Dat gaat nooit tot helemaal boven.Nee, instappen en blijkt dat je *op* de lift zit en dan gaat die zo super snel naar boven en *squishy*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat nooit tot helemaal boven.Nee, instappen en blijkt dat je *op* de lift zit en dan gaat die zo super snel naar boven en *squishy*
Bij mij ook niet, geknipt dus.Dat gaat nooit tot helemaal boven.
Wel squishyBij mij ook niet, geknipt dus.

Als je instapt of beter gezegd opstapt vanboven op de lift ipv in de lift dan ga je geen groot verlies zijn voor deze aardbol.Nee, instappen en blijkt dat je *op* de lift zit en dan gaat die zo super snel naar boven en *squishy*
Zal ik sowieso niet zijn.Als je instapt of beter gezegd opstapt vanboven op de lift ipv in de lift dan ga je geen groot verlies zijn voor deze aardbol.
I am not so much squishy as constantly prepared for an ice age.Wel squishy![]()
Da's migraine met aura, heb ik ook vaak last van. Laatste keer was vorige week maandag en het was de voorbode van een weekje griep.Gisterenavond een knaller van een migraine-aanval. Begonnen met lichtvlekken in mijn zicht, om dan over te gaan tot full blown hoofdpijn in de rechterkant... Om 20u dan maar gewoon in bed gekropen tot vanochtend. Nu nog een latent zeurend gevoel, en het gevoel overreden te zijn geweest door een vrachtwagen. Joy.

Hahaha !Zendernummering van Proximus Tv die opeens helemaal veranderd is.![]()
Nee, instappen en blijkt dat je *op* de lift zit en dan gaat die zo super snel naar boven en *squishy*

Was dat geen film in de 80s. De Lift.

Indertijd had je nog de mozaïek, waar je alle zenders in een vakje zag en dan de betaalzenders in het midden. Ik heb zo De Lift bekeken de eerste keer, zonder enig geluid was die waarschijnlijk een stuk meliger en minder scary. Maar ik zou hem nu toch ook niet bekijken met een klein Myllanaatje of mijn eigen kinderen. Kinderen onthoud zo dingen zó lang, nie normaal.Om de één of andere vreemde reden lijkt me dat nog lang niet zo erg als te pletter vallen. Als je op je buik ligt richting omhoog zie je mss niet aankomen wanneer je geplet wordt maar zo naar beneden vallen, ontploffen en als je dan nog niet dood genoeg bent valt die lift nog eens op de overgebleven zooi omfg ik heb echt trauma aan liften liefst ga ik met de trappen tenzij het meer dan 5 verdiepingen is of ik zwaar beladen ben dan stap ik erin in de hoop dat de bodem niet opengaat.
Ja.
Die film was mede de oorzaak van mijn trauma.
Ik was nog een heel klein Myllanaatje toen ik die film voor het eerst zag, nog niet eens helemaal uitgekeken maar ik had zo'n gare oom en neef die kickten op die ellendige film. Ze hebben die zeker een miljard keer bekeken ofzo.
Die pop van Childsplay ofzoiets, zelfde verhaal. Ben nog steeds als de dood voor die vreselijke kutpop.![]()

Het is genuanceerder, ze werkt sinds haar 14de in de horeca en haar pa is met niets begonnen, dus geen doorsnee Louis Vuitton prinsessenleventje blijkbaar.Ik kan het artikel zelf niet lezen maar een Miss België kasteelvrouw die eens iedereen de les komt lezen over hoe je met hard werken je eigen appartement kan kopen is iets waar ik vandaag echt geen behoefte aan had.
![]()
Als het artikel genuanceerder is dan dat dan bied ik graag mijn excuses aan maar ik wou toch even mijn ergernis delen![]()

"Door zelf hard te werken kon ik op mijn 19de mijn eigen appartement kopen."Ik kan het artikel zelf niet lezen maar een Miss België kasteelvrouw die eens iedereen de les komt lezen over hoe je met hard werken je eigen appartement kan kopen is iets waar ik vandaag echt geen behoefte aan had.
Als het artikel genuanceerder is dan dat dan bied ik graag mijn excuses aan maar ik wou toch even mijn ergernis delen![]()
Ik heb als kind (begin jaren 90) een oorlogsfilm gezien met mijn vader. In één van de scènes moeten er 1 of 2 mensen voor de rupsbanden van een tank gaan liggen, waarna ze platgereden worden.Kinderen onthoud zo dingen zó lang, nie normaal.
"Door zelf hard te werken kon ik op mijn 19de mijn eigen appartement kopen."
Het kon een post op dit forum zijn.
Ik heb als kind Invasion of the Bodysnatchers gezien, de versie uit de jaren '70. Een film over hoe een soort buitenaardse planten mensen kopiëren in hun slaap, de mens laten sterven, en zo de bevolking vervangen. Vooral weinig ideaal voor een kind: die film loopt slecht af. Dat waren enkele slapeloze nachten.Ik heb als kind (begin jaren 90) een oorlogsfilm gezien met mijn vader. In één van de scènes moeten er 1 of 2 mensen voor de rupsbanden van een tank gaan liggen, waarna ze platgereden worden.
Zit nog altijd in mijn geheugen, maar geen idee welke film dit zou zijn.