Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het artikel zelf niet lezen maar een Miss België kasteelvrouw die eens iedereen de les komt lezen over hoe je met hard werken je eigen appartement kan kopen is iets waar ik vandaag echt geen behoefte aan had.

cT15MQu.png

Als het artikel genuanceerder is dan dat dan bied ik graag mijn excuses aan maar ik wou toch even mijn ergernis delen :unsure:
Wel positief dat men in die verkiezing blijkbaar niet meer naar het uiterlijk kijkt.

Het is genuanceerder, ze werkt sinds haar 14de in de horeca en haar pa is met niets begonnen, dus geen doorsnee Louis Vuitton prinsessenleventje blijkbaar.
Maar meer dan "omdat ik al van mijn 14de hard werk, kon ik dat" staat er niet in. 🤷🏼
In de hoereca valt dat te begrijpen.

Verdient naar het schijnt zeer goed.

Da's migraine met aura, heb ik ook vaak last van. Laatste keer was vorige week maandag en het was de voorbode van een weekje griep.
Bij mij komt dat dus vaker voor als ik echt zwak sta. Het enige dat mij helpt is vanaf je de lichtflitsen ziet direct 1 of 2 exedrin pillen te nemen, dan is de hoofdpijn die op de lichtvlekken volgt nog te verdragen.
Wat ik ook geleerd heb is niet te gaan slapen met de hoofdpijn want op een of andere manier neem ik dat mee naar de ochtend erop. Dus best is de migraine uitzitten en dan pas slapen. Da's mijn ervaring ermee, dus geen garantie voor jou.
Het was ook niet mijn eerste, maar wel een van de felste. Ik had ervoor nog indoor gefietst, mogelijk heeft dat een en ander in gang gezet. Enige wat helpt bij mij, is dan zo weinig mogelijk bewegen, gewoon stilzitten.

Ik heb op mijn 19de geen apartement gekocht, maar enkel omdat ik het niet hard genoeg wou.
Toen ik 19 was heb ik een volledig appartement opgedronken en gesmoord. Daarom ben ik nu geen mister Belgium maar een gestampte boer.

En ik heb een vrouw gezocht met geld. Life can be so simpel..

Het is genuanceerder, ze werkt sinds haar 14de in de horeca en haar pa is met niets begonnen, dus geen doorsnee Louis Vuitton prinsessenleventje blijkbaar.
Maar meer dan "omdat ik al van mijn 14de hard werk, kon ik dat" staat er niet in. 🤷🏼
Het jammere - voor zij die effectief hard gewerkt hebben - is dat geen kat zo een verhaal geloofd. Donald Trump is ook met niets (1 miljoen van de papa) begonnen. Die caravan van haar vader… ja er is ‘caravan’ en ‘caravan’ dus dat kan ook wild variëren. Het kan ook perfect zijn dat ze gewoon niet ziet hoeveel voordeel ze gehad heeft en echt denkt dat ze maar een ‘normaal maske’ is.
Ik weet alleszins toen de Missen-in-spe op bezoek waren in het hotel waar ik werkte, er weinig anders dan ‘sponsor Euro geld meer meer’ uit Darline haar mond kwam en men vrij openlijk marchandeerde welke miss meest opbracht indien verkozen. De laatste 10+ kroontjes zijn of gekocht door papa óf divers-om-negatieve-pers-voor-te-zijn.

Ja.:cry:
Die film was mede de oorzaak van mijn trauma.
Ik was nog een heel klein Myllanaatje toen ik die film voor het eerst zag, nog niet eens helemaal uitgekeken maar ik had zo'n gare oom en neef die kickten op die ellendige film. Ze hebben die zeker een miljard keer bekeken ofzo.
Die pop van Childsplay ofzoiets, zelfde verhaal. Ben nog steeds als de dood voor die vreselijke kutpop.:cry:
Mn vader liet mij op 6 jaar naar Aliens kijken.
Ik was enorm gefascineerd door die film (Alien en Aliens behoren tot mijn lievelingsfilms), maar tegelijkertijd heb ik er tot mn 9 jaar regelmatig nachtmerries van gehad.

Achteraf gezien echt niet verantwoord 😅

Het jammere - voor zij die effectief hard gewerkt hebben - is dat geen kat zo een verhaal geloofd. Donald Trump is ook met niets (1 miljoen van de papa) begonnen. Die caravan van haar vader… ja er is ‘caravan’ en ‘caravan’ dus dat kan ook wild variëren. Het kan ook perfect zijn dat ze gewoon niet ziet hoeveel voordeel ze gehad heeft en echt denkt dat ze maar een ‘normaal maske’ is.
Ik weet alleszins toen de Missen-in-spe op bezoek waren in het hotel waar ik werkte, er weinig anders dan ‘sponsor Euro geld meer meer’ uit Darline haar mond kwam en men vrij openlijk marchandeerde welke miss meest opbracht indien verkozen. De laatste 10+ kroontjes zijn of gekocht door papa óf divers-om-negatieve-pers-voor-te-zijn.

When I started Reynholm Industries, I had just two things in my possession: a dream ..... and 6 million pounds!

Toen ik 19 was heb ik een volledig appartement opgedronken en gesmoord. Daarom ben ik nu geen mister Belgium maar een gestampte boer.

En ik heb een vrouw gezocht met geld. Life can be so simpel..

Je kan in een roes leven, maar je kan je huis niet opdrinken!!

choices well made!

Ik begin me nu af te vragen of iedereen dus met zijn of haar (maar het zijn hier vooral haar) ogen dicht een lift binnenstapt. Naar beneden vallen of op de lift zelf stappen.. Like wtf?

Meer zuurstof op de wereld voor degene die de zuurstof wel verdienen.
Ja want alleen perfecte mensen, zonder trauma's en angsten, liefst met dé perfecte maten en gewichten verdienen die zuurstof toch? Ga toch een eindje fietsen ofzo en maak gebruik van die zuurstof man die is er momenteel nog in overvloed.

Ik heb als kind (begin jaren 90) een oorlogsfilm gezien met mijn vader. In één van de scènes moeten er 1 of 2 mensen voor de rupsbanden van een tank gaan liggen, waarna ze platgereden worden.

Zit nog altijd in mijn geheugen, maar geen idee welke film dit zou zijn.

Edit: Na wat googlen vermoedelijk “The beast of war”.

Ik heb als kind Invasion of the Bodysnatchers gezien, de versie uit de jaren '70. Een film over hoe een soort buitenaardse planten mensen kopiëren in hun slaap, de mens laten sterven, en zo de bevolking vervangen. Vooral weinig ideaal voor een kind: die film loopt slecht af. Dat waren enkele slapeloze nachten.
Om mijn eigen jeugdtrauma's te benoemen:

Stalingrad - soldaat wordt in 2 geschoten door een tank en leeft nog enkele seconden

The Terminator: de openings scene van de apocalyptische toekomst waar de T-modellen schedels verpletteren en dan zijn er die fucking metalen tanden :eek:

En veruit op nummer 1:

Akira wanneer Tetsuo muteert in een blob organen

Bedankt iedereen om mijn trauma's terug aan het licht te brengen

De Urbanussen werden thuis zelfs verstopt tot ik 16 was. Er stond daar af en toe een tiet in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan