Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik meet rond het gemiddelde qua lichaamslengte als vrouw en ik heb geen eisen qua lengte voor een man. Toch niet voor zijn lichaam. :coolbrows:

661970504839856148.gif
Hey daar, eens iets gaan drinken? :wink:

Niet durven afspreken vooraleer de ander alle vakjes heeft afgetikt op eender welke mogelijke vraag, zodat die toch zeker wél een compatibele match zou zijn.
Terwijl het absoluut veel logischer is sneller af te spreken ipv eerst verliefd te worden op een beeld dat je bouwt en dan te moeten merken dat dat niet klopt of dat de fysieke klik ontbreekt.
Of je bent gewoon iemand die niet rap gemotiveerd is om buiten te komen :unsure:

Ik heb ook nooit snel afgesproken met mensen maar 'k heb daarom geen laag zelfbeeld hoor.

58kg voor 1M66
1m84 Hier, naar het schijnt een 8/10, hoogopgeleid, ik weet wat een expat is en ben symmetrisch genoeg. Ik zou zeggen “hey :oi22:“ maar ik val op grote vrouwen😝.

(en ik heb kinders en haar op mijn lichaam)

Om met een kwinkslag te zeggen: Het type dat jouw voorkeur heeft is mogelijk het type dat jou niet naar rechts swiped? Mannen hebben ook voorkeuren.

1m84 Hier, naar het schijnt een 8/10, hoogopgeleid, ik weet wat een expat is en ben symmetrisch genoeg. Ik zou zeggen “hey :oi22:“ maar ik val op grote vrouwen😝.

(en ik heb kinders en haar op mijn lichaam)

Om met een kwinkslag te zeggen: Het type dat jouw voorkeur heeft is mogelijk het type dat jou niet naar rechts swiped? Mannen hebben ook voorkeuren.
Is Mulan groot :thinking:

Ik ben 1m85, hoogopgeleid, heb een BMI van 20 en ik weet zonder op te zoeken wat een expat is.
Dus de vraag is dan : zou ik in jouw 2500 likes zitten of zou er een reden kunnen zijn waarom ik toch niet voor jou zou kiezen en je zo een potentiële match mist?
Ola tijger, keer een hapke gaan eten?

Ik snap het concept van de meeste van die datingsites niet.
In mijn ervaring zijn veel vrouwen een pak minder oppervlakkig dan mannen in hun 'selectiecriteria'. Ze kijken verder dan het uiterlijk van een potentiële partner. Een swipe-app zoals tinder stuurt hen toch ook in die richting?
Ik zou zelf nooit een profile op tinder en consoorten openen, maar eerder IRL mijn kansen gaan.

Nee, tuurlijk niet...
Janus en mijn opmerking gaat toch helemaal niet specifiek over u?
Mijn reactie gaat echt letterlijk enkel over het gebruik van het woord 'rijwerk' terwijl hand en spandiensten gewoon daar voor het grijpen ligt.

Laatst bewerkt:
Ik snap het concept van de meeste van die datingsites niet.
In mijn ervaring zijn veel vrouwen een pak minder oppervlakkig dan mannen in hun 'selectiecriteria'. Ze kijken verder dan het uiterlijk van een potentiële partner. Een swipe-app zoals tinder stuurt hen toch ook in die richting?
Ik zou zelf nooit een profile op tinder en consoorten openen, maar eerder IRL mijn kansen gaan.

Na drie maanden (en voor het eerst) intensief gebruik van datingapps, moet ik zeggen dat het toch wel wat meer is dan enkel een vleeskeuring.
Het blijft oppervlakkig, maar de biotekstjes en profielkernwoorden laten in bepaalde gevallen toch wel toe om al enigszins het kaf wat van het koren te scheiden.
Ook al blijft het natuurlijk gokken en ben je uiteraard nooit zeker of je de juiste keuze maakt.

Op voorwaarde uiteraard dat de gebruiker de moeite doet om zich wat te verdiepen in een profiel en niet bij de eerste aanblik onmiddellijk een keuze maakt (wat je helaas in de praktijk dikwijls ziet waarbij sommigen pakweg 100 profielen analyseren per minuut en swipen aan de lopende band).

Dat er een verschil is tussen vrouwen en mannen is inderdaad een feit.
Vrouwen lijken inderdaad selectiever (of kieskeuriger, zie bepaalde ervaringen hierboven) te werk te gaan, terwijl mannen dan eerder hun eigen criteria verlagen, in de hoop om toch maar een match te kunnen scoren.
Wat uiteindelijk dan weer voor frustraties zorgt bij de vrouwen omdat ze te veel likes krijgen en/of doordat de man uiteindelijk het vertikt om een gesprek met hen aan te gaan, in het geval er toch een match blijkt te zijn (veelal omdat de man uiteindelijk dan toch beseft dat hij de dame in kwestie beter had weggeswipet, achteraf bekeken).

Terug
Bovenaan