Het grote BeyondGaming Dating topic

tips ivm profiel ja, sorry voor de onduidelijkheid.
Stuur maar door, tenzij je liever iemand anders haar mening wil. 😁
algemene vraagje:
ik ben vooral begonnen daten vanaf 09/2022. Tot nu toe met 4 personen gedate. Allemaal minstens 2 dates, met 1 iemand toch 1,5maand gedate.
De meeste gaan al jaloers zijn omdat je 4 verschillende vrouwen tot een date hebt kunnen strikken. 😁
Tussendoor praat je ook met mensen waarbij je geen match hebt en niet meer verder afspreekt.
Hoe kan je praten met iemand waarmee je niet matcht? 🤔 Of bedoel je wel beide naar rechts swipen maar gesprekjes die doodbloeden/duidelijk maken dat er absoluut niemand aan de andere kant zit die je wil zien?

En met tussendoor bedoel je terwijl je met vrouw a een date probeert te regelen? Of wanneer het fout loopt en je dus gewoon terug een compatibel iemand probeert te vinden? Want in het eerste geval snap ik de commentaar wel.
In November 2022 en Januari 2023 op citytrip geweest, dus niet kunnen daten.
Een vriendin zei dat ik teveel in de "dating scene" zit.
Wat bedoelt ze hier concreet mee? Want als het je doel is om een langetermijnrelatie te vinden, kan je gedrag anders zijn dan wanneer je gewoon wil daten als tijdsverdrijf (of om te poepen 😝)
Wat vinden jullie? Is dit allemaal teveel? Wat is véél? Ik vind 1x/week te veel, zeker in een week waar ik m'n dochter heb(co-ouderschap)
WAT is precies te veel om 1x per week te doen?

Ik merk precies toch wel enige onduidelijkheid in communicatie tot nu toe. 🙈

Stuur maar door, tenzij je liever iemand anders haar mening wil. 😁
thx. Hoe meer meningen, hoe liever.

De meeste gaan al jaloers zijn omdat je 4 verschillende vrouwen tot een date hebt kunnen strikken. 😁

haha
Hoe kan je praten met iemand waarmee je niet matcht? 🤔 Of bedoel je wel beide naar rechts swipen maar gesprekjes die doodbloeden/duidelijk maken dat er absoluut niemand aan de andere kant zit die je wil zien?
wel een match, maar gesprek die doodbloed idd. Of ene die aangeeft dat ze toch niet klaar is om te daten, maar wel vriendschappelijk willen afspreken. Daar pas ik ook voor.

En met tussendoor bedoel je terwijl je met vrouw a een date probeert te regelen? Of wanneer het fout loopt en je dus gewoon terug een compatibel iemand probeert te vinden? Want in het eerste geval snap ik de commentaar wel.
Goh, bij een date chat/praat ik verder met andere vrouwen. Enkel toen ik 1,5maand aan het daten was, gestopt met Tinder. Chatten op tinder kost ook veel tijd, blij dat ik er efkes van af was. Ik ben wel niet gestopt met het bemachtigen van een gsm nummer van een stagiaire op het werk. Ze is 26 en ik 38, maar hey tis wel een egoboost toen ze het uiteindelijk gaf. De aanhouder wint. Zolang de relatie niet "officieel" is zie ik hier niks verkeerd in.

Wat bedoelt ze hier concreet mee? Want als het je doel is om een langetermijnrelatie te vinden, kan je gedrag anders zijn dan wanneer je gewoon wil daten als tijdsverdrijf (of om te poepen 😝)

WAT is precies te veel om 1x per week te doen?

Ik merk precies toch wel enige onduidelijkheid in communicatie tot nu toe. 🙈
Doel is idd langetermijn....but having fun in the meantime. Kheb een vriend die echt hopeloos is en gefrustreerd geraakt als iets niet lukt. Ik heb zoiets van "oh well....op naar het volgende". Enjoy the process dus....

Mijn dochter is prioriteit nummer 1. Mijn sport is prioriteit nummer 2. Dan komt daten pas. En dan vind ik het moeilijk om een gaatje te vinden in mijn agenda.

Communicatie is idd een werkpunt.

Maar ik ben het met je eens hoor, ze heeft eerder al aangegeven dat ze iemand zoekt waar bijna niemand aan beantwoordt èn ze heeft ongetwijfeld zelf minpunten waar menig man op zal afknappen als ze die te weten komen.

Maar als je weigert water bij de wijn te doen (of realistisch te zijn), kan je idd blijven wachten... 😬
Voor onenightstands of kortermijnrelaties ben ik inderdaad erg kieskeurig qua uiterlijk, sex appeal en vlotheid en zou ik gaan voor iemand die er 8 op 10 uitziet maar voor het aangaan van een relatie heb ik maar enkele basic standaardregels. Ik swipe naar links: niet-autochtonen, laagopgeleiden en mannen die ik lichamelijk niet aantrekkelijk vind (te klein, kaal, te veel lichaamshaar, assymetrisch gezicht of te dik). Het probleem is dat er dan nog erg weinig overschiet. Zelf ben ik ook autochtoon, hogeropgeleid en heb geen grote lichamelijke gebreken (dus normale lengte, slank, symmetrisch gezicht en goede lichaamsverzorging) dus ik denk niet dat ik overdreven veeleisend ben. Ik zou in ieder geval niks eisen wat ik zelf niet kan bieden.

