeker en vast door die 2 sneeuwvlokjes die gevallen zijn.😐

Dat @Forumkonijn permitteert zich nogal wat gvd. :angry::angry::angry:
Straks eens stoven in Westvleteren!

mtvNSTg.jpg

Nee en die hoeft ook niet meer terug te komen. Oprotten met zo'n gedrochten, ga iemand anders der tijd verspillen ofzo.
Groot gelijk, ge hoort wel vaker zo'n verhalen en ik snap echt niet waar die mensen zitten met hun brein dat ze zelfs niet eens iets laten weten. Ik laat al iets weten wanneer ik weet dat ik vijf minuten te laat ga zijn, waarop de andere partij dan wellicht denkt van "allee overdrijft die nu niet", maar dan weten ze ten minste wel van iets :shy:

Groot gelijk, ge hoort wel vaker zo'n verhalen en ik snap echt niet waar die mensen zitten met hun brein dat ze zelfs niet eens iets laten weten. Ik laat al iets weten wanneer ik weet dat ik vijf minuten te laat ga zijn, waarop de andere partij dan wellicht denkt van "allee overdrijft die nu niet", maar dan weten ze ten minste wel van iets :shy:
Doe ik ook idd; ik vind het elementaire beleefdheid en daarnaast word ik er zelf ook rustiger van zodra ik heb kunnen verwittigen dat ik later ben.

Doe ik ook idd; ik vind het elementaire beleefdheid en daarnaast word ik er zelf ook rustiger van zodra ik heb kunnen verwittigen dat ik later ben.
Klanten zien de persoon die dienst verleent nog steeds niet als mens maar als werkmiddel en dan krijg je dit soort respectloze onzin.

Voor die twijfel gaan ze u bannen é maat! Ze zijn genadeloos!

Serieus on-topic: ik kom een uurtje geleden terug thuis van boodschappen doen, heel mijn straat onder de rook. Blijkbaar een huis verderop in nabije straat in de fik gevlogen. Kon nog doorrijden tot aan mijn garagebox en het leek erop dat de rook al flink in volume aan het zakken was maar ik kon vlammen zien. De geur van de rook merk ik ook in mijn appartement. Erg spijtig voor de eigenaar van dat huis en de buren.

Vasectomie ondergaan vandaag en dat op 1 april.

Ik was mij al aan het inbeelden dat de arts varkenskloten bij de slager zou gehaald hebben en hij mij die halverwege de ingreep ging laten zien. Goddank was hij professioneler dan mijn zieke brein :unsure:

Bon, nu een dagje ijs leggen en wat tv kijken, best nog relaxed zo. Op het zeurende gevoel in de onderbuik na dan.

Vasectomie ondergaan vandaag en dat op 1 april.

Ik was mij al aan het inbeelden dat de arts varkenskloten bij de slager zou gehaald hebben en hij mij die halverwege de ingreep ging laten zien. Goddank was hij professioneler dan mijn zieke brein :unsure:

Bon, nu een dagje ijs leggen en wat tv kijken, best nog relaxed zo. Op het zeurende gevoel in de onderbuik na dan.
Toch maar oppassen, voor ge het weet komt die arts langs op de kraamafdeling “haha daar had ik u liggen hè, 1 april! - een jaar geleden”

Toch maar oppassen, voor ge het weet komt die arts langs op de kraamafdeling “haha daar had ik u liggen hè, 1 april! - een jaar geleden”
Toch altijd plezant als je denkt dat je zelf een ziek brein hebt en dat er wel altijd nog een @Wannez bestaat.
Dan weet je zolang die nog niet binnen zit ben ik nog altijd safe.

Ik wil gewoon kunnen googelen of X of Y ok zijn voor mijn suiker en in welke mate want ik moet nog 10 dagen wachten op de diëtiste en ondertussen wil ik dus wel mijn best doen.
Maar overal moet je u door pagina’s anecdotes, onderzoeken etc gaan worstelen. MF, zeg nu toch gewoon ja (in die mate) of nee. Ze beginnen bijna bij de fucking suikerbiet te vertellen en ik wil alleen weten in hoeverre ‘geen suiker’ echt ‘geen suiker’ is.

Ik wil gewoon kunnen googelen of X of Y ok zijn voor mijn suiker en in welke mate want ik moet nog 10 dagen wachten op de diëtiste en ondertussen wil ik dus wel mijn best doen.
Maar overal moet je u door pagina’s anecdotes, onderzoeken etc gaan worstelen. MF, zeg nu toch gewoon ja (in die mate) of nee. Ze beginnen bijna bij de fucking suikerbiet te vertellen en ik wil alleen weten in hoeverre ‘geen suiker’ echt ‘geen suiker’ is.
Als je naar de ingrediënten kijkt staat daar toch:
Koolhydraten: X
waarvan suikers: Y

Als je naar de ingrediënten kijkt staat daar toch:
Koolhydraten: X
waarvan suikers: Y
Ja maar ik heb nog niet alle uitleg gehad, ik zie wel zoveel dagelijks procent en zo maar ik heb geen idee wat dat voor mij wil zeggen. Gisteren voor de verjaardag was er een Mac burger met frietjes en was mijn suiker 302 maar de avond er voor was het bruin brood met jonge kaas (2 volkoren pistolets) en was mijn avond cijfer aub 458. Ik drink alleen nog water en ‘s morgens een glas melk dus ik heb echt nog meer uitleg nodig voor het verschil tussen echt een dieet en een goed-voor-uw-diabetes-én-uw-gewicht eetplan. Komt op 11 april.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan