Het grote BeyondGaming Dating topic

Er zijn inderdaad wel wat opleidingen die niet onmiddellijk leiden tot een job.
Klopt, meestal geen job in dat bepaald vakgebied, maar uiteindelijk komen die wel dan op andere voorname jobs terecht.
In (bepaalde) overheidsinstellingen volstaat het om een master te kunnen voorleggen voor een niveau A job, ongeacht de studierichting van het diploma.

Dus op duizenden mannen is er letterlijk geen enkele die jij als knap genoeg ziet voor lange termijn terwijl je eisen niet hoog liggen? Klinkt niet geloofwaardig he...
Ik zou al bijna gaan swipen om het met mijn eigen ogen te aanschouwen

Dat is ook wel typisch zelf niet groot zijn ma wel verwachten van u toekomstige partner minstens 1.75 te zijn.
Wut? 1m66 is niet klein (voor een vrouw) en 1m75 is geen schandalige grote lengte (ik zou het zelf niet eisen van mijn partner maar de meesten die beginnen met hoogte-eisen starten aan 1m85 ofzo)

Als ik langere posts van mezelf zie op het forum, is het precies een kind van het 3de leerjaar dat een matig opstel Nederlands schreef :biglaugh:
Ik dacht te zeggen: zoals je beursadvies. Maar dan zie ik mijn bloedrode Steinhoff-aandeeltjes en ben ik blij met OXY.

Voor onenightstands of kortermijnrelaties ben ik inderdaad erg kieskeurig qua uiterlijk, sex appeal en vlotheid en zou ik gaan voor iemand die er 8 op 10 uitziet maar voor het aangaan van een relatie heb ik maar enkele basic standaardregels. Ik swipe naar links: niet-autochtonen, laagopgeleiden en mannen die ik lichamelijk niet aantrekkelijk vind (te klein, kaal, te veel lichaamshaar, assymetrisch gezicht of te dik). Het probleem is dat er dan nog erg weinig overschiet. Zelf ben ik ook autochtoon, hogeropgeleid en heb geen grote lichamelijke gebreken (dus normale lengte, slank, symmetrisch gezicht en goede lichaamsverzorging) dus ik denk niet dat ik overdreven veeleisend ben. Ik zou in ieder geval niks eisen wat ik zelf niet kan bieden.
Ik denk echt dat jij zelf niet bewust bent van hoe veeleisend je bent tijdens dergelijke gesprekken.
Want zoals je het hier vertelt, kan half BG met je op date.

En het is ook niet omdat je toevallig niet weet wat een expat is, dat je dan maar laagopgeleid bent.

Los van het kieskeurige aspect in een gigantisch aantal likes, stel ik mij wel de vraag waarom de mannen waarop je dan wel valt, jou telkens wegswipen?
Je mag dan wel veel likes binnenkrijgen, de profielen die je wel zouden interesseren, lijken dus niet te vallen voor jou?
Dit is geen kritiek, maar eerder een oprechte vraag: heb je een idee waarom deze niet bij jou terecht komen?

Zoals @recipe4hate ook al aangaf: in uw eisenpakket voor een langetermijnrelatie lijkt het wel dat half BG met jou op date zou kunnen.
Ik ben 1m85, hoogopgeleid, heb een BMI van 20 en ik weet zonder op te zoeken wat een expat is.
Dus de vraag is dan : zou ik in jouw 2500 likes zitten of zou er een reden kunnen zijn waarom ik toch niet voor jou zou kiezen en je zo een potentiële match mist?

Laatst bewerkt:
Vroeger bij die compleet random internet dates (dag looknmeet, redbox/netlog) toen je afsprak met iemand waar je bijna niets van wist.
Wat? Onmiddellijk afspreken zonder eerst 4 maanden intensief chatten en alle levensvragen beantwoord zien, inclusief een analyse van je verleden en jouw toekomstidealen?
Wat voor een gore tijden moeten dat toen wel niet geweest zijn!

Wat? Onmiddellijk afspreken zonder eerst 4 maanden intensief chatten en alle levensvragen beantwoord zien, inclusief een analyse van je verleden en jouw toekomstidealen?
Wat voor een gore tijden moeten dat toen wel niet geweest zijn!
In die tijden was ik er ook zo eentje. 😬
Duidt vooral op een laag zelfbeeld/controle issues hebben, weet ik nu.

Er staan er hier toch wel veel te steigeren precies, gewoon omdat iemand (voor haar) duidelijk afgebakende smaken heeft tegenover een mogelijke partner:unsure:.

Kan natuurlijk ook puur uit interesse zijn dat jullie die vragen stellen maar is wel iet wat aanvallend.

Na wat ervaring te hebben qua daten is het toch wel normaal om "strenger" te zijn qua wie of wat je zoekt?

Wat duidt daar op? Het maandenlang intensief chatten met levensvragen of net niet? Oprechte vraag.
Niet durven afspreken vooraleer de ander alle vakjes heeft afgetikt op eender welke mogelijke vraag, zodat die toch zeker wél een compatibele match zou zijn.
Terwijl het absoluut veel logischer is sneller af te spreken ipv eerst verliefd te worden op een beeld dat je bouwt en dan te moeten merken dat dat niet klopt of dat de fysieke klik ontbreekt.

Ik moet precies mijn lengte eisen bijstellen als ik dat hier zo lees :unsure:
Maar dan moet ik al gaan voor 1m85 of eerder 1m90 en dan wordt de vijver eerder een plasje water denk ik :thinking:
In men leven qua mannen, vrienden/dates/andere ben ik al veel mannen tegengekomen die eerder ergens in de 1m70 range zitten.
Ik ben zelf 1m78 en heb ook al mannen gedate die kleiner zijn dan mij. En op mijn lengte alles 3-4 cm groter of kleiner merk je amper irl en lijkt vaak 'hetzelfde' als jou. Wat oké is voor mij :p

Ik meet rond het gemiddelde qua lichaamslengte als vrouw en ik heb geen eisen qua lengte voor een man. Toch niet voor zijn lichaam. :coolbrows:

661970504839856148.gif

Terug
Bovenaan