Zaterdag gematched met een vrouw hier in Brussel en zondag meteen afgesproken. Gingen eerst voor twee uur wat gaan doen want ze had plannen in de latere namiddag. Zijn uiteindelijk zo'n 6 uur samengebleven, wat gaan wandelen in stad, gaan drinken... Vond haar bijzonder leuk, denk dat er geen minuut stilte was tussen ons, zelfde humor, veel gelachen... Heel knap meisje ook.
Ze bevestigde via whtasapp dat ze het erg leuk vond en dat we binnenkort weer iets zouden doen. Dinsdag gingen we naar de cinema. Die ochtend zei ze me dat het een "misschien" ging zijn. Uiteindelijk ging het toch door. Ze nodigde me eerst bij haar thuis. Van die cinema is niets meer gekomen, veel wijn gedronken, een film op haar bed gezien en bij de rest moet ik geen tekening maken. Heel die nacht nog liggen knuffelen.
Het is de eerste keer in een behoorlijk lange tijd dat ik echt into iemand ben. Zit al met een volgende date in het hoofd en we sturen langs beide kanten behoorlijk wat naar elkaar via whatsapp. Misschien denk ik er teveel over na maar ik stelde weer voor om iets te gaan doen vrijdag- of zaterdagavond en het was weer van "misschien gezien ze X of Y te doen heeft". Ze zei me vandaag zich nu slecht te voelen vandaag en ik stelde voor dat ik - moest ze dat willen - ik eens kon langskomen maar dat moest niet. Merk wel dat ze steeds uit haar eigen wel berichten blijft sturen.
Heb enerzijds het gevoel dat ik haar wat leuker vind dan zij mij en nu ik dit uittyp heb ik ook precies de indruk dat ik het allemaal wat teveel in mijn hoofd laten worden voor maar twee dates gedaan te hebben. Ik haat het dat ik al zoveel verwachtingen heb. Afgelopen half jaar heb ik toch redelijk wat gedate en onenight stands gehad maar het was allemaal maar een ehh-gevoel in tegenstelling tot nu.