Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#thereisabigwillieinallofusEn sta je dan bekend als een notoir Smith kenner? Of waarom wil iedereen persé uw mening weten?
Gelieve uw eigen bi of homo-seksuele neigingen niet te projecteren op de rest.#thereisabigwillieinallofus
Bon heel de nacht gedroomd dat er iemand me een kniestoot in m'n noten gaf, good times.Vasectomie ondergaan vandaag en dat op 1 april.
Ik was mij al aan het inbeelden dat de arts varkenskloten bij de slager zou gehaald hebben en hij mij die halverwege de ingreep ging laten zien. Goddank was hij professioneler dan mijn zieke brein
Bon, nu een dagje ijs leggen en wat tv kijken, best nog relaxed zo. Op het zeurende gevoel in de onderbuik na dan.

Fantoompijnen.Bon heel de nacht gedroomd dat er iemand me een kniestoot in m'n noten gaf, good times.![]()
Wat doe je daarmee? Hier gaan die zo snel niet leeg.De afstandsbediening van mijn nVidia Shield die meer batterijen vreet dan Magie De Block hamburgers. Echt na 2-3 weken zijn die batterijen weer plat![]()
Geen idee, is al zo sinds ik die heb. Ik had net voor mijn operatie nieuwe batterijen gestoken. Ik wou eergisteren, 6 weken later, een film kijken en de batterijen waren leeg. En die afstandsbediening heeft gewoon in m’n tv meubel gelegen.Wat doe je daarmee? Hier gaan die zo snel niet leeg.
Lijkt op het Atkins-dieet.Lactose is suiker, net als fructose. Persoonlijk ken iemand die enkel vlees eet, niks anders. Soort van extreem keto dieet dat supergoed blijkt te werken voor zijn diabetes. Kerel is ook graatmager van ooit rollebolle dik geweest te zijn. Fenomenaal vond ik dat. Em skipt ook telkens 5 maaltijden (dus 1 keer eten op 2 dagen, ma dan wel einde van obelix en asterix stripverhaal veel eten)
Geen idee, is al zo sinds ik die heb. Ik had net voor mijn operatie nieuwe batterijen gestoken. Ik wou eergisteren, 6 weken later, een film kijken en de batterijen waren leeg. En die afstandsbediening heeft gewoon in m’n tv meubel gelegen.
Die communiceerden tenminste duidelijk de weinige keren wanneer er problemen waren.En werkt dat deftig? Want heb het recent al 2x voorgehad, gisterenavond trouwens nog, dat het internet er 2 uur uit ligt. Je krijgt inderdaad geen enkele meldingen, enkel een modem die groen pinkt.
Dat menu heb ik zelfs helemaal niet in die app. Heb enkel verbruik en aanrekeningen.

Is een screenshot van de Telenet FAQ, dus niet mijn adres. Maar toch bedankt voor de melding.PS: uw adres is zichtbaar in die foto.