Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sd worx vanaf die het hebben overgenomen van Liantis, zijn er wel bijna elke maand fouten op onze loonbrieven. Snap eigenlijk niet waarom onze werkgever gestopt is met Liantis.

Vasectomie ondergaan vandaag en dat op 1 april.

Ik was mij al aan het inbeelden dat de arts varkenskloten bij de slager zou gehaald hebben en hij mij die halverwege de ingreep ging laten zien. Goddank was hij professioneler dan mijn zieke brein :unsure:

Bon, nu een dagje ijs leggen en wat tv kijken, best nog relaxed zo. Op het zeurende gevoel in de onderbuik na dan.
Bon heel de nacht gedroomd dat er iemand me een kniestoot in m'n noten gaf, good times. :sop:

De afstandsbediening van mijn nVidia Shield die meer batterijen vreet dan Magie De Block hamburgers. Echt na 2-3 weken zijn die batterijen weer plat :sop:

Wat doe je daarmee? Hier gaan die zo snel niet leeg.
Geen idee, is al zo sinds ik die heb. Ik had net voor mijn operatie nieuwe batterijen gestoken. Ik wou eergisteren, 6 weken later, een film kijken en de batterijen waren leeg. En die afstandsbediening heeft gewoon in m’n tv meubel gelegen.

Lactose is suiker, net als fructose. Persoonlijk ken iemand die enkel vlees eet, niks anders. Soort van extreem keto dieet dat supergoed blijkt te werken voor zijn diabetes. Kerel is ook graatmager van ooit rollebolle dik geweest te zijn. Fenomenaal vond ik dat. Em skipt ook telkens 5 maaltijden (dus 1 keer eten op 2 dagen, ma dan wel einde van obelix en asterix stripverhaal veel eten)
Lijkt op het Atkins-dieet.
Zou enorm ongezond moeten zijn, maar in de praktijk bleken mensen er wel magerder en gezonder van te worden.

Telenet internet laat hun weer van hun beste kant zien. Ik zit hier al een ganse dag aan 2 tot 3 Mbps met een ping die tot tegen 1000 ms gaat. Gisterenavond lag het meerdere uren volledig plat. Begin maart lag het merendeel van een werkdag plat waardoor ik niet kon telewerken. Om er dan achter te komen dat het telkens een regionaal probleem is moet je dan nog een externe site als allestoringen.be checken. Hiervoor zit je dan met 55€ per maand bij de duurste abonnementen voor internet.

Ik wil die paljassen zo hard buiten gooien, ware het niet dat er op ons huidige huurwoning geen VDSL of fiber kabel binnenkomt. Overweeg om over te stappen naar Orange maar dat is hetzelfde onderliggend netwerk dus ik vrees er ook voor.

Ik mis de stabiliteit, transparantie en prijs van EDPnet. :frown: Die communiceerden tenminste duidelijk de weinige keren wanneer er problemen waren.

Laatst bewerkt:
Al drie keer telefoon gehad van de bovenbuurvrouw van grootmoeder indertijd. Of we zeker aan haar willen denken als we iets niet meer nodig hebben daar. Ah ja want de wasmachine en de tafel en de en de en de. Ze ‘wil dat wel overnemen om ons werk te besparen’
Da’s nu al de derde keer en ik heb haar zelfs nooit mijn nummer gegeven maar ze heeft het van de verantwoordelijke van de residentie (WTF?). Ik ga die echt geen gratis inboedel gaan geven en al zeker niet op die toon van ‘ik doe u er een plezier mee om dat allemaal aan te nemen’
Normaal ging het al lang leeg geweest zijn maar opkoper had verlof, dan Corona, dan wij Corona… enfin, zal binnenkort in orde zijn.

Of je kan de Telenet app openen. Daar staat duidelijk of hun netwerk online is.

Bij mij momenteel:

Algemeen:
En werkt dat deftig? Want heb het recent al 2x voorgehad, gisterenavond trouwens nog, dat het internet er 2 uur uit ligt. Je krijgt inderdaad geen enkele meldingen, enkel een modem die groen pinkt.

En wanneer erkent men dat het een algemene of regionale storing is? Als er een hoop mensen op Twitter melden dat ze een probleem hebben, krijgen ze lange tijd als antwoord 'we kijken het na, geef je klantennummer door' ipv sneller toe te geven dat er echt een (regionaal) probleem is en dat te communiceren.

Je bent inderdaad sneller op de hoogte met een website als allestoringen.

Of je kan de Telenet app openen. Daar staat duidelijk of hun netwerk online is.

Bij mij momenteel:

Algemeen:
Dat menu heb ik zelfs helemaal niet in die app. Heb enkel verbruik en aanrekeningen.

Komt misschien omdat ik de CV8560E modem/router heb zonder wifi ondersteuning. Ik hoef al die bullshit locked-down routers niet die enkel beperkt in te stellen zijn vanaf mijn.telenet.be. Zal als ITer met achtergrond in netwerken wel mijn eigen prosumer stuff draaien. Wanneer je dit actueel probleem leest is het gewoon nogmaals duidelijk dat die zaken ENKEL toegankelijk maken vanaf mijn.telenet.be (nuja toegankelijk ... ) gewoon een achterlijk idee is.

De ingebouwde speedtest in die app zal door die reden waarschijnlijk ook gewoon onverwachts crashen. :laugh:

PS: uw adres is zichtbaar in die foto.

Laatst bewerkt:
Wij hebben juist een nieuwe auto gekocht (allez niet splinternieuw, maar heel jong), en het verbaasd mij hoe jaloers sommige mensen overkomen. Familie en "vrienden". Ze kraken onze keuze dan af van "jama, ge hebt te veel betaald (not)", of "die wagen suckt", of "allez, nu zijt ge mee met de rest van de wijk"... Mensen zijn echt wel heel snel jaloers vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan