Polle32
Well-known member
#eigendomiseenkeuzeIk heb op mijn 19de geen apartement gekocht, maar enkel omdat ik het niet hard genoeg wou.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#eigendomiseenkeuzeIk heb op mijn 19de geen apartement gekocht, maar enkel omdat ik het niet hard genoeg wou.
Wel positief dat men in die verkiezing blijkbaar niet meer naar het uiterlijk kijkt.Ik kan het artikel zelf niet lezen maar een Miss België kasteelvrouw die eens iedereen de les komt lezen over hoe je met hard werken je eigen appartement kan kopen is iets waar ik vandaag echt geen behoefte aan had.
![]()
Als het artikel genuanceerder is dan dat dan bied ik graag mijn excuses aan maar ik wou toch even mijn ergernis delen![]()
In de hoereca valt dat te begrijpen.Het is genuanceerder, ze werkt sinds haar 14de in de horeca en haar pa is met niets begonnen, dus geen doorsnee Louis Vuitton prinsessenleventje blijkbaar.
Maar meer dan "omdat ik al van mijn 14de hard werk, kon ik dat" staat er niet in.![]()
Het was ook niet mijn eerste, maar wel een van de felste. Ik had ervoor nog indoor gefietst, mogelijk heeft dat een en ander in gang gezet. Enige wat helpt bij mij, is dan zo weinig mogelijk bewegen, gewoon stilzitten.Da's migraine met aura, heb ik ook vaak last van. Laatste keer was vorige week maandag en het was de voorbode van een weekje griep.
Bij mij komt dat dus vaker voor als ik echt zwak sta. Het enige dat mij helpt is vanaf je de lichtflitsen ziet direct 1 of 2 exedrin pillen te nemen, dan is de hoofdpijn die op de lichtvlekken volgt nog te verdragen.
Wat ik ook geleerd heb is niet te gaan slapen met de hoofdpijn want op een of andere manier neem ik dat mee naar de ochtend erop. Dus best is de migraine uitzitten en dan pas slapen. Da's mijn ervaring ermee, dus geen garantie voor jou.
Toen ik 19 was heb ik een volledig appartement opgedronken en gesmoord. Daarom ben ik nu geen mister Belgium maar een gestampte boer.Ik heb op mijn 19de geen apartement gekocht, maar enkel omdat ik het niet hard genoeg wou.
De vorige Miss België woonde pertang nie ver van u!Toen ik 19 was heb ik een volledig apartement opgedronken en gesmoord. Daarom ben ik nu geen mister Belgium maar een gestampte boer.
En ik heb een vrouw gezicht met geld. Life can be so simpel..
Het jammere - voor zij die effectief hard gewerkt hebben - is dat geen kat zo een verhaal geloofd. Donald Trump is ook met niets (1 miljoen van de papa) begonnen. Die caravan van haar vader… ja er is ‘caravan’ en ‘caravan’ dus dat kan ook wild variëren. Het kan ook perfect zijn dat ze gewoon niet ziet hoeveel voordeel ze gehad heeft en echt denkt dat ze maar een ‘normaal maske’ is.Het is genuanceerder, ze werkt sinds haar 14de in de horeca en haar pa is met niets begonnen, dus geen doorsnee Louis Vuitton prinsessenleventje blijkbaar.
Maar meer dan "omdat ik al van mijn 14de hard werk, kon ik dat" staat er niet in.![]()
Klopt en Annelien Coorevits was ook nog te doen met de fiets als je het echt zou willen.De vorige Miss België woonde pertang nie ver van u!
Da’s wel heel advanced kama sutra datte!Klopt en Annelien Coorevits was ook nog te doen met de fiets als je het echt zou willen.
Toen die won woonde ik nog in het mondaine Dikkebus, dat was toen zelfs te voet te doen.Klopt en Annelien Coorevits was ook nog te doen met de fiets als je het echt zou willen.
#eigendomiseenkeuze
Tja, dat is uw keuze.ik vind mijn eigen niet dom
Mn vader liet mij op 6 jaar naar Aliens kijken.Ja.
Die film was mede de oorzaak van mijn trauma.
Ik was nog een heel klein Myllanaatje toen ik die film voor het eerst zag, nog niet eens helemaal uitgekeken maar ik had zo'n gare oom en neef die kickten op die ellendige film. Ze hebben die zeker een miljard keer bekeken ofzo.
Die pop van Childsplay ofzoiets, zelfde verhaal. Ben nog steeds als de dood voor die vreselijke kutpop.![]()

Het jammere - voor zij die effectief hard gewerkt hebben - is dat geen kat zo een verhaal geloofd. Donald Trump is ook met niets (1 miljoen van de papa) begonnen. Die caravan van haar vader… ja er is ‘caravan’ en ‘caravan’ dus dat kan ook wild variëren. Het kan ook perfect zijn dat ze gewoon niet ziet hoeveel voordeel ze gehad heeft en echt denkt dat ze maar een ‘normaal maske’ is.
Ik weet alleszins toen de Missen-in-spe op bezoek waren in het hotel waar ik werkte, er weinig anders dan ‘sponsor Euro geld meer meer’ uit Darline haar mond kwam en men vrij openlijk marchandeerde welke miss meest opbracht indien verkozen. De laatste 10+ kroontjes zijn of gekocht door papa óf divers-om-negatieve-pers-voor-te-zijn.
Ik ben daar ook al 3 keer in gekomen.Dat ik er bij het posten op dit forum tegenwoordig al op let dat er niks instaat waardoor ik in het Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic zou kunnen terechtkomen.
Toen ik 19 was heb ik een volledig appartement opgedronken en gesmoord. Daarom ben ik nu geen mister Belgium maar een gestampte boer.
En ik heb een vrouw gezocht met geld. Life can be so simpel..
Ja want alleen perfecte mensen, zonder trauma's en angsten, liefst met dé perfecte maten en gewichten verdienen die zuurstof toch? Ga toch een eindje fietsen ofzo en maak gebruik van die zuurstof man die is er momenteel nog in overvloed.Ik begin me nu af te vragen of iedereen dus met zijn of haar (maar het zijn hier vooral haar) ogen dicht een lift binnenstapt. Naar beneden vallen of op de lift zelf stappen.. Like wtf?
Meer zuurstof op de wereld voor degene die de zuurstof wel verdienen.
Ik heb als kind (begin jaren 90) een oorlogsfilm gezien met mijn vader. In één van de scènes moeten er 1 of 2 mensen voor de rupsbanden van een tank gaan liggen, waarna ze platgereden worden.
Zit nog altijd in mijn geheugen, maar geen idee welke film dit zou zijn.
Edit: Na wat googlen vermoedelijk “The beast of war”.
Om mijn eigen jeugdtrauma's te benoemen:Ik heb als kind Invasion of the Bodysnatchers gezien, de versie uit de jaren '70. Een film over hoe een soort buitenaardse planten mensen kopiëren in hun slaap, de mens laten sterven, en zo de bevolking vervangen. Vooral weinig ideaal voor een kind: die film loopt slecht af. Dat waren enkele slapeloze nachten.