Mulan
Well-known member
Stuur maar door, tenzij je liever iemand anders haar mening wil.tips ivm profiel ja, sorry voor de onduidelijkheid.

De meeste gaan al jaloers zijn omdat je 4 verschillende vrouwen tot een date hebt kunnen strikken.algemene vraagje:
ik ben vooral begonnen daten vanaf 09/2022. Tot nu toe met 4 personen gedate. Allemaal minstens 2 dates, met 1 iemand toch 1,5maand gedate.

Hoe kan je praten met iemand waarmee je niet matcht?Tussendoor praat je ook met mensen waarbij je geen match hebt en niet meer verder afspreekt.
Of bedoel je wel beide naar rechts swipen maar gesprekjes die doodbloeden/duidelijk maken dat er absoluut niemand aan de andere kant zit die je wil zien?En met tussendoor bedoel je terwijl je met vrouw a een date probeert te regelen? Of wanneer het fout loopt en je dus gewoon terug een compatibel iemand probeert te vinden? Want in het eerste geval snap ik de commentaar wel.
Wat bedoelt ze hier concreet mee? Want als het je doel is om een langetermijnrelatie te vinden, kan je gedrag anders zijn dan wanneer je gewoon wil daten als tijdsverdrijf (of om te poepenIn November 2022 en Januari 2023 op citytrip geweest, dus niet kunnen daten.
Een vriendin zei dat ik teveel in de "dating scene" zit.
)WAT is precies te veel om 1x per week te doen?Wat vinden jullie? Is dit allemaal teveel? Wat is véél? Ik vind 1x/week te veel, zeker in een week waar ik m'n dochter heb(co-ouderschap)
Ik merk precies toch wel enige onduidelijkheid in communicatie tot nu toe.

In NL zijn de mensen dan weer wel een stukje groter dan BE.