Avondland
Well-known member
Hier en daar een plasje doen om je territorium af te bakenen?Tgoh, even dominantie tonen eh![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier en daar een plasje doen om je territorium af te bakenen?Tgoh, even dominantie tonen eh![]()
Hangt er vanaf hoe kinky ze is.Hier en daar een plasje doen om je territorium af te bakenen?
Wat als ze met andere mannen zit te daten ook? Gij date nu toch ook efkes met twee vrouwen?Na wat heen en weer gestuur toch uiteindelijk die eerste echte date met B vastgelegdze had aangegeven dat ze ook wel zin had om af te spreken en deed ook wel effort om het in orde te krijgen, dus so far things are going pretty well
We zien elkaar binnen 2 weken, de dag na de date met A't was dat of nog meer opschuiven en dat wou ik niet doen (wil haar niet het gevoel geven dat ik geen oprechte interesse heb of zo, en wil het ook niet laten aanslepen gezien die eerste date wellicht al veel zal duidelijk maken)
Die "olifant" onder de schedelpan is ook al wat gekalmeerd. Zit af en toe nog te fluisteren "wat als ze met andere mannen zit te daten ook?" en van die dingen, maar bon. Ben al blij dat het op dat vlak betert.
We zien wel hoe het loopt met A en B![]()
Zaterdag gematched met een vrouw hier in Brussel en zondag meteen afgesproken. Gingen eerst voor twee uur wat gaan doen want ze had plannen in de latere namiddag. Zijn uiteindelijk zo'n 6 uur samengebleven, wat gaan wandelen in stad, gaan drinken... Vond haar bijzonder leuk, denk dat er geen minuut stilte was tussen ons, zelfde humor, veel gelachen... Heel knap meisje ook.
Ze bevestigde via whtasapp dat ze het erg leuk vond en dat we binnenkort weer iets zouden doen. Dinsdag gingen we naar de cinema. Die ochtend zei ze me dat het een "misschien" ging zijn. Uiteindelijk ging het toch door. Ze nodigde me eerst bij haar thuis. Van die cinema is niets meer gekomen, veel wijn gedronken, een film op haar bed gezien en bij de rest moet ik geen tekening maken. Heel die nacht nog liggen knuffelen.
Het is de eerste keer in een behoorlijk lange tijd dat ik echt into iemand ben. Zit al met een volgende date in het hoofd en we sturen langs beide kanten behoorlijk wat naar elkaar via whatsapp. Misschien denk ik er teveel over na maar ik stelde weer voor om iets te gaan doen vrijdag- of zaterdagavond en het was weer van "misschien gezien ze X of Y te doen heeft". Ze zei me vandaag zich nu slecht te voelen vandaag en ik stelde voor dat ik - moest ze dat willen - ik eens kon langskomen maar dat moest niet. Merk wel dat ze steeds uit haar eigen wel berichten blijft sturen.
Heb enerzijds het gevoel dat ik haar wat leuker vind dan zij mij en nu ik dit uittyp heb ik ook precies de indruk dat ik het allemaal wat teveel in mijn hoofd laten worden voor maar twee dates gedaan te hebben. Ik haat het dat ik al zoveel verwachtingen heb. Afgelopen half jaar heb ik toch redelijk wat gedate en onenight stands gehad maar het was allemaal maar een ehh-gevoel in tegenstelling tot nu.
Toen ik met mijn ex had afgesproken, had ik de dag erna ook nog een date gepland. Die eerste date viel goed mee, dus ook eerlijk gezegd dat ik de dag erop nog een date had gepland, maar wel wou zien wat het met hem zou worden.Vind ik wel ergens wat raar. Berichten sturen naar meerdere potentiële partners tot daar aan toe, maar het effectieve daten zou ik toch beperken tot 1 persoon. Stel dat je met de ene ligt te kussen en de dag nadien heb je met iemand anders een afspraak. "Wat niet weer, niet deert" maar dan zit je ook nog met een geweten. "Kvin u wel tof, maar ik wil eerst andere vrouwen aflebberen voor ik mijn aandacht aan u geef. Okee?".

