Hey daar, eens iets gaan drinken?Ik meet rond het gemiddelde qua lichaamslengte als vrouw en ik heb geen eisen qua lengte voor een man. Toch niet voor zijn lichaam.
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey daar, eens iets gaan drinken?Ik meet rond het gemiddelde qua lichaamslengte als vrouw en ik heb geen eisen qua lengte voor een man. Toch niet voor zijn lichaam.
![]()

Of je bent gewoon iemand die niet rap gemotiveerd is om buiten te komenNiet durven afspreken vooraleer de ander alle vakjes heeft afgetikt op eender welke mogelijke vraag, zodat die toch zeker wél een compatibele match zou zijn.
Terwijl het absoluut veel logischer is sneller af te spreken ipv eerst verliefd te worden op een beeld dat je bouwt en dan te moeten merken dat dat niet klopt of dat de fysieke klik ontbreekt.

1m84 Hier, naar het schijnt een 8/10, hoogopgeleid, ik weet wat een expat is en ben symmetrisch genoeg. Ik zou zeggen “hey58kg voor 1M66
“ maar ik val op grote vrouwen
.Is Mulan groot1m84 Hier, naar het schijnt een 8/10, hoogopgeleid, ik weet wat een expat is en ben symmetrisch genoeg. Ik zou zeggen “hey“ maar ik val op grote vrouwen
.
(en ik heb kinders en haar op mijn lichaam)
Om met een kwinkslag te zeggen: Het type dat jouw voorkeur heeft is mogelijk het type dat jou niet naar rechts swiped? Mannen hebben ook voorkeuren.

Mulan is dan ook een tussenstapIs Mulan groot![]()

Ola tijger, keer een hapke gaan eten?Ik ben 1m85, hoogopgeleid, heb een BMI van 20 en ik weet zonder op te zoeken wat een expat is.
Dus de vraag is dan : zou ik in jouw 2500 likes zitten of zou er een reden kunnen zijn waarom ik toch niet voor jou zou kiezen en je zo een potentiële match mist?
Tis het totaalpakket dat telt.Is Mulan groot![]()
Dat eisenpakket is enkel voor relaties hé.Is Mulan groot![]()
Hand- en spandiensten bedoelt geDat eisenpakket is enkel voor relaties hé.
Voor het vrijblijvende rijwerk kan er al eens een criterium wegvallen!
FTFYHand- en spankdiensten bedoelt ge
Ge wordt toch nergens bespot?"altijd tof" om bespot te worden als gebruiksvoorwerp. Merci mannekes, zo kan ie wel weer.

Nee, tuurlijk niet...Ge wordt toch nergens bespot?
En om efkes te stoefen: een superieure 1m83 hier![]()
Mulan is dan ook een tussenstap![]()
Dat eisenpakket is enkel voor relaties hé.
Voor het vrijblijvende rijwerk kan er al eens een criterium wegvallen!
Hand- en spandiensten bedoelt ge
Geeuw, meer dan 2m hier...En om efkes te stoefen: een superieure 1m83 hier![]()
Janus en mijn opmerking gaat toch helemaal niet specifiek over u?Nee, tuurlijk niet...
+-1.95m hier, altijd onder de indruk als ik iemand zie die nog groter is tbhGeeuw, meer dan 2m hier...
(maar bezet)

Ik snap het concept van de meeste van die datingsites niet.
In mijn ervaring zijn veel vrouwen een pak minder oppervlakkig dan mannen in hun 'selectiecriteria'. Ze kijken verder dan het uiterlijk van een potentiële partner. Een swipe-app zoals tinder stuurt hen toch ook in die richting?
Ik zou zelf nooit een profile op tinder en consoorten openen, maar eerder IRL mijn kansen gaan.
Idem, zeker als het een grotere vrouw betreft maar dat gebeurt vrij zelden.+-1.95m hier, altijd onder de indruk als ik iemand zie die nog groter is tbh![]()