Green Mamba
Well-known member
Ach. Elke vrouw is toch wild van een set Louboutins onder de man van haar dromen? Meteen goed voor 10cm extra.Bring back Buffalo schoenen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach. Elke vrouw is toch wild van een set Louboutins onder de man van haar dromen? Meteen goed voor 10cm extra.Bring back Buffalo schoenen
Er zijn inderdaad wel wat opleidingen die niet onmiddellijk leiden tot een job.Een filosoof ofzo?
Klopt, meestal geen job in dat bepaald vakgebied, maar uiteindelijk komen die wel dan op andere voorname jobs terecht.Er zijn inderdaad wel wat opleidingen die niet onmiddellijk leiden tot een job.
Wat is te veel lichaamshaar of te assymetrisch gezicht? Ik zeg te assymetrisch want zo goed als niemand heeft een symmetrisch gezicht)Wat is 'te klein'?
Ik zou al bijna gaan swipen om het met mijn eigen ogen te aanschouwenDus op duizenden mannen is er letterlijk geen enkele die jij als knap genoeg ziet voor lange termijn terwijl je eisen niet hoog liggen? Klinkt niet geloofwaardig he...
Ja ik ben dus triggered want ik ben 1m72 en mijne neus is scheef.Wat is te veel lichaamshaar of te assymetrisch gezicht? Ik zeg te assymetrisch want zo goed als niemand heeft een symmetrisch gezicht)

Wut? 1m66 is niet klein (voor een vrouw) en 1m75 is geen schandalige grote lengte (ik zou het zelf niet eisen van mijn partner maar de meesten die beginnen met hoogte-eisen starten aan 1m85 ofzo)Dat is ook wel typisch zelf niet groot zijn ma wel verwachten van u toekomstige partner minstens 1.75 te zijn.
Toch niet omdat ge ze niet slank genoeg vondDit is ook een groot deel van haar probleem denk ik.
Aangezien ik alles ben wat ze zoekt heeft ze mij ooit op date gevraagd en ik heb toen nee gezegd![]()

Je mag geen meisjes binnendraaien als ze in slaap gevallen zijn, dat is strafbaarIk heb mijn ex pas kunnen binnendraaien nadat ik haar een uitvoerige analyse heb gegeven over het middeleeuwse buitenpoorterschap in het Brugse Ommeland.

Ik dacht te zeggen: zoals je beursadvies. Maar dan zie ik mijn bloedrode Steinhoff-aandeeltjes en ben ik blij met OXY.Als ik langere posts van mezelf zie op het forum, is het precies een kind van het 3de leerjaar dat een matig opstel Nederlands schreef![]()
Voor onenightstands of kortermijnrelaties ben ik inderdaad erg kieskeurig qua uiterlijk, sex appeal en vlotheid en zou ik gaan voor iemand die er 8 op 10 uitziet maar voor het aangaan van een relatie heb ik maar enkele basic standaardregels. Ik swipe naar links: niet-autochtonen, laagopgeleiden en mannen die ik lichamelijk niet aantrekkelijk vind (te klein, kaal, te veel lichaamshaar, assymetrisch gezicht of te dik). Het probleem is dat er dan nog erg weinig overschiet. Zelf ben ik ook autochtoon, hogeropgeleid en heb geen grote lichamelijke gebreken (dus normale lengte, slank, symmetrisch gezicht en goede lichaamsverzorging) dus ik denk niet dat ik overdreven veeleisend ben. Ik zou in ieder geval niks eisen wat ik zelf niet kan bieden.
Ik denk echt dat jij zelf niet bewust bent van hoe veeleisend je bent tijdens dergelijke gesprekken.
Want zoals je het hier vertelt, kan half BG met je op date.
En het is ook niet omdat je toevallig niet weet wat een expat is, dat je dan maar laagopgeleid bent.
Wat? Onmiddellijk afspreken zonder eerst 4 maanden intensief chatten en alle levensvragen beantwoord zien, inclusief een analyse van je verleden en jouw toekomstidealen?Vroeger bij die compleet random internet dates (dag looknmeet, redbox/netlog) toen je afsprak met iemand waar je bijna niets van wist.
In die tijden was ik er ook zo eentje.Wat? Onmiddellijk afspreken zonder eerst 4 maanden intensief chatten en alle levensvragen beantwoord zien, inclusief een analyse van je verleden en jouw toekomstidealen?
Wat voor een gore tijden moeten dat toen wel niet geweest zijn!

Wat duidt daar op? Het maandenlang intensief chatten met levensvragen of net niet? Oprechte vraag.In die tijden was ik er ook zo eentje.
Duidt vooral op een laag zelfbeeld/controle issues hebben, weet ik nu.
.Niet durven afspreken vooraleer de ander alle vakjes heeft afgetikt op eender welke mogelijke vraag, zodat die toch zeker wél een compatibele match zou zijn.Wat duidt daar op? Het maandenlang intensief chatten met levensvragen of net niet? Oprechte vraag.
De anderen denken dat ze nauwelijks veeleisend zijn terwijl ze duizenden afkeuren?Ik denk dat zij zegt wat een ander gewoon denkt.