Op een bepaalde leeftijd wil je dat er zo weinig mogelijk hindernissen zijn imo. Ik zou niet echt op mijn gemak zijn bij mijn nieuwe date met de ouders vlakbij. Alleen al de kans dat je die tegenkomt als je weggaat verstoort rust en intimiteit.Als een vrouw echt interesse heeft in u (totaalplaatje) dan zal het geen dealbreaker zijn of je nog thuis woont en of je mama je eten voor u klaarmaakt. Zoals hierboven gezegd, kan iemand die thuis woont ook perfect reeds de verantwoordelijkheden van het zelfstandig wonen op zich genomen hebben door inbreng in financiën, boodschappen, schoonmaken, koken, … je hebt er alle baat bij om dit te vermelden als erover wordt gepraat. En een vrouw die niet zo ver kan nadenken en kortzichtig is, dat wil je ook niet hebben. Thuis wonen is niet iets waarvoor je je moet schamen. Ik ken een paar vrouwen/mannen die dat nog doen, daar is niks mis mee. Al zeker niet als de relatie met de ouders goed zit. Dat is in dergelijk geval zelfs een slim gedachte en aantrekkelijk.
Maar dat zeg je nu zelf, ik beweer niet dat mensen die wedden op meerdere hengsten of merries of ... euhm ... muilezels ... sletten of players zijn.Toen ik met mijn ex had afgesproken, had ik de dag erna ook nog een date gepland. Die eerste date viel goed mee, dus ook eerlijk gezegd dat ik de dag erop nog een date had gepland, maar wel wou zien wat het met hem zou worden.
De afspraak met date 2 laten doorgaan (was al eens afgezegd geweest wegens ziekte) maar dan wel eerlijk gezegd dat ik gisteren een date had gehad en wou zien wat dat zou worden. Ik zie hier niets verkeerd mee.
Wat in hemelsnaam is er fout met dates PLANNEN wanneer je nog 100% single bent? Als je effectief datet met iemand, is dat op moreel vlak een ander paar mouwen maar hier gaat het puur om plannen he... Dus als ik met 3 mannen zou chatten en met elk afspreek om iets te gaan drinken, ben ik volgens jou al een sloerie?![]()
Dus als 1 en 2 zeggen: hey kan je vrijdag/zaterdag afspreken om iets te gaan drinken dan zeg je tegen 1 iemand ja en tegen 1 iemand "sorry, ik ga eerst op date met iemand anders, pas als dat niets wordt wil ik afspreken?"Maar dat zeg je nu zelf, ik beweer niet dat mensen die wedden op meerdere hengsten of merries of ... euhm ... muilezels ... sletten of players zijn.
Ik zou het fysieke daten beperken tot 1 persoon, maar dat ben ik en ik ben al geen vrijgezel meer sinds 2014. Heen en weer chatten met meerdere mensen vind ik trouwens niet zo erg.

Ik heb een eerste date gepland met 2 dames. Dat is niet hetzelfde als actief daten met meerdere dames (zie onder). Gevoelens zijn gevoelens, die zijn nu eenmaal vaak hypocriet of tegenstrijdigWat als ze met andere mannen zit te daten ook? Gij date nu toch ook efkes met twee vrouwen?
Vind ik wel ergens wat raar. Berichten sturen naar meerdere potentiële partners tot daar aan toe, maar het effectieve daten zou ik toch beperken tot 1 persoon. Stel dat je met de ene ligt te kussen en de dag nadien heb je met iemand anders een afspraak. "Wat niet weer, niet deert" maar dan zit je ook nog met een geweten. "Kvin u wel tof, maar ik wil eerst andere vrouwen aflebberen voor ik mijn aandacht aan u geef. Okee?".
Maar dat zeg je nu zelf, ik beweer niet dat mensen die wedden op meerdere hengsten of merries of ... euhm ... muilezels ... sletten of players zijn.
Ik zou het fysieke daten beperken tot 1 persoon, maar dat ben ik en ik ben al geen vrijgezel meer sinds 2014. Heen en weer chatten met meerdere mensen vind ik trouwens niet zo erg.
Er is imo wel een verschil tussen terug thuis wonen en nog thuis wonen.Nog even my 2-cents ivm het nog thuis wonen van @Jonas89 aangezien ik in een vrij gelijkaardige situatie zit
Voor de gemiddelde (BG?) man is de mogelijkheid om 3 verschillende dates te kunnen hebben op hetzelfde moment al een onbereikbare droom.Dus als ik met 3 mannen zou chatten en met elk afspreek om iets te gaan drinken, ben ik volgens jou al een sloerie?![]()

omdat t hier nog altijd ga over alleen wonen of niet, maakt toch geen drol uit ivm jonas89 zen situatie. Zen leeftijd is ergens rond of begin 30, ge kunt als vrouw zijnde van bv 6-27 ofzo die nog nie heeft samen gewoond toch gewoon samen een nieuw verhaal starten met hem? Niks zo plezant als samen voor t eerst alleen wonen en k denk dat er op die leeftijd vrouwen genoeg zijn die nog ni alleen wonen, of ben k daar verkeerd in![]()
Ja maar dat totaalplaatje houdt ook wel in dat je nog thuis woont hé... Dus dat kan wel gewoon een dealbreaker zijn.Als een vrouw echt interesse heeft in u (totaalplaatje) dan zal het geen dealbreaker zijn of je nog thuis woont en of je mama je eten voor u klaarmaakt.
Ja, dat ook! Als die constant iemand in huis wil om tegen te babbelen omdat hij anders eenzaam is, dan is het ook geen goeie match met mij.zeggen dat je niet alleen kan zijn zou bij mij ook geen punten scoren omdat ik het belangrijk vind dat mijn partner dat kan (want ik heb dat soms nodig).