Bjorn
Well-known member
Daar zijn ze de pedalen nog wat meer kwijt precies.In Nederland gaat het nachtleven open met een 1G beleid. Iedereen moet zich dus laten testen
Ma goed, dat was vorige zomer hier ook een voorwaarde voor oa Pukkelpop zeker ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zijn ze de pedalen nog wat meer kwijt precies.In Nederland gaat het nachtleven open met een 1G beleid. Iedereen moet zich dus laten testen
Pukkelpop is niet doorgegaan. Bij andere festivals was dit niet de regel. Wel in die 2 weken dat de discotheken open zijn geweest dacht ik.Daar zijn ze de pedalen nog wat meer kwijt precies.
Ma goed, dat was vorige zomer hier ook een voorwaarde voor oa Pukkelpop zeker ?
Net om die reden dacht ik. Omdat dat praktisch onhaalbaar wasPukkelpop is niet doorgegaan. Bij andere festivals was dit niet de regel. Wel in die 2 weken dat de discotheken open zijn geweest dacht ik.
Net om die reden dacht ik. Omdat dat praktisch onhaalbaar was
De regel voor festivals vanaf 13 augustus 2021 was:Net om die reden dacht ik. Omdat dat praktisch onhaalbaar was

Hoe regelt men dat dan? Iedereen testen aan de ingang? Of een bewijs van een negatieve test? Dan precies toch nog liever ons beleid waar je wordt vrijgesteld van testen als je volledig gevaccineerd bent.![]()
Kabinet wil sneller versoepelen: samenleving per 25 februari grotendeels open
Alleen de echte basismaatregelen, zoals geen handen schudden, blijven nog van kracht.nos.nl
Go Nederland!!
Als ze daar hun CST of CSB zoals zij dat noemen overboord gooien, dan eet ik mijn schoen op.
Enkel nog 1G, testen bij grote evenementen.
Denk bewijs van negatieve test, aan de ingang is praktisch onhaalbaar.Hoe regelt men dat dan? Iedereen testen aan de ingang? Of een bewijs van een negatieve test? Dan precies toch nog liever ons beleid waar je wordt vrijgesteld van testen als je volledig gevaccineerd bent.
Ik weet dat zo niet. Liever een eenmalig bewijs van een vaccin dan dat als je naar een evenement moet gaan dat je telkenmale een recente negatieve test moet voorleggen.Denk bewijs van negatieve test, aan de ingang is praktisch onhaalbaar.
Testen voor evenementen is gratis moesten ze het betalend maken dan zouden sws meer gevaccineerden zijn.
Vind die aanpak op zich veiliger ipv zo'n hele hoop gevaccineerde bezems die besmet zijn en die overal binnen kunnen om daar dan nog eens de hele meute te besmetten. Vind de aanpak van Nederland beter zo.
Je kan het ook anders zien: meer mensen die gevaccineerd zijn betekent minder mensen die zullen ernstig ziek worden en de zorg belasten. Als je gevaccineerd bent loop je zelf minder risico om besmet te worden en dus kan je je meer riskeren om op drukke plaatsen te komen. Geraak je dan toch nog besmet dan is dat weer extra immuniteit.Ik begrijp jullie redenering. Maar is wel volledig verkeerd. Jij mag dan wel geboosterd zijn...nog steeds kan je een hele hoop mensen besmetten. En daarmee dat zoveel experts al een tijdje zeggen dat de cst pas een vals gevoel van veiligheid geeft en gewoon niet wetenschappelijk te verdedigen valt. Die cst pas moet er gewoon uit. Iedereen is besmettelijk en daar is de discussie ook mee afgelopen. Mocht het vaccin verspreiding tegen gaan, was het een heel ander verhaal natuurlijk. Maar dat is helaas niet. Ik vraag me af wat VDB en Beke nog gaan verzinnen, maar ze kunnen dit niet meer blijven trekken. Het goede nieuws is dat omikrom voor gezonde mensen niet bedreigend is. En dus moet men echt alles gaan los laten. Al begrijp ik wel dat voor gigantische massa evenementen een test afleggen verplicht is. Zo'n event doe je ook niet elk weekend uiteraard.
Ik vraag me ook gewoon af of dat zo een 1G beleid met testen niet nadeliger is voor de evenementen sector.Ik heb mij ook wel laten vaccineren/boosteren om van dat testgedoe vanaf te zijn. Een 1G beleid met testen voor iedereen is toch geen goede reclame voor vaccins/boostershots.
Hoe is dat europese ziekte vs meso amerikaanse beschavingen als het covid virus origineel van china (dus azië) kwam?Stappen ze in China nu al af van zero covid strategie. Ik hoor dat Hong Kong nu zijn eerste uitbraak heeft sinds de start van de pandemie, en dat het daar nu het ergst is overal op de wereld.
![]()
Hong Kong reports 37,529 new COVID-19 cases, 150 deaths
Hong Kong reported 37,529 new coronavirus infections on Saturday and 150 deaths, as the city clings to a "zero-COVID" strategy despite spiralling cases that have spread through care homes and overwhelmed healthcare facilities.www.reuters.com
Goed mogelijk dat ze er nog aan moeten 'beginnen'. Stel dat China tientallen jaren op zero covid stategie inzet dan is het "Europese ziektes vs Meso-Amerikaanse beschavingen all over again", natuurlijk milder en met maar 1 virus en met dat ze wel deels zullen beschermd zijn door vaccinaties, maar het is wel dat "principe".
Als je even doorklikt, staan de meeste van de maatregelen er toch op? Een paar maanden geleden was dat toch nog zo. Wil je alle maatregelen, zul je naar de website van dat land of die regio moeten gaan.bestaat er eigenlijk een website waar je kan zien per land, welke covid maatregelen er gelden daar?
in de reopen europe website zie je enkel maar welke papieren enzo je nodig hebt, niet welke maatregelen daar momenteel gelden....
Nee dat heeft niets met covid te maken. Ik vergelijk de situatie met hoe we geen contact hadden met Meso-Amerikaanse beschavingen en meer ziektes zich al voordeden in Eurazie, die de geisoleerde "nieuwe wereld" pas bereikten nadat wij Amerika ontdekten en contact werd opgezet. Dit gaat niet om covid maar bepaalde griepen, verkoudheden, pokken en andere die allemaal via ons werden geintroduceerd daar (natuurlijk niet opzettelijk), maar daar kenden ze de ziektes nog niet.Hoe is dat europese ziekte vs meso amerikaanse beschavingen als het covid virus origineel van china (dus azië) kwam?