(nooit op Tinder actief geweest, is na mijn tijd) maar hoe kan je op basis van enkele foto's/short bio zien dat iemand een laagopgeleide is? Tenzij ge de extreme gevallen -"Kenji die poseert met een pitbull en een Cara pils" bedoeld..

Voor onenightstands of kortermijnrelaties ben ik inderdaad erg kieskeurig qua uiterlijk, sex appeal en vlotheid en zou ik gaan voor iemand die er 8 op 10 uitziet maar voor het aangaan van een relatie heb ik maar enkele basic standaardregels. Ik swipe naar links: niet-autochtonen, laagopgeleiden en mannen die ik lichamelijk niet aantrekkelijk vind (te klein, kaal, te veel lichaamshaar, assymetrisch gezicht of te dik). Het probleem is dat er dan nog erg weinig overschiet. Zelf ben ik ook autochtoon, hogeropgeleid en heb geen grote lichamelijke gebreken (dus normale lengte, slank, symmetrisch gezicht en goede lichaamsverzorging) dus ik denk niet dat ik overdreven veeleisend ben. Ik zou in ieder geval niks eisen wat ik zelf niet kan bieden.
Dus op duizenden mannen is er letterlijk geen enkele die jij als knap genoeg ziet voor lange termijn terwijl je eisen niet hoog liggen? Klinkt niet geloofwaardig he...

(nooit op Tinder actief geweest, is na mijn tijd) maar hoe kan je op basis van enkele foto's/short bio zien dat iemand een laagopgeleide is? Tenzij ge de extreme gevallen -"Kenji die poseert met een pitbull en een Cara pils" bedoeld..
Staat normaal in de biografie 😉

Dus op duizenden mannen is er letterlijk geen enkele die jij als knap genoeg ziet voor lange termijn terwijl je eisen niet hoog liggen? Klinkt niet geloofwaardig he...
Ik vind er wel die ik aantrekkelijk vind maar die zijn dan weer laagopgeleid of allochtoon of ze hebben 2 kinderen of meer.

En je merkt het ook onmiddellijk als je even met hen communiceert. Hoeveel mannen die bijvoorbeeld het woord "expat" nog niet kennen.

Ik heb mijn ex pas kunnen binnendraaien nadat ik haar een uitvoerige analyse heb gegeven over het middeleeuwse buitenpoorterschap in het Brugse Ommeland. Beetje moeite doen mag wel.

Ik verhuur kamers aan expats. Dus ja dat is mijn begincommunicatie. Als ik dan al moet uitleggen wat een expat is, weet ik al hoe laat het is pff...

Er is niks mis met kieskeurig zijn of oppervlakkig zijn (lengte, loon, whatever) maar als je al duizenden mannen hebt gezien en er zit gewoonweg niemand tussen die aan je (hoge) standaarden voldoet moet je misschien ook wel eens -letterlijk- in de spiegel kijken. Kan het misschien ook niet zijn dat je zelf niet 'in their league' speelt en jezelf overschat?

Er zijn genoeg autochtonen met een deftige opleiding zonder kinderen, dus dan liggen je standaarden toch echt vrij hoog als er tussen die duizenden niks zit? Je kan dan wel zeggen dat je niks bijzonder vraagt, maar de cijfers spreken dat wel tegen natuurlijk. Als je enkel chirurgen wilt met het uiterlijk van Hugh Jackman (en die mogen dan ook nog niets eens een kleurtje hebben of uit een ander land komen) dan wordt het sowieso al wel heel moeilijk om zelfs een pool bij elkaar te zoeken van mensen die aan die eisen voldoen, en dan ben je nog niet eens begonnen aan het persoonlijk matchen en dan weet je nog niet eens of ze jou wel zien zitten. De kans om dan in een relatie te belanden is dan inderdaad enorm klein.

Enfin, het verbaast me op basis van je uitleg niks dat je nog single bent. Niks mis met single zijn of hoge standaarden hebben trouwens. Ik heb zelf jaren met de gedachte geleefd dat ik voor eeuwig single zou blijven omdat ik ook een hoop 'eisen' had waarvan ik dacht dat ze niet ingevuld gingen worden door iemand die mij dan ook nog eens zag zitten (maar ik gebruikte dan ook bijna geen Tinder en dergelijke; ik had er vrede mee) maar als je echt op zoek bent naar een relatie moet je misschien ook wel leren leven met het feit dat jouw ideaalbeeld misschien bijna onbereikbaar is.

Enkel middelbaar is toch nog altijd laagopgeleid?

Laaggeschoolden zijn personen zonder een einddiploma van het secundair onderwijs. Middengeschoolden hebben het secundair onderwijs of het postsecundair niet-hoger onderwijs met succes afgewerkt. Hooggeschoolden beschikken over een diploma hoger onderwijs.

In dit geval geef je dus beter aan dat je enkel hooggeschoolden wilt.
Vrouwen zijn gemiddeld hoger geschoold dan mannen. In 2021 was 49,9% van de vrouwen hooggeschoold tegenover 40,9% van de mannen. D
Als je kieskeurig bent in een poule van 40,9% is het natuurlijk lastig.

Terug
Bovenaan